Aalton Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Ingen dum idè, skal se om vi ikke få mer liv i tråden med tiden. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvis da f.eks simen1, efikkan, snekker'n og de andre som poster mye kunne lagt link i signatur, da burde det vel bli bra trafikk her! Kaffebord: video høres skikkelig artig ut! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Kan ikke alle vi som vet om tråden lage link til den i signaturen? Forresten fikk kobberet mitt i dag, helt sykt hva slags massetetthet kobber har. Trodde jeg hadde fått alt for mye når jeg hentet pakken i dag. Endret 21. juni 2006 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Alle som er innom tråden kan gjærne lage linker i signaturen sin om det er ønskelig.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Forresten jeg har tenkt på en ting. Hw-lanet i høst, skulle vi overklokkerne prøve å samle oss. Det hadde vært kult å skrape sammen litt gammel hardware så kunne vi kjørt det under litt ekstrem kjøling. Det kunne blitt ett litt kult prosjekt. Jeg vet desverre ikke om jeg kan komme på lanet siden jeg skal være i militæret, men om jeg får perm og vi hadde fått til noe slikt så hadde selvsagt muligheten økt en god del. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Det er ingen dum idè, om dette gjennomføres, kan det bli spennende om noen lager en liten logg på dette i denne tråden, mulig vi lager en artikkel om noe slikt hvis det skulle skje.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg kan ta med fasen jeg, og jeg har garantert mengder med hw vi kan drepe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Hvor bra det hørtes ut Kan bli spennende å se hva dere får ut av de gamle delene Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Fint initiativ:) skal følge med litt her fremover... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 skulle ønske jeg kunne komme på HW-lanet, men jeg skal begynne på skole på andenes nå... skal få mekket link i signaturen også Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har en gammel xp 1800+ vi sikkert kunne tatt knekken på, ihvertfall hvis jeg får ferie til HW-Lan'et ... (Noe som selvfølgelig ikke er sikkert). Men forutsetningen for at jeg blir med på lan'et til høsten er at det blir litt annet enn spilling, er nemlig for gammel og treg til CS Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har en prossesor som jeg skal overklokke, men vet ikke helt hvordan. Noen som har guide, tips osv. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har en prossesor som jeg skal overklokke, men vet ikke helt hvordan. Noen som har guide, tips osv. 6363295[/snapback] Ja det finnes jo denne guiden.... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Hehe, aspestein der kom du før meg Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Får vel bumpe litt jeg, imorra henter jeg den nye ram'en min. Har en 80x80 vifte som jeg tenkte kunne fungere fint som ekstra kjøling. Hvordan best feste denne? Holder det med vanlige strikk som jeg fester rundt festene på ramslotten? Noen bedre ideer/noe som er lurere? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan jo legge den i signaturen min jeg å Kommer mer tilbake hit seinere da jeg skal klokke det nye systemet mitt til høsten (har ikke fått det ennå) Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Når det gjelder lanet så hadde det vært kjekt med noen som kunne ha tatt med seg fasekjøler slik at folk kunne testa om cpuen har cold bug eller ikke Stiller gjerne med ett hovedkort til socket 939 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ha denne i mine innlegg, tror denne tråden har potensiale. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Hvordan går med overklokkingen der ute? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Sliter litt med temperaturen på PWM på hovedkortet mitt når jeg kommer litt i "høyden". Er dette rett og slett psu som ikke holder mål? Edit: Slik jeg forsto det fra abit sine sider er dette en krets (?) som gir strøm til prosessoren ... Endret 7. juli 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå