Jockstrap Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hva kommer dårlig ånde av og hva kan man gjøre med det? Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Dårlig ånde kommer at et bakterielag bakerst på tungen, og bakterier mellom tennene. Det viktigste du gjør for å bli kvitt dårlig ånde er å ha en god pusse-rutine morgen og kveld, tanntråd + tannpuss + munnskyll. Du kan eventuelt kjøpe en tungeskrape for å få vekk ekstra mye bakterier på tungen. Veldig dårlig ånde skylles som sagt bakterier på tungen, og kan ha sammenheng med problemer i fordøyelsessystemet ditt. Jeg har flere ganger lagt om kosthold pga mange bakterier på tungen. Det er et av kroppens tegn til at noe ikke er som det skal (hvis du er ungdom kan også kviser rundt hake/munn-område være tegn på problemer med fordøyelsen.) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Puss, rens med tanntråd, skyll. Husk at tungen din også burde pusses! Pleier alltid selv å ta litt ekstra tannkrem når jeg er ferdig og pusse tunga godt. Gjør dette spesielt etter å ha våknet, da jeg ofte får en ''vond smak'' i munnen. Tungepussen fikser det øyeblikkelig. Ellers kan det også være en idee å bruke noe annet enn vanlige dagligvare midler. F.eks Corsodyl istedet for listerine. Corsodyl svir skikkelig og jeg personlig klarer ikke å ha den i munnen mer enn noen sekunder, men fy faen som den renser hele kjeften din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå