Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Cheatere?

 

Helis og armerte kjøretøy eksisterer ikke i Dayz. Vet du nicket til han som fløy helikopteret? Jeg som er admin for Norway #8 , men å lete gjennom en .txt på mange hundre MB er pain in the ass, spesielt når jeg ikke vet hva jeg skal se etter.

 

Banna en ammobox spawner som var inne på serveren nå, men om det er han som spawnet helikopteret, aner jeg ikke.

Spørs hvor lenge serveren kommer til å vare, i følge Dayz devs så er det ikke lov til å banne folk.

 

Er det ikke et helikopter i spillet du kan fikse opp? eller er det blitt fjernet siden sist jeg spilte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du sa, prøv å få tak i nicks og evt screenshots på de som jukser. Du skal vite det at devsa har gjort det et rent helvete for oss admins å gjøre noe som helst mot cheaters. Så og si alt som skjer i arma er via scripts, og alt blir lagret i en .txt fil.

Mange scripts som ser "fishy" ut er lovlige, og et fåtall består da av juks. De gir oss heller ingen info om hvilke scripts som er juks. Pluss at vi risikerer å få serverne blacklisted så fort vi foretar oss noe på egenhånd.

 

@Mr. Hormonella: Det ble fjernet, og jeg er 99,9% sikker på at det fortsatt er det.

Endret av fluks1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

En på Norway 8 som heter pro100nub som hadde en pkm og makarov med silencer. Drepte han, også spawnet han rett ved siden av meg etterpå.

 

Skjedde akkurat.

 

Ja, det var han som jeg skøyt og som jeg antar var endel av den gruppa.

Lenke til kommentar

kjipt :(

uansett, hva er respawntime på våpen og supplies?

 

Jeg tror ikke loot respawner uten at noe tømmer hele loot spawneren, altså at noen plukker opp alt som ligger der. Hvis den er tømt så tar det ikke så lang tid, kanskje 10 min.

 

Loot blir dog respawnet ved server restart og noen ganger når en spiller logger inn i nærheten av loot.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...