Serox Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei,har ett spørsmål som jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med,fikk virus på maskinen og slettet alt som lå på den,veldig dumt siden det lå en partisjon med alle driverene der. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i alle driverene henne? Det er ikke min maskin,skulle bare fjerne alt for en kammerat,litt kjedelig Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Dette kan kanskje hjelpe deg (drivere til XP). Lenke til kommentar
Serox Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Er det noen av dere som vet hvor jeg kan finne info om maskinvaren(chipset,skjermkort,lydkort og alt det der). Hadde vært til kjempe hjelp. Jeg har søkt etter de,men jeg kan ikke finne det på HP sine egene sider engang. Lenke til kommentar
Serox Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Glemte å si at det er en HP Pavilion 443.no Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hjelper dette deg da??? Lenke til kommentar
Serox Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Det nytter ikke å gå inn der,du får bare beskjed om at det ligger en partisjon på harddisken din som driverene ligger på og den er jo slettet på min kammerats pc,derfor trenger jeg å vite hvilkene Skjermkort,lydkort og Chipset drivere jeg må laste ned. Ellers takk. :smile: Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ring HP og få tilsendt recovery cdèr, de erstatter det du slettet på hardisken. Det du slettet var en skjult partisjon med et "image" av programvaren som var på maskinen,ferdig innlagt med drivere og alt. Som sagt ring HP support! (og som du sikkert skjønner er det altså ikke lurt å slette en recovery partisjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå