Gå til innhold

EM 2012 Fantasy Manager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, da har du gjort ditt ene gratisbytte. Du får ett til når denne runden er ferdig (når alle har spilt to kamper), og så mange du vil før sluttspillet starter.

Hvis du er usikker kan du ser her:

Ok, takker. Men nå kan jeg sette spillere på benken uten å miste poengene de har fått eller?

Lenke til kommentar

FAEN SÅ IRRITERENDE! Tidlig på dagen skifta jeg kapten fra Polanski til Gomez, og satt og var storfornøyd under kampen. Sjekker så status etter kampen, og da står fremdeles Polanski som kaptein! WTF? Danset og bannet her som om makaronien hadde blitt brent.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det samme. Skiftet kaptein fra Huntelaar til Gomez tidlig på tirsdag, men når jeg sjekka i går var plutselig Dzagoev kaptein. Skjønner ikke helt greia.

Godt å høre at det ikke var jeg som rota det til. Satte Gomez som kaptin, men neida...

Lenke til kommentar

Nå er det marginenes tid. Portugal og Tyskland er de eneste som kan regne med å score noe særlig denne runden, men alle har jo Gomez og CR7 så det er lite poeng å hente der. Her gjelder det å få clean sheets på alle forsvarerne og flakse til med en strafferedning (som om det skjer igjen) eller en usannsynlig målscorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...