Raul07 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Bare Norway 8 som er oppdatert til nyeste versjon? Gikk innpå en Amerikansk server, alle med 150-200 ms uten et par stk, for et lagg. Små hakket hele veien. Norway 8 er umulig å komme seg inn, med en gang det blir en ledig plass er den tatt før eg får gjort noe. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kun Norway 8 av de norske ja. Jeg og Shampoo har spilt masse på utenlandske da, bare sett søkeordet til 95168 så får du opp servere med nyeste versjon. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg får bare "Bad version, server rejected connection". Noen som vet hva jeg skal gjøre? Beklager hvis dette har vært tatt opp tidligere. Jeg får bare "Bad version, server rejected connection". Noen som vet hva jeg skal gjøre? Beklager hvis dette har vært tatt opp tidligere. Fikset det, glem det. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kun Norway 8 av de norske ja. Jeg og Shampoo har spilt masse på utenlandske da, bare sett søkeordet til 95168 så får du opp servere med nyeste versjon. Prøvde meg på en server i USA men den var jo helt på trynet, kunne fort gå 5 sek for å klare å ta opp en gjenstand. Bare småhakket hele veien. Regner med de andre norske blir oppdatert ganske fort? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Hvordan skifter man server/logge ut uten å miste tingene? Er det abort? Endret 20. juli 2012 av EAga Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Er vel kun de som satte ned teltet som kan ta det opp igjen? Stemmer. Man kan heller ikke plukke opp sine egne telt etter man har dødd. Det er jo ikke så rart. Når du dør starter du jo spillet med en ny person. You are not you. http://www.youtube.com/watch?v=w_kGWWHwUXs Tja, hvor er logikken hvis du camper i skauen, dauer og jeg finner et telt og ikke kan pelle det med meg? 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hvordan skifter man server/logge ut uten å miste tingene? Er det abort? Jepp. Btw, hvis du har opplevd at du ikke har de samme tingene når du logger inn på en annen server er det fordi en av serverene ikke er synkronisert med "Hive". Det er kun et fåtall av servere som ikke er i synk med Hive, så det er ikke noe problem, bare bytt til en annen server. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Pokker altså. Folk er så forbanna drittsekker. Var oppe i et industribygg så begynner plutselig 3(jeg antar det var 3) stk å plaffe løs på meg gjennom vinduet fra skogen et sted. Jeg kan ikke se de og jeg kaster meg rett ned på gulvet. Jeg er i tredje etasje og han ene av dem prøver å kaste granater opp på meg, mens en annen prøver å snipe meg gjennom vinduet. Hadde hjertet i halsen der. Etterhvert går han tom så han kommer opp trappa og jeg tømmer et AK47 magasin i han så han dør. Den andre tok et helikopter som sto på utsiden men sprengte midair av en eller annen grunn. Så løper jeg ned trappa og styrter inn bak et par busker å prøver å finne ut hvor de er ved å bruke binos. Så blir jeg skutt..... Irriterende fordi jeg fant mye godsaker der. kart, våpen og jeg hadde også den 20 slot sekken.. Dette var på Norway 8, det verste var at når han ene var 1 etasje under meg så tryglet jeg om nåde. Men han/de svarte ikke engang. Helt besatt på å drepe meg. Seriøst.. Hvorfor logga du ikke bare ut? Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Pokker altså. Folk er så forbanna drittsekker. Var oppe i et industribygg så begynner plutselig 3(jeg antar det var 3) stk å plaffe løs på meg gjennom vinduet fra skogen et sted. Jeg kan ikke se de og jeg kaster meg rett ned på gulvet. Jeg er i tredje etasje og han ene av dem prøver å kaste granater opp på meg, mens en annen prøver å snipe meg gjennom vinduet. Hadde hjertet i halsen der. Etterhvert går han tom så han kommer opp trappa og jeg tømmer et AK47 magasin i han så han dør. Den andre tok et helikopter som sto på utsiden men sprengte midair av en eller annen grunn. Så løper jeg ned trappa og styrter inn bak et par busker å prøver å finne ut hvor de er ved å bruke binos. Så blir jeg skutt..... Irriterende fordi jeg fant mye godsaker der. kart, våpen og jeg hadde også den 20 slot sekken.. Dette var på Norway 8, det verste var at når han ene var 1 etasje under meg så tryglet jeg om nåde. Men han/de svarte ikke engang. Helt besatt på å drepe meg. Seriøst.. Hvorfor logga du ikke bare ut? Disconnect i firefights fører til ban på min server (#8). Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kan man fjerne updaten? Not cool at serverne er så treg på å oppdatere seg når spillerne får oppdateringen. Så jeg kunne tenkt meg å installert forrige patch istedenfor. Bruker six updater/launcher. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Jævlig teit av DayZ devsa og ikke la servereiere styre opplegget selv, banne folk osv for cheat.. Mistet de mye av min respekt hvertfall.. Cheatere som får lov til og cheate, nice... Bra opplegg. Det er helt på trynet. Jeg velger å ignorere devsa, og banner alle cheaterne jeg ser på serveren min. Blir jeg blacklisted for det, then so be it. Er ingen som kommer til å spille Dayz om en måneds tid hvis cheaterne får lov til å roame fritt. Les denne så ser du hvor tilbakestående devsa er: http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/32223-staff-need-clarification-on-ban-able-offenses/ Endret 20. juli 2012 av fluks1 Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Pokker altså. Folk er så forbanna drittsekker. Var oppe i et industribygg så begynner plutselig 3(jeg antar det var 3) stk å plaffe løs på meg gjennom vinduet fra skogen et sted. Jeg kan ikke se de og jeg kaster meg rett ned på gulvet. Jeg er i tredje etasje og han ene av dem prøver å kaste granater opp på meg, mens en annen prøver å snipe meg gjennom vinduet. Hadde hjertet i halsen der. Etterhvert går han tom så han kommer opp trappa og jeg tømmer et AK47 magasin i han så han dør. Den andre tok et helikopter som sto på utsiden men sprengte midair av en eller annen grunn. Så løper jeg ned trappa og styrter inn bak et par busker å prøver å finne ut hvor de er ved å bruke binos. Så blir jeg skutt..... Irriterende fordi jeg fant mye godsaker der. kart, våpen og jeg hadde også den 20 slot sekken.. Dette var på Norway 8, det verste var at når han ene var 1 etasje under meg så tryglet jeg om nåde. Men han/de svarte ikke engang. Helt besatt på å drepe meg. Seriøst.. Hvorfor logga du ikke bare ut? Disconnect i firefights fører til ban på min server (#8). Firefights??? Var ikke dette snakk om cheatere som brukte helikopter? I tillegg respawna han ene som Kron drepte rett ved siden av ham og drepte han (pro100nub) Er motstander av disconnect i firefights, men bør kunne se bort ifra dette når det er snakk om hackere Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kan man fjerne updaten? Not cool at serverne er så treg på å oppdatere seg når spillerne får oppdateringen. Så jeg kunne tenkt meg å installert forrige patch istedenfor. Bruker six updater/launcher. Noen som vet hva jeg må gjøre? http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/37268-how-to-downgradeupdate-arma-2-beta-patch/ .... Hvorfor logga du ikke bare ut? Disconnect i firefights fører til ban på min server (#8). Firefights??? Var ikke dette snakk om cheatere som brukte helikopter? I tillegg respawna han ene som Kron drepte rett ved siden av ham og drepte han (pro100nub) Er motstander av disconnect i firefights, men bør kunne se bort ifra dette når det er snakk om hackere Selvfølgelig Men generelt sett så blir det slått hardt ned på. Ikke i dette tilfellet vel og merke. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kan man fjerne updaten? Not cool at serverne er så treg på å oppdatere seg når spillerne får oppdateringen. Så jeg kunne tenkt meg å installert forrige patch istedenfor. Bruker six updater/launcher. Noen som vet hva jeg må gjøre? http://dayzmod.com/f...a-2-beta-patch/ .... Hvorfor logga du ikke bare ut? Disconnect i firefights fører til ban på min server (#8). Firefights??? Var ikke dette snakk om cheatere som brukte helikopter? I tillegg respawna han ene som Kron drepte rett ved siden av ham og drepte han (pro100nub) Er motstander av disconnect i firefights, men bør kunne se bort ifra dette når det er snakk om hackere Selvfølgelig Men generelt sett så blir det slått hardt ned på. Ikke i dette tilfellet vel og merke. Bra! Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jævlig teit av DayZ devsa og ikke la servereiere styre opplegget selv, banne folk osv for cheat.. Mistet de mye av min respekt hvertfall.. Cheatere som får lov til og cheate, nice... Bra opplegg. Det er helt på trynet. Jeg velger å ignorere devsa, og banner alle cheaterne jeg ser på serveren min. Blir jeg blacklisted for det, then so be it. Er ingen som kommer til å spille Dayz om en måneds tid hvis cheaterne får lov til å roame fritt. Les denne så ser du hvor tilbakestående devsa er: http://dayzmod.com/f...-able-offenses/ Ser jo ut til at de ikke er motstandere av kick/bans, men de vil gjerne ha kontroll på det, derfor må admins komme med bevis til dem i ettertid? Er ikke det ok da? Så også at de hadde snudd på spørsmålet om discs i firefight.. Updated 17th July: Please file a ticket to support.dayzmod.com with your evidence about people who DC to avoid death. This should preferably be accompanied by playerlogs, timestamp Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Disconnect i firefights fører til ban på min server (#8). Når du sier det: Ambusha akkurat 3 stk på NW Airfield (Norway 8). De logga ut. Kristian og Slydon (Slydor eller lignende) var 2 av de. Siste navnet fikk jeg ikke helt med meg. Endret 20. juli 2012 av Robinvi Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jævlig teit av DayZ devsa og ikke la servereiere styre opplegget selv, banne folk osv for cheat.. Mistet de mye av min respekt hvertfall.. Cheatere som får lov til og cheate, nice... Bra opplegg. Det er helt på trynet. Jeg velger å ignorere devsa, og banner alle cheaterne jeg ser på serveren min. Blir jeg blacklisted for det, then so be it. Er ingen som kommer til å spille Dayz om en måneds tid hvis cheaterne får lov til å roame fritt. Les denne så ser du hvor tilbakestående devsa er: http://dayzmod.com/f...-able-offenses/ Ser jo ut til at de ikke er motstandere av kick/bans, men de vil gjerne ha kontroll på det, derfor må admins komme med bevis til dem i ettertid? Er ikke det ok da? Så også at de hadde snudd på spørsmålet om discs i firefight.. Updated 17th July: Please file a ticket to support.dayzmod.com with your evidence about people who DC to avoid death. This should preferably be accompanied by playerlogs, timestamp Det tar oftest mange dager før de svarer på tickets, og ikke engang da er det sikkert at "player X" blir banna. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Tror ikke det er noe problem at devsa er motstandere av kicks og bans og at det kan føre til at serveren din blir blacklisted. Du får sikkert en advarsel først. Det er heller dette som er problemet: Når noen lager en ny server for klanen sin, for å så låse den de første timene så de kan samle alle kjøretøyene. :nei2: Kilde: Reddit/r/DayZ Endret 20. juli 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jævlig teit av DayZ devsa og ikke la servereiere styre opplegget selv, banne folk osv for cheat.. Mistet de mye av min respekt hvertfall.. Cheatere som får lov til og cheate, nice... Bra opplegg. Det er helt på trynet. Jeg velger å ignorere devsa, og banner alle cheaterne jeg ser på serveren min. Blir jeg blacklisted for det, then so be it. Er ingen som kommer til å spille Dayz om en måneds tid hvis cheaterne får lov til å roame fritt. Les denne så ser du hvor tilbakestående devsa er: http://dayzmod.com/f...-able-offenses/ Ser jo ut til at de ikke er motstandere av kick/bans, men de vil gjerne ha kontroll på det, derfor må admins komme med bevis til dem i ettertid? Er ikke det ok da? Så også at de hadde snudd på spørsmålet om discs i firefight.. Updated 17th July: Please file a ticket to support.dayzmod.com with your evidence about people who DC to avoid death. This should preferably be accompanied by playerlogs, timestamp Det tar oftest mange dager før de svarer på tickets, og ikke engang da er det sikkert at "player X" blir banna. Ok, kjedelig da. Hvis de vil at modden skal vokse videre i den hastigheten den er i nå, må de jo ta tak i dette med en gang. Cheats dreper spill fort... Bra du banner uansett da, når du har proof. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Det virker som dette spillet er veldig hacker infisert. Det er egentlig veldig trist da spillet er veldig artig og har veldig høyt potensial. Hvordan kan det være så lett å hacke? Og kan det gjøres noe teknisk mot det?. Justere den Anticheaten som kommer med ARMA II for eksempel. Og hvilke hacks eksisterer i DayZ? Spawns av alt mulig er en ting, men er det folk som kan se gjennom vegger, eller/og gjøre at spillere lyser opp i alle regnbuens farger så de kan enkelt se folk som ligger gjemt i en busk o.s.v.? Hva med Aimbot? Endret 20. juli 2012 av Kron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå