Gå til innhold

E3 2012: Microsofts pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Microsoft @ E3 2012

E3 er en årlig spillmesse hvor utviklere og utgivere viser frem hva de driver med av både spill og hardware. Det er helt klart spillernes høydepunkt når det gjelder nyheter om nye spill og maskiner, til tross for at E3 opprinnelig kun var ment for utviklere. Og det er ikke uten grunn. Det er på E3 de store avsløringene og de spennende nyhetene virkelig får slå fra seg, og det er her utviklerne virkelig vil vise hva de kan. I år er det Microsoft som skal åpne showet i Los Angeles, og det skjer på Mandag 4. Juni klokken 18:30.

Live streams:

Live blogger:

Annonseringer:

• Halo 4 gameplay
  • Gears of War Judgement
  • Forza Horizon trailer
  • Fable The Journey (Kinect) Trailer
  • Wreckateer gameplay
  • Matter (Kinect) annonsert
  • Ascend: New Gods annonsert
  • LocoRacer annonsert
  • Dance Central 3 (Kinect) annonsert
  • Nike sportsspill (Kinect) annonsert
  • Smartglass annonsert
  • Internet Explorer til 360 annonsert
  • Xbox Music annonsert
  • Kinect-støtte i Fifa og Madden annonsert
  • Tids-eksklusiv DLC til Tomb Raider og Black Ops 2 annonsert

Dukker opp på E3:

• Halo 4
  • Forza Horizon
  • Nytt Gears of War
  • Nytt prosjekt fra Twisted Pixel Games
  • Fable: The Journey
  • Summer of Arcade
  • Spill fra Capcom, EA Sports, Harmonix, Square-Enix, THQ og Ubisoft.

Dukker kanskje opp på E3:

• Ryse
  • XBLA: Deadlight, Spelunky, Wreckateer, Dust, Super T.I.M.E Force, Joe Danger The Movie, Skulls of the Shogun
  • MS Vancouvers prosjekt
  • Elder Scrolls V DLC
  • Harry Potter Kinect
  • Call of Duty Black Ops 2

Rykter, trademarks og spekulasjoner:

Jeg kommer til å oppdatere tråden med lenker til live streams og blogger etter hvert som de dukker opp. Takk til Lakus for malen til tråden.

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Where to Watch the Xbox E3 2012 Media Briefing

On Monday, June 4th at 12:30p ET/9:30a PT we’ll kick off E3 2012 with the Xbox 360 Media Briefing. For the first time ever you’ll be able to watch the briefing streamed directly to your Xbox 360 over Xbox LIVE. In addition, Spike TV will also be airing the briefing live. If you are hanging out on Facebook, you’ll be able to watch the stream over there as well. Won’t be near your PC? Then point your mobile browser to Xbox.mobi where they’ll have a mobile version of the stream hosted.

If you are near your computer, you’ll also want to hit up Xbox.com/e3 where you can watch the stream as well as participate in an interactive chat with other viewers that I’ll be hosting along with Julie Alexandria. Regardless of how you watch it, it will be presented live and commercial free. Plus if you miss it…you’ll be able drop by Xbox.com/e3 after the briefing to watch a replay.

Following the briefing, watch the Xbox 360 dashboard for video coverage directly from the show floor.

http://majornelson.c...media-briefing/

Lenke til kommentar

GTTV sitt gjør mye i år.

The coverage will also feature interviews with Nintendo of America’s President, Reggie Fils-Aime; Microsoft Studios’ Corporate Vice President, Phil Spencer; Microsoft’s Interactive Entertainment Business President, Don Mattrick; Sony Computer Entertainment of America’s President and CEO, Jack Tretton; EA’s Chief Operating Officer, Peter Moore; Activision’s CEO, Eric Hirschberg; CEO of Ubisoft, Yves Guillemot; former Dallas Cowboys’ Wide Receiver, Michael Irvin; actor Kevin Smith; NASCAR Driver, Danica Patrick; MMA Fighter, Michael Chandler and “other surprise guests.”

Peter Molyneux, Michael Pachter and Adam Sessler will also be providing analysis.

The live special on Spike TV airs Monday, June 4 from noon-5:30pm ET/9:00am-2:30pm PT followed by a primetime special that night at 10:00-11:00pm ET /7:00-8:00pm PT.

Spike TV will broadcast four more live hours on Tuesday, June 5 (noon-4:00pm ET/9:00am-1:00pm PT).

Here’s some of what will be shown:

Halo 4

the Next Star Wars Game

NBA 2K13

Resident Evil 6,

Assassin’s Creed 3

PlayStation All-Stars: Battle Royale

Borderlands 2

Tomb Raider

Metal Gear Rising: Revengeance

The Elder Scrolls V – Skyrim: Dawnguard

Medal Of Honor: Warfighter

Dishonored

Transformers: Fall Of Cybertron

God Of War: Ascension

Unreal Engine 4

Aliens: Colonial Marines

Devil May Cry

Forza Horizon

X-Com: Enemy Unknown

Simcity

Crysis 3

Lost Planet 3

GTTV har også en forhånds-spesial som sendes natt til fredag ca. Promo av episoden nedenfor.

http://www.gametrailers.com/video/episode-519-gt-tv/730628

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Foruten det som er nevnt ovenfor, håper jeg på noen Xbox-relaterte Windows Phone- og Windows 8-nyheter.

Lenke til kommentar

Jeg håper på 5 eksklusive spill (ja jeg kan få lov til å drømme) som ikke blir XBLA/Kinect/Multi relatert. Håper ikke det blir snakk om features fordi nettopp jeg har ikke bruk for de appsene som allerede er på X360, så jeg ser ikke for meg at jeg ikke trenger noe nytt.

Men som sagt Microsoft kan plutselig overraske meg med ene eksklusive etter den andre.

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir nok mye snakk om tjenester og oppdateringer i år også. Jeg tviler på at Microsoft har tenkt å lansere et helt nytt dashboard i år, men de kommer sikkert til å snakke en del om nye tv-avtaler, apps og lignende. Jeg er stort sett likegyldig til disse tingene, men det hadde vært flott om de annonserte at Netflix vil bli gjort tilgjengelig for oss her på berget også. Har det ikke vært snakk om at tjenesten skal komme til Norge i år?

Lenke til kommentar

Haha, egentlig ikke. Ok, bra det ser ut til å være liv i prosjektet. Men har i grunn tvil til et sånt prosjekt til Xbox 360, men 720? :D

Haha morsomt hvis MS ender opp med å vise en del til 720. At 70% av pressevisninga blir muliti, noen få eksklusiver, arcades o.s.v. Mens resten går til 720 som vil vise kanskje at Gears of War kommer med en trilogi til nye konsollen, bekrefter enda en gang at Halo 5 og 6 kommer til Xbox 720, hva Turn 10 holder på med til Xbox 720 o.s.v.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Foreløpig er planen at Class 3 skal være XBLA-spill og et springbrett til Class 4, så det vil trolig komme ut til 360. Class 4 derimot, det kan kanskje ende opp som et 720-spill. Spesielt med tanke på at utviklerne har ambisjoner om at det skal være et fullverdig MMO-spill.

Haha morsomt hvis MS ender opp med å vise en del til 720. At 70% av pressevisninga blir muliti, noen få eksklusiver, arcades o.s.v. Mens resten går til 720 som vil vise kanskje at Gears of War kommer med en trilogi til nye konsollen, bekrefter enda en gang at Halo 5 og 6 kommer til Xbox 720, hva Turn 10 holder på med til Xbox 720 o.s.v.

Gears-spillet har kun blitt annonsert til Xbox 360. Kanskje vi får se et ørlite glimt av Xbox 720, men jeg tror ikke at de kommer til å nevne den ved navn. For eksempel ved å annonsere spill med planlagt i annonsering i 2013 uten å nevne hvilken platform de kommer til.

Edit: Så ikke redigeringen din før nå.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Som igjen betyr at at vi slipper å veksle mellom streamen og forumet hver gang vi vil poste et innlegg. :)

Noen nyheter:

Nytt Gears of War bekreftet

http://www.ign.com/articles/2012/05/31/gears-of-war

Happy Wars, et Fat Princess lignende spill til XBLA, skal bli vist frem på E3

http://www.xblafans.com/happy-wars-making-north-american-debut-at-e3-49109.html

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Det eneste de har sagt er det vil bli lansert denne sommeren, men det er trygt å anta at det blir et Summer of Arcade spill. Gametrailers skal visstnok vise frem noen XBLA-spill i en av E3-spesialene deres, så det kan hende vi får høre noe der.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

For at jeg skal bli fornøyd:

- De må vise noe av den nye xboxen.

- Annonsere minst ett nytt eksklusivt spill på størrelse med Halo, Gears Of War, Forza.

- Halo 4 må imponere.

Ekstra bonus som gjør meg enda mer fornøyd:

- Eksklusiv DLC til GTA V eller Hitman: Absolution.

- Annonsere mulighet for Sky TV, Netflix, HBO i Norge.

Nettopp lest at DLC til Skyrim blir eksklusivt for en tidsperiode, ikke dårlig.

Lenke til kommentar

For at jeg skal bli fornøyd:

- De må vise noe av den nye xboxen.

Prepare to be disappointed.

- Annonsere minst ett nytt eksklusivt spill på størrelse med Halo, Gears Of War, Forza.

I tillegg til Halo 4, Gears 2013, Fable TJ og Forza Horizon? Det hadde for så vidt vært fett om de annonserte en ny IP eller viste frem gameplay fra Ryse. MS har vanligvis en eller to store overraskelser på lur(Halo 4 og Anniversary i fjor, Kingdoms i 2010), så det er jo fullt mulig at det kan skje i år også.

Lenke til kommentar

Har alltid høye forventinger til MS, og de skuffer sjeldent. :)

Alltid godt med noe nytt blod, og jeg føler MS trenger å annonsere en ny kvalitetsserie, slik at det ikke bare blir de samme seriene MS har å tilby eksklusivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...