Gå til innhold

E3 2012: Microsofts pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forferdelig kjedleig pressekonferanse. Med unntak av Halo, Forza, Gears og Splinter Cell var det bare søppel som ble vist fram. Tydelig at de ønsker å knipe til seg penger fra kinecteierne mens de har sjansen. Alt for mye fokus på software og løsninger som vi nok ikke ser i Norge i det første, eller som ser ut til å være bedre enn fysisk kontroll. Lite nytt, og svært skuffende. Hvileår for Microsoft.

Lenke til kommentar

Min dom:

Innhold: 8/10

Presentasjon: 2/10

De viste frem mange nye spill, både eksklusive og multiplatform, men presentasjonen ble ødelagt av perioder med annonseringer som var dørgende kjedelige. Og hvorfor fikk vi ikke se mer av Forza Horizon eller Gears of War Judgement?

Lenke til kommentar

Siste halvtimen sugde baller, streamen hvorenn jeg gikk var dårlig :/ Har 70 Mbit fra Canal Digital.

Uavhenging av det, syntes jeg Halo 3, Splinter Cell, og kanksje Tomb Raider var noe. Siste fikk jeg bare se biter av i dårlig oppløsning. Men Halo innfridde :D

Lenke til kommentar

Blei ikkje imponert av Black Ops II. Det ser ut som alle andre COD spel i serien bortsett frå ei annan setting med overpowered våpen, og det faktum at du faktisk får lov til å fly.

No shit når de har brukt samme grafikkmotor siden CoD 2.

Lenke til kommentar

Min dom er 4/10. Splinter Cell, Halo og en del annet trekker opp, men lengden, Usher og alle funksjonene som aldri kommer hit trekker ned. Halo så awesome ut dog, så det hjelper veldig mye. Som Leflus så er jeg enig i at det innholdsmessig egentlig er bedre enn selve presentasjonen, så kanskje det egentlig fortjener edre om man ser den om igjen og analyserer nyhetene bedre.

Lenke til kommentar

E3 for meg er om spill, og når konsoll utviklere skal ha pressekonferanser så er det for å vise enten ny hardware eller nye ekslusive spill som gjør at jeg bare MÅ ha den konsollen.

Dette er tredje året (?) hvor MIcrosoft feiler på å levere spill synes jeg.

Lenke til kommentar

Slik utviklingen med Bing er kommer det ikke snart til å være valgfritt å bruke. Det vil bli implementert i alt fra software til hardware, og til slutt være det eneste alternative.

Tidligere når jeg brukte Internet Explorer var alltid Bing inkludert i enhver nedlasting. Bing la seg overalt i nettleseren, og gjorde seg selv til standart søkemotor. Den gang kunne den overhode ikke konkurrere med google.

Det er tydelig at du og jeg har forskjellige erfaringer med Bing, og ikke minst forskjellige tanker om dens fremtid.

Hva har generell utvikling med Xbox å gjøre? Selvfølgelig vil Bing komme overalt i Microsoft produkter, hva er alternativet der? I en nettleser vil du alltid kunne velge hva du skal bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...