HelloKjersti Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det er ikke småpenger Activision har betalt i Call of Duty-bonuser. Les hele saken Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Tror de hadde hatt en bedre sak om de ikke hadde dratt inn Modern Warfare 3. Hva er det som tilsier at det spillet ville vært noe bedre om West og Zampella sto bak? Det blir bare synsing, og det forundrer meg om retten stiller seg bak dette. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 AFAIK hadde West og Zampella en klausul i kontrakten sin som tilsa at de hadde enerett på å lage Call of Duty-spill som foregikk etter Vietnamkrigen. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Rett skal være rett. Virker iallefall som at duoen har en god sak. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Tror de hadde hatt en bedre sak om de ikke hadde dratt inn Modern Warfare 3. Hva er det som tilsier at det spillet ville vært noe bedre om West og Zampella sto bak? Det blir bare synsing, og det forundrer meg om retten stiller seg bak dette. Hva i alle dager? Må være første gangen jeg er enig i noe du sier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå