Gå til innhold

E3 2012: Microsofts pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så... For å oppsummere

Eksklusive spill:

Halo 4

Gears of War Judgement

Forza Horizon

LocoCycle

Ascend

Fable The Journey (Kinect)

Wreckateer (Kinect)

Matter (kinect)

Dance Central 3

Den Nike-greia

Multiplatform:

Tomb Raider

South Park

Resident Evil 6

EA Sports Kinect

Splinter Cell Blacklist

Call of Duty Blops 2

Apps:

Xbox Music

Xbox Smart Glass/Internet Explorer

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grei konferanse fra MS, Halo 4 syns jeg så middels ut men ser jo at fansen er fornøyde og da er jo alt bra. Splinter Cell syns jeg så forferdelig ut siden jeg har spilt Conviction og vet hvor kjedelig det er. Får nesten sympati med terroristene(in-game altså).

En del sportsløsninger som vi neppe får se i Norge, men i USA er dette sikkert et brukbart salgsargument, ikke at jeg vet hvordan det fungerer i praksis da.

Tomb Raider ser veldig bra ut, og at Gears of War blir outsourca til People Can Fly er sannsynligvis ingen dum ide. Ellers er det lite jeg husker fra denne konferansen.

Lenke til kommentar

Ja her var det for mye tjall som vi over dammen ikke får me det første, om noensinne. Kinect ser jeg ingen som helst grunn til heller i år, tvert i mot. Halo 4 såg helt awesome ut, samme med Splinter Cell og Tomb Raider. COD er dødt. Fikk litt back in the day NFS-feeling på Forza, noe som er bra! Racing langs landeveier og slikt er kos!

Resident Evil 6, det er ihvertfall zombier inne i bildet her! Samtidig er det mye over the top action, og jeg håper de ikke har glemt skrekken helt. Da blir det akkurat som RE5, et utrolig kjedelig drittspill etter min mening. Men etter Revelations på 3DS, aner jeg håp i horisonten :)

Da håper jeg Sony styrer klart unna Move dritten sin, og gir oss skikkelige spill. Men jeg frykter det blir veldig mye Vita fjas der i gården, noe må de jo ha på lur der for å redde floppen så langt.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker nesten litt som om Microsoft trapper ned Kinect-fokuset.

-Halo 4 og Forza Horizon støtter ikke Kinect.

-Ingen Kinect-spill type Disneyland, Pixar, Kinect Sports, Star Wars etc

-Ryse var borte vekk. Har det blitt et next-gen spill?

Lenke til kommentar

På Spike så er det 16% som likte pressekonferansen og 84% som hata den...hehe..ikke bra :(

Fordi det er kun gamere som stemmer, men konferansen var nok ikke rettet mot oss. (men det forsto nok du også) :)

Hehe, sant så sant. Utrolig trist men sant.

Lenke til kommentar

E3 for meg er om spill, og når konsoll utviklere skal ha pressekonferanser så er det for å vise enten ny hardware eller nye ekslusive spill som gjør at jeg bare MÅ ha den konsollen.

Dette er tredje året (?) hvor MIcrosoft feiler på å levere spill synes jeg.

Heldigvis leverer de der hvor det gjelder, i virkeligheten og ikke bare på et show.

E3 har ingenting å si. Hvis det hadde det så hadde Dreamcast dominert fremdeles.

Den "vant" E3 hver gang så det suste, men hva hjalp det?

Lenke til kommentar

Ja her var det for mye tjall som vi over dammen ikke får me det første, om noensinne. Kinect ser jeg ingen som helst grunn til heller i år, tvert i mot. Halo 4 såg helt awesome ut, samme med Splinter Cell og Tomb Raider. COD er dødt. Fikk litt back in the day NFS-feeling på Forza, noe som er bra! Racing langs landeveier og slikt er kos!

Da håper jeg Sony styrer klart unna Move dritten sin, og gir oss skikkelige spill. Men jeg frykter det blir veldig mye Vita fjas der i gården, noe må de jo ha på lur der for å redde floppen så langt.

Spekuleres i nytt Metal Gear Solid. Kojima er allerede i L.A. og spiser burgere på In-N-Out...

Noe sier meg at han vil dukke opp på Sony's konferanse og redde Vita. Er kanskje bare han som kan klare det nå.

Gikk rykter om at det skulle bli dual release for både 360 og Xbox 8. Kanskje de dropper 360 og satser på det som en next-gen blockbuster.

Lenke til kommentar

Har vel også noe med at det kommer nok ny xbox til neste år. Sikkert nye kinect greier på den.

Synes det var ganske mye kinect fremdeles. Verre med move støtten for å si det slik.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Ett nytt, skikkelig MGS hadde reddet natten min, helt og holdent. Fullførte Sons of Liberty igjen i dag faktisk, og tenker å kruse videre med MGS4 i morra. Så er i MGS-stemning om dagen :) Men ikke noe nytt håndholdt MGS, da gråter jeg litt inni meg.

Lenke til kommentar

E3 for meg er om spill, og når konsoll utviklere skal ha pressekonferanser så er det for å vise enten ny hardware eller nye ekslusive spill som gjør at jeg bare MÅ ha den konsollen.

Dette er tredje året (?) hvor MIcrosoft feiler på å levere spill synes jeg.

Heldigvis leverer de der hvor det gjelder, i virkeligheten og ikke bare på et show.

E3 har ingenting å si. Hvis det hadde det så hadde Dreamcast dominert fremdeles.

Den "vant" E3 hver gang så det suste, men hva hjalp det?

"Leverer der hvor det gjelder", og hvor er det? E3 er vel noe av det viktigste for utviklere og selskaper som Microsoft,Nintendo og Sony så at det er bare et "show" og har ikke noe å si skjønner ikke jeg.

Lenke til kommentar

Har vel også noe med at det kommer nok ny xbox til neste år. Sikkert nye kinect greier på den.

Synes det var ganske mye kinect fremdeles. Verre med move støtten for å si det slik.

Er vi fortsatt sikre på at den neste xboxen kommer neste år? Med tanke på Gears of War Judgement og de tre nye IP-ene er jeg ikke lenger like sikker på at den bli lansert i 2013.
Lenke til kommentar

Ett nytt, skikkelig MGS hadde reddet natten min, helt og holdent. Fullførte Sons of Liberty igjen i dag faktisk, og tenker å kruse videre med MGS4 i morra. Så er i MGS-stemning om dagen :) Men ikke noe nytt håndholdt MGS, da gråter jeg litt inni meg.

Det er i alle fall det som trengs for å redde Vita. Et nytt MGS til PS3 vil ikke gjøre noe særlig for konsollsalget i dette stadiet av generasjonen.

Lenke til kommentar

Hvor blir det av ny konsoll!? Melk, melk, melk.

Ja, helt enig. Hvor ble det av ny konsoll? Synes det er skammelig at de ikke annonserer en ny snart. Dagens er 7 år gammel, og blir snart utstilt på museum. Melkingen er gått i hode på dem, og tenker ikke på at vi trenger ny teknologi i boksene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...