Redaksjonen. Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Med denne USB-laderen er du forberedt på apokalypsen. Sveiv for å lade opp mobilen Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Dersom apokalyspe, har de laget sveiv for å drifte infrastrukturen som må til for å drifte mobilnettet også? Det er billigere å kjøpe 2 stk nødtlf til å ha med seg på teltturen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Dersom apokalypse så tror jeg nok du trenger en satelitt telefon.. Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Apokalypse som i EMP-bombe/rakett, så er dette bortkastet. Ville heller sakt "I nød", eller "I resserve".... Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 hva med å bare bytte ut den sveiva med et tannhjul, for så å montere den på sykkelen, evt lignende sak man kan ha i nærheten av hytta? litt mer behagelig og man kan lade lenger, evt gi småungene ei tønne med sjokolade og la de tråkke av seg energien.. 1 Lenke til kommentar
Radon_Ready Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg foretrekker å få surfe-enheten ladet MENS jeg surfer, ordner biffen, eller plaffer ned fi. Dette krever at jeg har begge hendene frie, altså er sveiving utelukket. Den perfekte løsning blir da denne: http://www.uberreview.com/2010/01/portable-wind-generator-sounds-like-a-good-idea.htm Den passer fint, for er det noe som er karakteristisk for her jeg bor, så er det nettopp vinden som alltid blåser. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg foretrekker å få surfe-enheten ladet MENS jeg surfer, ordner biffen, eller plaffer ned fi. Dette krever at jeg har begge hendene frie, altså er sveiving utelukket. Den perfekte løsning blir da denne: http://www.uberrevie...a-good-idea.htm Den passer fint, for er det noe som er karakteristisk for her jeg bor, så er det nettopp vinden som alltid blåser. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg som bor i Bergen kunne tenkt meg et regnkraftverk tilkoblet telefonen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg