Lord Britishface Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg ser det er mange slappinger som ikke har fikset lagene sine siden gruppespillet. Tsk tsk tsk. De bør straffes. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Rett og slett ikke alle som har tid til å skifte på laget sitt pga reiser og andre ting som han her feks.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Dette er totalt krise. Forsvar fullt av tyskere og Gomez på topp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Glad jeg sto over Gomez ja. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Gomez inn. Forventer at han putter nå. Ugh! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Dette er totalt krise. Forsvar fullt av tyskere og Gomez på topp. Hah, og jeg trodde det var krise! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Hadde Lahm og Khedira som fikk fint med poeng i kampen. Litt kjipt med Gomez.. Setter kapteinsbindet til Torres nå og håper på litt magi fra han. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Poengtellingen slutter ved 90 min regner jeg med? Så ikke noe om det i en veldig rask titt i reglene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 "Actions occurring in extra time count but penalty shoot-outs do not." Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Nei, alt teller, med unntak av straffekonk. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 ai ai ai. Vil ikke miste de 14 poengene NÅR england slipper inn mål. Men må vel da Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Åååå, tragedien. Tape det med et gult kort :/ Grattis til Cato. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Gamblet med masse italienere i finalen, for en siste desperat innspurt. Ser de fleste var feige og gikk for Spania. Er for ille at noen med Busquets og italienske spisser mot et nærmest helspansk forsvar skal vinne. Endret 1. juli 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Regnet med at jeg allerede hadde tapt, så jeg orka ikke å bytte ut noen spillere og fikse på laget mitt før finalen... hadde jeg gjort det hadde jeg mest sannsynelig vunnet hele geia. Høhøh! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Er for ille at noen med Busquets og bareitalienskespissermot et nærmest helspansk forsvar skal vinne. Nja, har hatt han på laget siden kvartfinalene, og vil da si at jeg er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Grattis med seieren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå