Gå til innhold

Overklokkingscafèen - Generelt om overklokking o.l

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten jeg har tenkt på en ting. Hw-lanet i høst, skulle vi overklokkerne prøve å samle oss. Det hadde vært kult å skrape sammen litt gammel hardware så kunne vi kjørt det under litt ekstrem kjøling. Det kunne blitt ett litt kult prosjekt. Jeg vet desverre ikke om jeg kan komme på lanet siden jeg skal være i militæret, men om jeg får perm og vi hadde fått til noe slikt så hadde selvsagt muligheten økt en god del.

Lenke til kommentar

Har en gammel xp 1800+ vi sikkert kunne tatt knekken på, ihvertfall hvis jeg får ferie til HW-Lan'et ... (Noe som selvfølgelig ikke er sikkert). Men forutsetningen for at jeg blir med på lan'et til høsten er at det blir litt annet enn spilling, er nemlig for gammel og treg til CS :roll:

Lenke til kommentar

Får vel bumpe litt jeg, imorra henter jeg den nye ram'en min. Har en 80x80 vifte som jeg tenkte kunne fungere fint som ekstra kjøling. Hvordan best feste denne? Holder det med vanlige strikk som jeg fester rundt festene på ramslotten? Noen bedre ideer/noe som er lurere?

Lenke til kommentar

Sliter litt med temperaturen på PWM på hovedkortet mitt når jeg kommer litt i "høyden". Er dette rett og slett psu som ikke holder mål?

Edit: Slik jeg forsto det fra abit sine sider er dette en krets (?) som gir strøm til prosessoren ...

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...