Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Erh, skulle hatt en samlivs-tråd for en del mindre spørsmål som denne: Det ble slutt med meg og dama for vel 2 måneder siden, for 3 uker siden var jeg ute med ei annen dame og det ble litt roting på byen. Dette fikk jo eksen min med seg (hun var på samme utested) og nå driver hun å terroriserer hun som jeg rota med hver gang de er på samme utested (les: dytter "uten vilje", snakker høylydt dritt om hun og i tillegg får hun venninne til å gjøre det samme). Dette blir helt feil oppførsel på noen på vel 20 år, og er direkte usmakelig (i mine øyne) å gjøre mot noen som ikke har gjort hun en dritt. Hun jeg rota med, har sagt ifra til meg, og da hun ikke ser ut til å gi seg var min umiddelbar reaksjon at jeg må ta en prat med eksen (noe jeg forsåvidt ikke har noe problem med). Det eneste jeg er redd for at dette kan ha en bieffekt i den form at eksen tar det hele som sladring, og vil gjøre det enda verre for hun jeg rota med. Så noen som har noe idé om hvordan jeg skal gå frem og eventuelt si? Sånn til tilleggsinformasjon, så ble vi enige om å ende forholdet etter at hun tok det opp, og jeg og hun vi rota med er ingenting annet enn venner. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det er jo ikke vanskeligere enn å gå på en bedre uteplass Jeg ville tatt det opp med eksen, opplyst om hvor barnslig hun oppfører seg.. Når jeg så at dette ikke virket, hadde jeg begynt å gå på en bedre uteplass .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Blir liksom litt feil at hun jeg rota med må gjøre om på pub runden fordi eksen min driver å terroriserer hun. Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kanskje du burde ha mere vett enn å rote rundt foran eksen din rett etter at det ble slutt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 A. Hun valset plutselig inn på puben, da var det for sent. B. Livet hennes har gått videre på alle mulige måter, så hvorfor skal ikke mitt? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Sånne ting går en liten stund, men 1 ting har alle sånne situasjoner til felles, det er at eksen din bæsjer seg selv på leggen med å oppføre seg sånn, for alle rundt ser jo den samme idiotien i det, som vi gjør her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ja, hun bæsjer på sin egen legg, bare synd det skvetter litt videre. Forøvrig, så tar vi det som det kommer, forhåpentligvis gir hun seg snart. Så blir det ikke noe snakkis fra meg denne gang. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Du kan prøve å få eksen din til å renne over kanten og så politianmelde henne. Eller så kan du be henne dra hue sitt ut av rævva og finne seg et liv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå