Barry White Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei! Jeg har tenkt å være så frekk å kjøpe meg en 19" til å ha map overview på, mens jeg spiller på den andre skjermen. Begge kommer til å bli tilknyttet en maskin. Går dette? Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 jeg vet ikke om det er støtte for dette i cs - at en klient kan ha flere skjermer. slik at serveren sender deg en map owerview og din spille-skjerm. du får undersøke på valve/cs sin hjemmeside. men jeg vet at det er mulig å ha flere skjermer. da må du selvfølgelig ha flere utganger. to skjermkort altså. du må også ha installer software for dette vet ikke on det inkluderes i windows. søk google for "several monitors in windows" men jeg tror ikke at det går i cs. at du har flere screens. du må i såfall koble deg til med en ny klient. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 og hva ****** skal du bruke det til anyway? jævla cheater Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Man trenger da ikke to skjermkort.... Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Tror ikke du trenger to skjermkort til dette nei, har selv et 3D kort som har en vanlig utgang og en omformer på DVI-kontakten. Og hva er det som er cheating med å ha kartet på en annen skjerm da ? Det er da der til andre også.. Men jeg tror ikke at dette er mulig. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Cheater? Er dette cheat? så vitt jeg vet så er dette helt lovlig! det er på grunn av sånne så deg tox2ik, at det er kjedelig å spille cs... syter å klager for alt mulig.... Mulig jeg overreagerte litt :oops: Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Dette blir kalt for ghoste veldig ofte skjer dette på lans hvor en kammerat gjeng sitter å sier hvor fiendene kommer fra eller camper.. Dette blir sett på som Cheatinglamingexploit på de fleste servere og derfor banner blant annet #vsop.no ipr som kommer fra store lans Dette er og blir juks! Den som sier at dette ikke juks tror sikkert fortsatt at p90, para og auto shotgun er de beste våpnene ^^ Public er kjedelig i forhold til å spille pcws med en clan og jeg anbefaler alle som sitter med en bra data med fint utstyr dvs: 100fps laggfri pc fin internett linje bra mus og mic å skaffe seg en clan og spille masse pcws Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 ja. men nå har d seg altså sånn, at jeg har kjøpt meg en 19", og hvis jeg ikke får til å spille 2 cs vinduer vurderer jeg å selge den. Så anybody: går d? PS: jeg får til å koble sammen skjermene, det er de to cs vindua jeg sliter med Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 er det ikke lit sleipt å se på et kart mens du spiller slik at du ser hvor allesammen beffiner seg? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jo, du blir normalt banna fra servere hvis de finne ut at du ghoste(betegnelsen på slikt) Overraskende lett å se hvis det e to personer eller flere om det. Men en alene ville vært verre. Men. Enn ville jo merka at han hadde en overlegen evne til å vite hvor folk er. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Dette er og blir juks! Den som sier at dette ikke juks tror sikkert fortsatt at p90, para og auto shotgun er de beste våpnene HEi, er jo gode våpen det da, dessuten så er det ikke juks :smile: (tok du ann? ) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ja. men nå har d seg altså sånn, at jeg har kjøpt meg en 19", og hvis jeg ikke får til å spille 2 cs vinduer vurderer jeg å selge den. Så anybody: går d? PS: jeg får til å koble sammen skjermene, det er de to cs vindua jeg sliter med Mener du at du vil ha kartet under spillet, eller mens du er død? Under spillet er det vel vanskelig å få til å ha kart uansett hvor mange monitorer du har (naturlig nok), og mens du er død, så kan du jo bare ha kartet oppe i hjørnet, mens du følger med spilleren. AtW Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Tror jeg vet hvordan det er mulig å få til, sikkert ikke 100% slik du hadde tenkt det og vet ikke helt om det funker prikkfritt i cs. Men kommer jeg til å si det slik at du kan sitte der å cheate i cs? Haha. Aldri. Selg skjermen du. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hvis du er tenkt til å cheate, så er det like bra å se wallhack? OGC har sikkert noen fine. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 detter ble en lam tråd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå