Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tror Sony bikker denne konferansen ganske greit i natt altså Hvem vet, kanskje de har booka Bieber. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ok, det Usher-innslaget er det kjedligste jeg noensinne har vært borti på en slik konferanse. Blops-avslutning er jo himmel i forhold. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tror Sony bikker denne konferansen ganske greit i natt altså Hvem vet, kanskje de har booka Bieber. Ikke. Morsomt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 LOL viss dette er avsluttninga. Når han sa de hadde en blockbuster fikk jeg gåsehud, slikt tenkte jeg: Please Alan Wake 2 eller GTA V!!! Men neida Black Ops 2, da snudde jeg meg vekk og mista gåsehud, herregud MS, quack quack 5-10 multiplatts, wow... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tror Sony bikker denne konferansen ganske greit i natt altså Hvem vet, kanskje de har booka Bieber. Ikke. Morsomt. Nja, om Bieber dukker opp og begynner og synge, og førti tusen spinnville fjortisjenter stormer scenen blir det jo morsomt. :p Er det klokken ti neste konferanse er? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Microsoft tar et hvileår før 720-hypen neste år. Det er mitt inntrykk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 LOL viss dette er avsluttninga. Når han sa de hadde en blockbuster fikk jeg gåsehud, slikt tenkte jeg: Please Alan Wake 2 eller GTA V!!! Men neida Black Ops 2, da snudde jeg meg vekk og mista gåsehud, herregud MS, quack quack 5-10 multiplatts, wow... Vi har en turbulent fortid når det kommer til motstridende meninger, det tror jeg alle her vet, men denne gangen... Denne gangen er jeg 100% enig med deg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 For et latterlig spill. Arcade deluxe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Microsoft tar et hvileår før 720-hypen neste år. Det er mitt inntrykk. Jeg tror de like greit kunne pushet ut den neste konsollen sin ett år for tidlig igjen. Slik som forrige gang. Det hadde vært morsomt ^^, Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Mine tidligere erfaringer med Bing har gjort ting vanskeligere, ikke enklere. Nå skal det sies at mye kan ha skjedd på den tiden, og at Bing nå kan fremstå som en mer komplett tjeneste enn for noen år tilbake. Hvordan kan noe som er valgfritt å bruke gjøre ting vanskeligere? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tror Sony bikker denne konferansen ganske greit i natt altså Hvem vet, kanskje de har booka Bieber. Ikke. Morsomt. Nja, om Bieber dukker opp og begynner og synge, og førti tusen spinnville fjortisjenter stormer scenen blir det jo morsomt. :p Er det klokken ti neste konferanse er? Sony sin er kl 3 i natt så vidt jeg har forstått. Er det noen før det? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Ahhh, håpet at Alan Wake 2 (PC også) skulle komme på slutten! Endret 4. juni 2012 av qweac Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sony sin er kl 3 i natt så vidt jeg har forstått. Er det noen før det? EA og Ubisoft. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 LOL viss dette er avsluttninga. Når han sa de hadde en blockbuster fikk jeg gåsehud, slikt tenkte jeg: Please Alan Wake 2 eller GTA V!!! Men neida Black Ops 2, da snudde jeg meg vekk og mista gåsehud, herregud MS, quack quack 5-10 multiplatts, wow... Vi har en turbulent fortid når det kommer til motstridende meninger, det tror jeg alle her vet, men denne gangen... Denne gangen er jeg 100% enig med deg. Ja men husk dette er et diskusjonforum der meninger er forskjellige og det er en bra ting Her deler vi likt hehe, for old time sake Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Blir moro med linær og scripted CoD ja. Dette har vi aldri sett før!!! Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Microsoft fokuserer nok på å ta kunder fra Wii U, det er familie markedet de vil ha større andel av Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Mine tidligere erfaringer med Bing har gjort ting vanskeligere, ikke enklere. Nå skal det sies at mye kan ha skjedd på den tiden, og at Bing nå kan fremstå som en mer komplett tjeneste enn for noen år tilbake. Hvordan kan noe som er valgfritt å bruke gjøre ting vanskeligere? Slik utviklingen med Bing er kommer det ikke snart til å være valgfritt å bruke. Det vil bli implementert i alt fra software til hardware, og til slutt være det eneste alternative. Tidligere når jeg brukte Internet Explorer var alltid Bing inkludert i enhver nedlasting. Bing la seg overalt i nettleseren, og gjorde seg selv til standart søkemotor. Den gang kunne den overhode ikke konkurrere med google. Det er tydelig at du og jeg har forskjellige erfaringer med Bing, og ikke minst forskjellige tanker om dens fremtid. Endret 4. juni 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Det var da voldsomt så lang tid de brukte på COD da. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Må virkelig si .................................................................... at dette var utrolig skuffende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå