Bigelk Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei. Jeg har et ark som prøver og få til og se litt penere ut, jeg bruker en makro til og skrive inn formlene. Jeg har tidligere brukt denne formelen =FINN.RAD("sum";Olfi!A1:Z200;2;) VBA ActiveCell.FormulaR1C1 = "=VLOOKUP(""sum"",Olfi!R[-1]C:R[198]C[25],2,)" Dette fungerer helt fint, men har prøvd og forandre formelen til =HVIS(ERFEIL(FINN.RAD("sum";Olfi!A1:Z200;2;));"";(FINN.RAD("sum";Olfi!A1:Z200;2;))) VBA ActiveCell.FormulaR1C1 = "=IF(ISERROR(VLOOKUP(""sum"",Olfi!R[-1]C:R[198]C[25],2,));"""";(VLOOKUP(""sum"",Olfi!R[-1]C:R[198]C[25],2,)))" Det jeg ikke skjønner er, hvis jeg skriver formelen inn selv så fungerer det. Men når jeg får makroen til og skrive inn formelen så får jeg feilmelding run time error 1004 application-defined or object-defined error Jeg har testet koden i et annet ark med VBA og der fungerer det helt fint, så jeg skjønner ikke helt hvor problemet ligger henn MVH Torbjørn Lenke til kommentar
Bigelk Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Hei. Beklager!! Jeg har brukt ; i VBA koden. det er jo selvfølgelig , som skal brukes. ActiveCell.FormulaR1C1 = "=IF(ISERROR(VLOOKUP(""sum"",Olfi!R[-1]C:R[198]C[25],2,)),"""",(VLOOKUP(""sum"",Olfi!R[-1]C:R[198]C[25],2,)))" er det mulig å slette en tråd selv? i tilfeller som dette hvor det er bare er en slurvefeil. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå