CasterAnd Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Da blir det en ny server ja CasterCraft. Vel, ikke akkurat ORIGINALT, men funker bra. Har ca. 5 spillere (inkludert meg) som har jobbet litt på denne serveren, men nå har jeg valgt at jeg skal oppgradere den og gjøre den "offentlig". Det er ikke bare snakk om én minecraft server, det er faktisk snakk om 3-4 stykker. Én vil være en creative server, én survival, én som vil bli brukt til Custom Maps (dette vil være en tjeneste hvor enkelte spillere kan spille), og én vil være en (i skrivende stund) privat Ultra Hardcore server. Alle serverene vil kjøre bukkit, men siden jeg ikke har mulighet for å "portforwarde" nettverket, er det da Hamachi som gjelder. Dette gir også en maks spillerkapasitet, og jeg planlegger å ha maks 24 spillere til sammen på serverne. Slik vil fordelingen bli gjort: Creative Server: 8 spillere Survival server: 8 spillere Ultra Hardcore/custom map: 8 Spillere. Da jeg venter på en ny PC, er serveren foreløpig offline. Jeg kan ikke hoste den 24/7, og serveren trenger noen "cooldown's" av og til, så det vil være tidsbegrensning. Hvis noen er villig til å hoste serveren for meg 24/7, kontakt meg på diskusjon.no. For mer info kan dere gå på nettsiden (enda ikke helt ferdig): http://Caster.enjin.com Og for mer informasjon om når serveren vil være åpen kan man sjekke posten min på PasteBin (engelsk): http://pastebin.com/rBhPSnAZ Foreløpig, vil serverene ha 16 GB ram å dele på - dette er mer enn nok for en slik server. Serveren vil ha noen folk fra ulike land, så mye vil være på engelsk. Info om ranks: Ranks er enda ikke ferdig, men jeg jobber med det! Slik vil ranksystemet se ut: Player Donator (19$ (120kr)-) Builder Donator (20$ (120 kr)+) Mod Admin INGEN vil bli gitt tilgang til serveren hvis de ikke kvalifiserer seg for det. På creative serveren er det strengere krav enn på Survival serveren, men generelt bør man ha noen greie byggekunnskaper (utseendemessig). Kvalifiseringsverdenen vil befinne seg på Creative serveren (den egentlige Creative-verdenen er blokkert for de som ikke kvalifiserer seg for det). Hvis noen lurer på kvalifiseringer, så kan jeg informere om at dette er en server hvor creative-delen er mest om det beste man kan bygge. Survival er mest om og overleve, så denne vil ikke ha så strenge byggekrav. Uansett må alle innom kvalifiseringen. Det er allerede noen som vil være ranket, siden disse har vært på serveren før en stund. I tillegg til de rankene som er listet, vil det da selvsagt være en "owner" rank, hvor jeg vil være i den Håper på at noen joiner, og kommenter gjerne hvis du har noen spørsmål (rettet til alt om serveren). Hilsen CasterAnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå