Andzel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dårlig GFX på COD syntes jeg. Pluss når jeten lettet ifra motorveien så var det dårlig animasjoner at flamene gikk inn i flyet. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sony sin er kl 3 i natt så vidt jeg har forstått. Er det noen før det? EA og Ubisoft. Når er disse to? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Blei ikkje imponert av Black Ops II. Det ser ut som alle andre COD spel i serien bortsett frå ei annan setting med overpowered våpen, og det faktum at du faktisk får lov til å fly. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 De viser mye forskjellig, men Wii U-konkurrent Smart Glass er den eneste interessante nyheten. Ellers tonnevis med lineære skytespill vi visste om fra før og alt for mange Kinect-gimmicks. 5/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Her deler vi likt hehe, for old time sake Avslutningen på Black Ops gameplayet og også konferansen til Microsoft: Fremtiden er sort. Ironien er til å ta og føle på. 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Forferdelig kjedleig pressekonferanse. Med unntak av Halo, Forza, Gears og Splinter Cell var det bare søppel som ble vist fram. Tydelig at de ønsker å knipe til seg penger fra kinecteierne mens de har sjansen. Alt for mye fokus på software og løsninger som vi nok ikke ser i Norge i det første, eller som ser ut til å være bedre enn fysisk kontroll. Lite nytt, og svært skuffende. Hvileår for Microsoft. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sony sin er kl 3 i natt så vidt jeg har forstått. Er det noen før det? EA og Ubisoft. Når er disse to? Vi er i samme tidssone som Berlin. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Min dom: Innhold: 8/10 Presentasjon: 2/10 De viste frem mange nye spill, både eksklusive og multiplatform, men presentasjonen ble ødelagt av perioder med annonseringer som var dørgende kjedelige. Og hvorfor fikk vi ikke se mer av Forza Horizon eller Gears of War Judgement? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Sony sin er kl 3 i natt så vidt jeg har forstått. Er det noen før det? EA og Ubisoft. Når er disse to? EA starter 22.00 og Ubisoft 00.00 EDIT: Finnes jo en tråd med all info her -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1437379&st=0 Endret 4. juni 2012 av TuRb0 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Endelig over! 4 av 10 gir jeg. Det positive: Tomb Raider (selvom det kommer til PC/PS3) og Forza Horizon som jeg håper kommer på dvder Minus: For mye Kinect, features vi ikke får, mange kjedelige KinectXBLA spill samt tragiske Flusher opptreden. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sony sin er kl 3 i natt så vidt jeg har forstått. Er det noen før det? EA og Ubisoft. Når er disse to? Vi er i samme tidssone som Berlin. Takker! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Når er disse to? EA starter ihvertfall 21.00 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Siste halvtimen sugde baller, streamen hvorenn jeg gikk var dårlig :/ Har 70 Mbit fra Canal Digital. Uavhenging av det, syntes jeg Halo 3, Splinter Cell, og kanksje Tomb Raider var noe. Siste fikk jeg bare se biter av i dårlig oppløsning. Men Halo innfridde Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Blei ikkje imponert av Black Ops II. Det ser ut som alle andre COD spel i serien bortsett frå ei annan setting med overpowered våpen, og det faktum at du faktisk får lov til å fly. No shit når de har brukt samme grafikkmotor siden CoD 2. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvor blir det av ny konsoll!? Melk, melk, melk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ja da er det bare å glede seg til Sony sin for min del ihvertfall, håper på mye snacks der. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Min dom er 4/10. Splinter Cell, Halo og en del annet trekker opp, men lengden, Usher og alle funksjonene som aldri kommer hit trekker ned. Halo så awesome ut dog, så det hjelper veldig mye. Som Leflus så er jeg enig i at det innholdsmessig egentlig er bedre enn selve presentasjonen, så kanskje det egentlig fortjener edre om man ser den om igjen og analyserer nyhetene bedre. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 E3 for meg er om spill, og når konsoll utviklere skal ha pressekonferanser så er det for å vise enten ny hardware eller nye ekslusive spill som gjør at jeg bare MÅ ha den konsollen. Dette er tredje året (?) hvor MIcrosoft feiler på å levere spill synes jeg. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Slik utviklingen med Bing er kommer det ikke snart til å være valgfritt å bruke. Det vil bli implementert i alt fra software til hardware, og til slutt være det eneste alternative. Tidligere når jeg brukte Internet Explorer var alltid Bing inkludert i enhver nedlasting. Bing la seg overalt i nettleseren, og gjorde seg selv til standart søkemotor. Den gang kunne den overhode ikke konkurrere med google. Det er tydelig at du og jeg har forskjellige erfaringer med Bing, og ikke minst forskjellige tanker om dens fremtid. Hva har generell utvikling med Xbox å gjøre? Selvfølgelig vil Bing komme overalt i Microsoft produkter, hva er alternativet der? I en nettleser vil du alltid kunne velge hva du skal bruke. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg tror ikke Sony vil kjøre på fulle mugger å blowe away MS som de har gjort de siste årene, at det blir noe mer eksklusive fra den fronten regner jeg med selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå