Gå til innhold

E3 2012: Microsofts pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Alltid godt med noe nytt blod, og jeg føler MS trenger å annonsere en ny kvalitetsserie, slik at det ikke bare blir de samme seriene MS har å tilby eksklusivt.

Sant nok det. Kanskje Ryse? Noe nytt fra Remedy? Kanskje noe fra Ruffian Games? Prosjektet til Microsoft Vancouver?

Twisted Pixel Games skal som sagt annonsere et nytt spill, men det er et lite studio så det blir nok noe i samme klasse som Ms. Splosion Man eller The Gunstringer. Noe som ikke gjør meg noe i det hele tatt, men det blir nok ikke den neste store blockbusteren til Microsoft.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kameo tviler jeg i grunn kommer en oppfølger til. Rare er så bitchen til MS blitt at de spytter ut Kinect-titler nesten bare. Riktignok så mente jeg at sto her fra Leflus en gang at de jobbet med titler til neste Xbox`en. Ville i grunn heller sett en Viva Pinata-oppfølger, herlige barnespill i grunn en av de få spilla retta mot unger jeg har likt de siste årene.

Håper People Can Fly holder seg langt vekke fra MP`en til Gears of War-spillet.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Når var det sist jeg så nye navn fra spill til MS som ikke involvere Kinect/XBLA?

Det går i kun Gears, Halo og Forza, jeg er blitt veldig mett på disse titlene.

Hvorfor ikke annonsere Rallisport Challenge 3, Kameo 2, eller helt nye navn som ikke involverer Gears, Halo eller Forza... Spinoffs eller prequels bryr jeg meg ikke noe særlig om.

Men kan drømme, E3 er for å drømme seg litt vekk så jeg håper på en bedre konferanse en MS har hatt de siste 2 årene for det i mine øyner har vært en tragisk opplevelse.

For mye fokus på det ikke jeg liker...

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Riktignok så mente jeg at sto her fra Leflus en gang at de jobbet med titler til neste Xbox`en.

Det er ikke bekreftet at de gjør det, men de har lagt ut jobbannonser som tyder på at de:

A. Er på utkikk etter folk med DX11-erfaring.

B. Har planer om å lage et fps og/eller action-adventure-spill

Tolk det som dere vil.

Lenke til kommentar

Ble kjøpt litt smågodt til annledningen i dag :p Står lagret i skapet til den store kvelden :)

Ønsker gjerne å se noe som faktisk er bra, ikke oppfølgere, ikke en Peter Molenoux lovnad som ikke holder mål, eller Siri som rapporterer Nokia som den beste mobilen, men faktisk noe som sier "WOW". Ett spill, eller gjenstand som gir meg den samme "WOW" når jeg spilte Star Wars: Knights of the Old Republic for første gang. Kanskje har jeg blitt kresen, samt ikke er helt Fez, Limbo, etc. Men noe som hadde tilfalt meg, og som sa "WOW". You see? :p

Uansett, blir spennende :D

Lenke til kommentar

Ny kul app som sikkert blir annonsert på konferansen:

According to an Examiner report, a recent Microsoft presentation has indicated that the company will be releasing an application called "Smart Glass." That report is backed up by Engadget, who say they saw a similar presentation.

"Smart Glass" will allow AirPlay-style content sharing between mobile devices and Xbox 360s, including allowing tablets and phones to send content to the 360 for playback on a TV. Interestingly, the app is said to support Windows, Windows Phone, Android and iOS, meaning that owners of Apple's ubiquitous iPhones and iPads will be able to stream content from those devices straight to their Xbox 360s. So, Smart Glass will act like a media player that allows users to take the movies and music on their mobile devices and stream them directly to their TVs or home entertainment systems.

Lenke til kommentar

Nye Gears er en prequel, med Baird og Cole. Men ta det med en klype salt. Virker som en ensom prequel, og ikke en ny trilogi. Men vi får se hvordan det utvikler seg.

I got the issue today and it is on fact a prequel. 15 years before the first game and shortly after E-Day. Baird and Cole are part of Kilo squad with two new characters, one of which is a former UIR soldier who fought against the COG in the Pendulum Wars. The other is a female character who was a would be graduate of the Onyx Guard academy but E-Day kinda put her full induction on hold.

Much like Marcus in the first game, Kilo is on trial for disobeying orders in doing what they felt was best to protect the innocent. The story will be told in a series of flashbacks as the squad gives their testimony to the court.

A new multiplayer mode is a hybrid of Horde and Beast where two teams of 5 take turns attacking and defending objective points. Attacker will play as the Locust and will use the various monsters in a similar way to Beast while defenders will play as the COG and use fortifications much like Horde.

There are now classes and a new leveling system for both the Locust and COG in this mode. The more you use a class the better it becomes, somewhat like Battlefield.

Also a new control scheme is more in line with regular FPS titles. The left bumper will now throw grenades while weapon selection is done using the Y button. No more using the D-pad for choosing weapons, which makes the gameplay much more fast pace.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan vi ikke bare få Pendelum Wars? :cry:

he story will be told in a series of flashbacks as the squad gives their testimony to the court.
Åja, kjøre litt cod-over alt sammen. Liker ikke denne måten etter cod og bf3..

The left bumper will now throw grenades while weapon selection is done using the Y button. No more using the D-pad for choosing weapons, which makes the gameplay much more fast pace.
Åja... Snart er det FPS også. >< Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Fordi Pendulum Wars tok sted før Emergence Day. Litt av "sjarmen" med Gears of War er jo nettopp kampen mot locustene.

The left bumper will now throw grenades while weapon selection is done using the Y button. No more using the D-pad for choosing weapons, which makes the gameplay much more fast pace.
Åja... Snart er det FPS også. ><

Ja.. Jeg vet ikke helt om jeg liker disse endringene. Kontrollsystemet er bra nok som det er.

Lenke til kommentar
Det at de forandrer på kontrollene er vel kanskje et tegn på at de forandrer på mer også. Å rotere fire våpen med èn knapp høres iallefall veldig sprøtt ut.

Type Y i Borderlands. Men der hadde man D-pad også. Skeptisk.. Skeptisk.

Fordi Pendulum Wars tok sted før Emergence Day. Litt av "sjarmen" med Gears of War er jo nettopp kampen mot locustene.
Åja... Snart er det FPS også. ><

Ja.. Jeg vet ikke helt om jeg liker disse endringene. Kontrollsystemet er bra nok som det er.

Nåvel, sjarmen med spillet for min del er også storyen :p verdenen og folkene :)

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Nåvel, sjarmen med spillet for min del er også storyen :p verdenen og folkene :)

Det kan jeg forstå. En Raam's Shadow lignende DLC som tok for seg Pendulum Wars kunne ha blitt stilig egentlig.

Det blir sikkert gøy med mer bakhistorie om Baird og Cole, men jeg føler at det ødelegger litt av potensialet for potensielle interessante prequel-øyeblikk med Adam og locust-dronningen. Blir spennende å se hva spillet handler om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...