Gå til innhold

E3 2012: Microsofts pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Sony bikker denne konferansen ganske greit i natt altså :p

Hvem vet, kanskje de har booka Bieber.

Ikke. Morsomt. :(

Nja, om Bieber dukker opp og begynner og synge, og førti tusen spinnville fjortisjenter stormer scenen blir det jo morsomt. :p :p

Er det klokken ti neste konferanse er?

Lenke til kommentar

LOL viss dette er avsluttninga.

Når han sa de hadde en blockbuster fikk jeg gåsehud, slikt tenkte jeg: Please Alan Wake 2 eller GTA V!!!

Men neida Black Ops 2, da snudde jeg meg vekk og mista gåsehud, herregud MS, quack quack 5-10 multiplatts, wow...

Vi har en turbulent fortid når det kommer til motstridende meninger, det tror jeg alle her vet, men denne gangen... Denne gangen er jeg 100% enig med deg.

Lenke til kommentar

Mine tidligere erfaringer med Bing har gjort ting vanskeligere, ikke enklere. Nå skal det sies at mye kan ha skjedd på den tiden, og at Bing nå kan fremstå som en mer komplett tjeneste enn for noen år tilbake.

Hvordan kan noe som er valgfritt å bruke gjøre ting vanskeligere?

Lenke til kommentar

Tror Sony bikker denne konferansen ganske greit i natt altså :p

Hvem vet, kanskje de har booka Bieber.

Ikke. Morsomt. :(

Nja, om Bieber dukker opp og begynner og synge, og førti tusen spinnville fjortisjenter stormer scenen blir det jo morsomt. :p :p

Er det klokken ti neste konferanse er?

Sony sin er kl 3 i natt så vidt jeg har forstått. Er det noen før det?

Lenke til kommentar

LOL viss dette er avsluttninga.

Når han sa de hadde en blockbuster fikk jeg gåsehud, slikt tenkte jeg: Please Alan Wake 2 eller GTA V!!!

Men neida Black Ops 2, da snudde jeg meg vekk og mista gåsehud, herregud MS, quack quack 5-10 multiplatts, wow...

Vi har en turbulent fortid når det kommer til motstridende meninger, det tror jeg alle her vet, men denne gangen... Denne gangen er jeg 100% enig med deg.

Ja men husk dette er et diskusjonforum der meninger er forskjellige og det er en bra ting :)

Her deler vi likt hehe, for old time sake :p

Lenke til kommentar

Mine tidligere erfaringer med Bing har gjort ting vanskeligere, ikke enklere. Nå skal det sies at mye kan ha skjedd på den tiden, og at Bing nå kan fremstå som en mer komplett tjeneste enn for noen år tilbake.

Hvordan kan noe som er valgfritt å bruke gjøre ting vanskeligere?

Slik utviklingen med Bing er kommer det ikke snart til å være valgfritt å bruke. Det vil bli implementert i alt fra software til hardware, og til slutt være det eneste alternative.

Tidligere når jeg brukte Internet Explorer var alltid Bing inkludert i enhver nedlasting. Bing la seg overalt i nettleseren, og gjorde seg selv til standart søkemotor. Den gang kunne den overhode ikke konkurrere med google.

Det er tydelig at du og jeg har forskjellige erfaringer med Bing, og ikke minst forskjellige tanker om dens fremtid.

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...