EspnV Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Heisann Vurdere nå å bytte ut min bil til fordel for en "ny" bil som jeg har bedre bruk for. Saken er at bilen jeg skal kjøpe koster nå 279.000, bilen jeg har får jeg ikke mere en 100.000 i innbytte for og jeg har 140.000 igjen av lånet. Er det mulig å gjennomføre dette? Eller må jeg betale ned den bilen jeg har så jeg får solgt den for mere en lånet? Forstår at å betale ned såppas at jeg er i "+" når jeg selger er en stor fordel. Lurer bare på om dette kan la seg gjøre, eller om banken setter seg helt på bakfotene? /Espen Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Enten må du betale mellomlegget, eller så må du ha mer enn 100% finansiering. Det siste er det tvilsomt at du får innvilget. Om du ikke klarer 40k kan du jo søke om forbrukslån på mellomlegget, men vær forsiktig. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Selg bilen selv. De gir deg en dårlig pris på bilen for at de skal tjene er relativt mye på den bilen også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå