Gå til innhold

ASUS GTX 680 2GB DirectCU II OC eller DirectCU II TOP?

Anbefalte innlegg

Sikret med et av de Asus OC kortene fra Komplett før de bokstavelig talt ble revet vekk. Skal dra å hente det nå =D

Jaja....litt uventet, men nå er jeg glad for at jeg ikke fikk et OC kort før de ble revet vekk - plutselig er GTX680 TOP kortet mitt sendt fra komplett og blir levert i morgen og det kosta meg 4399,- :) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar at du har sjekket at kabinetter rommer kort på 30 cm.

Egenltig spiller det liten rolle om du har OC eller TOP da den ekstra hastigheten kommer på bekostning av økt temperatur og støy og man kan også overklokke DC2O. GPU, kjøler og kretskort er det samme for begge kortene.

Lykke til med nytt kort iallefall.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Antar at du har sjekket at kabinetter rommer kort på 30 cm.

Egenltig spiller det liten rolle om du har OC eller TOP da den ekstra hastigheten kommer på bekostning av økt temperatur og støy og man kan også overklokke DC2O. GPU, kjøler og kretskort er det samme for begge kortene.

Lykke til med nytt kort iallefall.

Det sjekket jeg før det ble lagt i bestilling, det er 30,5 cm så det skal gå akkuratt ( om ikke, skulle jeg alltid fått plass:) ) (fratale design r3).

Det spiller faktisk noe rolle for meg med å velge TOP framfor OC etter at jeg har fått tenkt meg om og ikke minst fått innspill, Her får jeg et ferdig clocka kort med full garanti og jeg slipper å tukle med dette selv på mine gamle dager.. jeg tror faktisk ikke støyen eller tempen vil være noe nevneverdig mer en OC kortet. det var hundre kroner i forskjell på pris btw

Tilbake til støy.. gainward gtx570 korte lage mer en nok lyd , men plager meg ikke i det hele tatt etter som jeg gamer med G35 headsett som stenger all lyd ute :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...