amo062 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvorfor skal egentlig alt være vanskelig? Jeg blir plaget og slengt dritt til. Jeg vet ikke hvorfor alt skjer med meg. Og hvorfor det er min feil at jeg har blitt plaget i 9år. 1 år på den nye skolen. og resten der jeg budde før. Jeg tenker på ting hele tiden. Og vet ikke hvordan jeg skal få det ut. Jeg vil ikke få det ut her på forumet, men kanskje på melding Men hvorfor skal jeg bli kalt Rotte, når jeg ikke en gang e en rotte? Vist noen har msn, så jeg kan snakke med der, kan du gjerne sende den på melding. For jeg trenger serriøst noen å snakke med. Alle de sitvasjonene jeg har hatt idag, og de andre dagene. ikke en dag uten plaging. Det er plaging i fritiden i tillegg. Sånn ca 50 som plager meg. Men ikke samtidig da! Kan jeg fortelle noen hvordan jeg egentlig har det? hva som har skjedd idag, og kanskje det som skjer fremover? Jeg trenger serriøst tips og hjelp !! Pliss Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis mange plager deg, vil dette sikker være vanskelig. Søk proffesjonell hjelp, det vil være bedre, enn å diskutere med hvem som helst! Enten det blir her, eller via SMS/E-post. De fleste raser i dyreriket, har sine "hakkemetoder". Mennesket er ikke noe unntak. Og barn/ungdom, er vel de værste. Og få har unngått dette! Men det er forslkellige måter å takle slikt på. Og er en nærtagende av seg, så er det lettere å bli mobbet. Dette fordi alle andre ser, at slikt går "inn på" personen. Å bli kaldt for rotte, er ille. Men mye annet, er like ille. Eks. åndssvak, hore, tulling, taper, o.l. Så hva de kaller deg, skal du ikke bry deg om. Tenk på andre "ting" og ikke på hva noen kaller deg. Men du kan gjøre mye selv. Forsøke å ikke ta, alt så høytidlig. Forsøk å le av det, så andre ser det. De værste mobberene bryter du all kontakt med. Sperrer dem også på mobil og i e-post programmet. Søk andre venner, nye hobbyer/interesser, o.s.v. 1 Lenke til kommentar
amo062 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis mange plager deg, vil dette sikker være vanskelig. Søk proffesjonell hjelp, det vil være bedre, enn å diskutere med hvem som helst! Enten det blir her, eller via SMS/E-post. De fleste raser i dyreriket, har sine "hakkemetoder". Mennesket er ikke noe unntak. Og barn/ungdom, er vel de værste. Og få har unngått dette! Men det er forslkellige måter å takle slikt på. Og er en nærtagende av seg, så er det lettere å bli mobbet. Dette fordi alle andre ser, at slikt går "inn på" personen. Å bli kaldt for rotte, er ille. Men mye annet, er like ille. Eks. åndssvak, hore, tulling, taper, o.l. Så hva de kaller deg, skal du ikke bry deg om. Tenk på andre "ting" og ikke på hva noen kaller deg. Men du kan gjøre mye selv. Forsøke å ikke ta, alt så høytidlig. Forsøk å le av det, så andre ser det. De værste mobberene bryter du all kontakt med. Sperrer dem også på mobil og i e-post programmet. Søk andre venner, nye hobbyer/interesser, o.s.v. Jeg har prøvd alt for at de skal slutte. Jeg ler når de sier det, men inni meg griner jeg! Jeg har ikke kontakt med mobberne, de holder dessverre kontakt med meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå