Joachim_F Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Utviklerne jobber med et «grensesprengende åpen verden-spill». Les hele saken Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Trademark for Just Cause 4 er jo allerede registrert, men gleder meg i såfall som en unge. Har spilt Just Cause 2 i 75 timer, og forhåpentligvis er en del av den "grensesprengningen" coop. Da hadde dette vært perfekt, kanskje debutere på nestegenenerasjons konoller? Gleder meg uansett ^^ Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg prøvde virkelig å like Just Cause 2, for det var mye godt der, men klarte aldri å like kontrollene på PS3 for dette. Det bare fløt ikke, selv etter flere timer med spillet. Håper de klarer det bedre med #3. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Håper virkelig det stemmer. Er vanligvis ikke så glad i skytespill, men Just Cause 2 var ganske morsomt, selv om det føltes litt repeterende over tid Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Strålende nyhet! Ikke mye som å herje rundt i JC2 når en kjeder seg! Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Strålende! Jeg håper litt på at det blir en like "solid" historie i neste spill også. Steam kan melde at jeg har herjet rundt i Just Caue 2 i 120 timer, tiden flyr når man har det moro (Også hadde det vært litt artig om de tok med sykler igjen (fra Just Cause (1)), ingenting er som å henge i fallskjerm etter en tolv-åring på tråsykkel) -Deluze Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg likte Just Cause (1) veldig godt da det kom ut, selv om det hadde sine feil, og det gikk en del tid med til toeren også. Kanskje på tide å hende dem frem igjen. Liker veldig godt hva disse spillene gjør med action-sandkasse-sjangeren og vertikalt gameplay. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 ENDELIG! digger jc spillene, mye gameplay i de Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kanonnyheter hvis sant. Just Cause er det beste sandkassespillet på markedet nå etter min mening. Fantastiske omgivelser og bra gameplay, og tar ikke seg selv seriøst på noen som helst måte. Digger det. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Just Cause 2 på pc var fantastisk! Håper de bygger videre på det samme men gjør byer og militære poster mer innholdsrike og unike/forskjellige. Endret 29. mai 2012 av sureup Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har jeg et skussmål for å endelig starte på Just Cause 2. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 ting som jeg vil ha endret i just cause 2 er: Grappling hook: kan feste flere objekter sammen samtidig uten bruk av 3rd party mods. mer styrke i kablene. litt lenger range. mer kjøretøy. mer og gjøre i free roam. flere våpen. litt mer variasjon i terreng og natur. grafikk, lyd, spillmotor og alt det der syns jeg er greit, trenger egentlig ikke noen forandring. (dette er da min mening i alle fall.) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 I tillegg bør man kunne trekke seg etter biler med grappling hook og fallskjermen, sånn som man kunne i JC1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå