-Logos- Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei. Jeg har litt problemer med min Dell pc. Da jeg prøver å gå inn på mappen nettverkstilkoblinger får jeg opp meldingen: Mappen nettverkskoblinger kan ikke hente ned listen over nettverkskort. Kontroller at tjenesten nettverkskoblinger er aktivert og kjører. Denne feilen tror jeg også resulterer i at jeg ikke får tilgang til internett. Kan noen hjelpe meg. Maskinen er en: Dell 8250 WinXP HOME Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Sjekk at servicen "Netvork Connections" (eller noe sånt) er startet og satt til automatisk. Hvis ikke prøv å starte den og se om du får en feilmelding. Sjekk Event Viewer for feil. Services finner du under Administrative Tools på startmenyen (legg den til under Settings- Taskbar and Start Menu hvis den ikke finnes). Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Hei. Jeg prøvde dette, første gangen gikk det. men jeg fikk fortsatt ikke opp listen over nettverkskortene. Jeg restartet maskinen og den var da stanset igjen. jeg prøvde å starte den men fikk meldingen at den ikke kunne startes fordi den var avhengig av andre tjenester... Jeg har prøvd det meste, men det er også andre tjenester jeg får samme meldingen på.. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå