Urmaker Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Åssen blir det etterhvert som lag blir danka ut av turneringa, da? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 I løpet av gruppespillet så kan du kun bytte 1 spiller gratis hver runde. Første runde i sluttspillet så har du ubegrenset med gratisbytter. I semifinalen kan du bytte 8 gratis. I finalen kan du bytte 4 gratis. Samt at du får tildelt et wildcard. Dette kortet kan du benytte når som helst i turneringen og lar deg bytte så mange du vil gratis. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sånn, da har jeg også meldt meg på for litt pinlig "åsesålitejegegentligkan" fotball. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 hehe. Det ble sånn for meg i VM 2010 vertfall. Valgte bare stjerner. Og fikk elendige resultater.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Her er mitt foreløpige oppsett: Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 hmmm, skal jeg kjøre på med 2-5-3 eller 5-5-0 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg har gått for 3-4-3 Men sikkert ikke så dumt å gå for 2-5-3 Større sjangs for at en midtbanespiller scorer, en at et lag holder nullen. Edit: 27 påmeldte i ligaen nå. Klarer vi 30 før fredag? Endret 4. juni 2012 av Hille Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hadde vært greit å få med seg noen fra Spania her, hvem kommer til å spille fast. Hadde vært OK å få en relativt billig spiller. Alba kanskje? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Mitt lag: Tips? Har aldri spilt før, er det slik at man kan bytte spillere i løpet av runden? Slik at jeg kan bytte inn de jeg har på benken etter at de andre har spilt og dermed få mer poeng? Endret 5. juni 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har gått for 3-4-3 Men sikkert ikke så dumt å gå for 2-5-3 Større sjangs for at en midtbanespiller scorer, en at et lag holder nullen. Edit: 27 påmeldte i ligaen nå. Klarer vi 30 før fredag? Er det. Men hvis jeg ikke husker helt feil ender som regel ikke EM/VM kamper i målorgier. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har gått for 3-4-3 Men sikkert ikke så dumt å gå for 2-5-3 Større sjangs for at en midtbanespiller scorer, en at et lag holder nullen. Edit: 27 påmeldte i ligaen nå. Klarer vi 30 før fredag? Er det. Men hvis jeg ikke husker helt feil ender som regel ikke EM/VM kamper i målorgier. Tja, se sist EM i gruppespillet til Nederland, ble en del fine sifre der! Ville tatt med spillere fra Nederland og Tyskland, disse lagene pleier å score en del mål. Mitt lag: Tips? Har aldri spilt før, er det slik at man kan bytte spillere i løpet av runden? Slik at jeg kan bytte inn de jeg har på benken etter at de andre har spilt og dermed få mer poeng? Ta bort alle Engelske spillere, England pleier å floppe i mesterskap. Få inn Affelay og en Gresk forsvarsspiller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Gresk? Det er vel ikke så lurt... Hellas kommer til å ryke rett ut. I gruppe med Polen, Russland og Tsjekkia. Lenke til kommentar
Robban14 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Laget mitt er slik: Cech Abate - Sergio Ramos - K Papadopoulus Shirkov - Schweinsteiger - Modric - Juan Mata Jelavic - Gomez - Van Persie Benken: Szczesny. M Olsson, Polanski og Fabio Contrao Veldig usikker på om Mata får starte for spania, så han vurderer jeg å bytte ut med noen andre. Ellers noe jeg burde forholde meg til? Skader eller noe.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da er jeg fanden meg med. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Smooth. Nærmer oss 40 nå! Strålende bra. Gleder meg som pokker til i kveld 1 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Mister åpningskampen men ellers er helgen planlagt inne bak lås og slå, damen og kiddoen hiver jeg ut Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvordan endrer man formasjon? Ser flere stiller med bare tre bak som ikke hører så dumt ut. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det er bra å dra spillere fra innbytterbenken. Du kan godt spille 5-5-0 om du vil. Det er ikke sikkert det er så dumt heller, siden slike mesterskap som regel er veldig målfattige, og med noe bingorask på topp kan man enkelt sope inn clean sheet-poeng. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 guda meg da. Rødt kort til keeperen min. God start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå