Axxxy Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei! Hadde en stasjonær PC der harddisken kræsjet helt, og hadde ikke noe valg, enn å kjøpe ny og demontere den. Fikk ut harddisken hel og kjøpte meg ett SATA / IDE adapter til USB. Når jeg da prøver å få tilgang til mine personlige filer, får jeg beskjed om at: Du har ikke tilgang til denne mappen. Jeg trykker da fortsett og må bekrefte at jeg er admin. Så får jeg beskjed om at: Du ble nektet tilgang til denne mappen. Har fått beskjed om å skifte eier av harddisken, men vet ikke om jeg har gjort rett. Så kan noen av dere hjelpe meg å løse dette. Klarte å få tilgang til mappene, men måtte gjøre det samme gang på gang, selv på sub-mappene. Kan heller ikke kopiere filene.. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Daniel Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det enkleste kan være å søke gjennom disken med et gjenopprettings-program som f.eks. GetDataBack for NTFS, og kopiere ut derfra. Dette programmet skal ikke ta hensyn til filtilgang. Du kan også prøve med en Linux Live-CD (har ikke prøvd dette selv) med diskverktøy på. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Det enkleste kan være å søke gjennom disken med et gjenopprettings-program som f.eks. GetDataBack for NTFS, og kopiere ut derfra. Dette programmet skal ikke ta hensyn til filtilgang. Du kan også prøve med en Linux Live-CD (har ikke prøvd dette selv) med diskverktøy på. Takk, skal prøve det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå