Gå til innhold

Hvem har Bank ID av tele operatørene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor/Djuice og Talkmore er de eneste. Dog er det varslet at bankene, i et spleiselag, skal gjøre denne tjenesten tilgjengelig for alle norske operatører som ønsker. Det var snakk om at dette skulle komme i løpet av andre kvartal, men ikke hørt noe siden rett over nyåret, så det er mulig det er utsatt. Kan poste her inne når jeg hører noe mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mener det. Du kan til og med registrere mine sider på Telenor.no fremfor Djuice.no og få opp abonnementene dine der.

 

Telenor/Djuice og Talkmore er de eneste. Dog er det varslet at bankene, i et spleiselag, skal gjøre denne tjenesten tilgjengelig for alle norske operatører som ønsker. Det var snakk om at dette skulle komme i løpet av andre kvartal, men ikke hørt noe siden rett over nyåret, så det er mulig det er utsatt. Kan poste her inne når jeg hører noe mer.

Mulig det er noe i det og, men ikke det jeg har hørt. Saken er at TeliaSonera (Netcom og Chess) jobber med en avtale, men bankID-samarbeidet ønsker at mobiloperatøren skal stå for mer kostnader enn de er villig til for å utvikle dette, mens Telia ønsker motsatt.

 

BankID-samarbeidet har fra før en meget lukrativ avtale med Telenor (Telenor bidro med mye penger for å få gjennom dette), og ønsker sterkt å samarbeide med flere operatører, men de ønsker selvfølgelig ikke en mindre lukrativ avtale enn de har med Telenor.

Endret av Nik0
Lenke til kommentar

Mener det. Du kan til og med registrere mine sider på Telenor.no fremfor Djuice.no og få opp abonnementene dine der.

 

Telenor/Djuice og Talkmore er de eneste. Dog er det varslet at bankene, i et spleiselag, skal gjøre denne tjenesten tilgjengelig for alle norske operatører som ønsker. Det var snakk om at dette skulle komme i løpet av andre kvartal, men ikke hørt noe siden rett over nyåret, så det er mulig det er utsatt. Kan poste her inne når jeg hører noe mer.

Mulig det er noe i det og, men ikke det jeg har hørt. Saken er at TeliaSonera (Netcom og Chess) jobber med en avtale, men bankID-samarbeidet ønsker at mobiloperatøren skal stå for mer kostnader enn de er villig til for å utvikle dette, mens Telia ønsker motsatt.

 

BankID-samarbeidet har fra før en meget lukrativ avtale med Telenor (Telenor bidro med mye penger for å få gjennom dette), og ønsker sterkt å samarbeide med flere operatører, men de ønsker selvfølgelig ikke en mindre lukrativ avtale enn de har med Telenor.

Ok, så du kan blande djuice og telenor der?

Fin info. Skal bare komme meg i land, så få kjøpt denne ny SGS3 da :-)

Lenke til kommentar

Ok, så du kan blande djuice og telenor der?

Fin info. Skal bare komme meg i land, så få kjøpt denne ny SGS3 da :-)

 

Du skal kunne logge inn på Telenor Mine Sider og få opp alle dine Djuice og Telenor-abonnement. Ved innlogging på Djuice Mine Sider vil du kun få opp Djuice-abonnement.

 

Litt det samme med kundeservice. Ringer du 09000 kan du få hjelp med Djuice og Telenor. Ringer du 02020 risikerer du å komme til en som kun jobber med Djuice. Forskjellen er bare at Telenor Kundeservice er billigere ;)

Oppstart: 0,59

0,39/min fasttlf,

0,80/min mobtlf

kontra Djuice

oppstart 0,89

1,99/min

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...