Mala Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Faen for noe nille greier, tryna hele streamen igjen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Crystal Dynamics? Tomb Raider endelig? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Microsoft burde ha hatt en Nintendo Direct lignende presentasjon der de kunne ha vist frem disse funksjonene. De er kjekke å ha, men jeg føler at mye av stoffet er en smule tørt. Edit: Tomb Raider! Endret 4. juni 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "The phone you already own. The tablet you already own." Javel? Til og med iOS og Android? Ja, apple og Android sa han tidligere. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Faen for noe nille greier, tryna hele streamen igjen Dårlig internett kanskje? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "The phone you already own. The tablet you already own." Javel? Til og med iOS og Android? Microsoft skal gi bort tablets og telefoner xD Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "The phone you already own. The tablet you already own." Javel? Til og med iOS og Android? Ja, apple og Android sa han tidligere. Aha, takk. Fikk ikke med meg det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har allerede Samsung Galaxy Tab 7.7 og Samsung Galaxy S2, hvorfor skal jeg ha Smart glass... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Faen for noe nille greier, tryna hele streamen igjen Dårlig internett kanskje? Kan vere routeren som streikar, har fungert nesten smertefritt til nå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "The phone you already own. The tablet you already own." Javel? Til og med iOS og Android? Ja, apple og Android sa han tidligere. Aha, takk. Fikk ikke med meg det. Null stress, håper bare jeg ikke "ønskehørte" det Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Det ser fett ut, men det minner meg egentlig ikke så mye om Tomb Raider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Den norske filmtjenesten Comoyo kommer til Xbox 360 http://www.pressfire.no/spesialer/e3-2012/5257/Norsk-Netflix-konkurrent-kommer-til-Xbox-360 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det ser fett ut, men det minner meg egentlig ikke så mye om Tomb Raider. Hun ser i hvert fall ut som et helt nytt menneske. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Gears of Tomb Raider! Umm. Minner meg ikke akkurat om Gears.... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nei, Gears of War meets Heavy Rain: Tomb Raider: The press x to win-edition Neida, det ser awesome ut selvsagt! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Lara sweet lady, dont hurt yourself too much. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå