Jarvis Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Pils av hensyn til andre, Sprit = Ufin og drita og en massiv hangover dagenderpå. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Siden jeg ikke drikker øl (eller annet med kullsyre) må det bli sprit Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvorfor drikker du ikke noe med kullsyre? Drikker så og si bare øl. Er det skikkelig fest drikker jeg whisky. Er det sent, så er det godt med Irish Coffee. Ellers å drikker jeg det jeg blir påspandert ^^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Jeg drikker stort sett kun øl. Jeg elsker smaken, og det er ingen problemer for meg å bli full på øl, for å si det sånn. Jeg kjøper som oftest en flaske cognag eller whiskey på spesielle anledninger, som nyttårsaften og lignende. Men denne deles med alle som vil ha, så jeg drikker bare noen få glass selv. Endret 31. mai 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Mack smrparty Eller den vanlige macken ellers på året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå