Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg fikk rett igjen, de viser Xbox Smart Glass Gratulerer, du og de resterende millionene som har forutsett det som allerede har lekket er profeter fra fremtiden. Du er en knupp Gud! 1 Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Forsvant lyden hos dere nå? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 They would never cancel Game of Thrones Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 NEVNTE NOEN GAME OF THRONES?!?!?!?! Hu uberheite dama med parykk. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Enda mer WiiU-features! Yay! Bravo MS! Forsvant lyden hos dere nå? Nei... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Irriterende hvordan Microsoft skal implementere Bing i alle mulige tjenester.. Hvordan er det irriterende at de gjør ting enklere? Mine tidligere erfaringer med Bing har gjort ting vanskeligere, ikke enklere. Nå skal det sies at mye kan ha skjedd på den tiden, og at Bing nå kan fremstå som en mer komplett tjeneste enn for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kommer smartglass til Norge (Hahajaha) blir jeg happy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Xbox SmartGlass så ganske tøft ut! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) NEVNTE NOEN GAME OF THRONES?!?!?!?! Hu uberheite dama med parykk. BLASFEMI! DANY ER EKTE! Hun er vårt eneste håp for et bedre land. Endret 4. juni 2012 av Maury 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg fikk rett igjen, de viser Xbox Smart Glass Gratulerer, du og de resterende millionene som har forutsett det som allerede har lekket er profeter fra fremtiden. Du er en knupp Gud! Troller du eller er du dønn seriøs? Makan for noen folk her inne.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg fikk rett igjen, de viser Xbox Smart Glass Gratulerer, du og de resterende millionene som har forutsett det som allerede har lekket er profeter fra fremtiden. Du er en knupp Gud! Troller du eller er du dønn seriøs? Makan for noen folk her inne.... Megaseriøs! Hvordan kan man spøke om slikt? 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vi kan styre ting på skjermen med telefonen? Øh... hvorfor ikke bare bruke gamepaden? 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 De voice kommandoene funker ikke i Norge mens man er online, når skal folk lære at det ikke funker her.... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jubler for Internet Explorer til Xbox 360 i 2012... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har ikke nesten alle nye TVer disse funksjonene? Nettleser f.eks? Litt sent synes jeg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Vi kan styre ting på skjermen med telefonen? Øh... hvorfor ikke bare bruke gamepaden? Blir akkurat som Wii U at du ser kart o.l. på telefonen/nettbrettet. Endret 4. juni 2012 av kilik Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "The phone you already own. The tablet you already own." Javel? Til og med iOS og Android? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå