Gå til innhold

E3 2012: Microsofts pressekonferanse og øvrige annonseringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gladnyhet:

 

NBA Game Time with NBA.com League Pass

Broadband (U.S.) and NBA League Pass (outside of the U.S.). Fans who subscribe to NBA.com League Pass Broadband will have access to hundreds of out of market live games (blackout restrictions apply in the U.S. and some international markets), plus highlights from around the league and up to the minute stats of your favorite players.

 

 

 

Og en rævanyhet:

 

NHL GameCenter LIVE™ (Worldwide except Denmark, Finland, Norway, Sweden).

Hockey fans will be able to enjoy every moment of the live action as it happens on the ice, with live games (out of market and blackout restrictions apply), more in-game interactivity, and replays and highlights on demand any time.

 

Nå driter jeg i hockey da men typisk at norden er utelatt, tipper det er pga at Viaplay har inngått avtale med NHL. Men synest at Viasat bør rett opp i dette med å tilby ViaPlay.

 

Ah fy faen. Så selv Spania f.eks hvor hockey er ikke eksisterende vil få det mens her hvor det er stort ingenting. Helt sikkert pga viasat har nhl rettighetene ja.Rimelig surt da hockey er det eneste sporten jeg bryr meg om.

Lenke til kommentar

Dere som gir så lav karakter, hva hadde dere forventet/hva skulle til for å få en bedre score?

Flere nye spill, særlg eksklusive. Halo 4, Tomb Raider og Fable ble vist i fjor også.

Minst en stor overraskelse.. Eksklusivt GTA V, Half-Life 3-trailer eller ligende hadde vært store saker.

Langt mer variasjon. Uten Kinect var 90% i FPS/action-sjangeren.

Et hint om hva vi kan forvente neste generasjon.

 

De går jo nå garantert inn i det siste året før ny maskin. De satser jo ikke alle verden da, de må jo bygge opp en del ting til den nye maskinen.Selv er jeg faktisk overrasket de har så mye. Synes nesten det er rart Halo 4 ikke holdes igjen til 720.

Lenke til kommentar

Leser du noen andre tråder her så vet man at det kommer noen nye IP`er til Microsoft, blant annet et FPS fra Microsoft Vancouver.

 

Virker mer og mer som gårsdagens var siste pust i 360`en.

 

The core Microsoft strategy is to integrate the living room (console) with the desktop (Windows PC) with mobile (Windows phone) with tablets. All sharing content from the cloud.

Once you realise this the waymarkers along the route become obvious. The major changes to Live over the last year, for instance. SmartGlass is another such announcement and its capabilities will expand as the strategy rolls out.

Microsoft are doing this because they can and nobody else has the presence across so many markets to follow them. It gives them huge strategic advantage. For gaming the possibilities are fascinating and endless.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...