Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo helt idiot og skrive i chatten da, må ha mikrofon.. Jeg skyter folk som ikke svarer etter kun kort tid, har ikke tid til å vente. + at det er 10 ganger mer moro med mikrofon + praktisk.

Edit: Jeg fant ut etter kort tid at det var det hvertfall. Ble jo altfor ofte skutt før jeg rakk og skrive noe som helst :)

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Det er jo helt idiot og skrive i chatten da, må ha mikrofon.. Jeg skyter folk som ikke svarer etter kun kort tid, har ikke tid til å vente. + at det er 10 ganger mer moro med mikrofon + praktisk.

Edit: Jeg fant ut etter kort tid at det var det hvertfall. Ble jo altfor ofte skutt før jeg rakk og skrive noe som helst :)

når man ikke har mikrofon, kan det lønne seg å skrive for enkelte, en å gå dithen at man skyter fremfor å i det hele tatt prøve.

"waiting for character to create"

Vanlig at det tar lang tid eller?

iblant, og for meg de første gangene: ja

Lenke til kommentar

Nå er jeg stuck på "loading" som kommet etter "waiting for character to create".....

alt slikt tar tid(vel og merke første gangen/de første/etter du har dødd).

Løsning:

alt tab logg inn på favoritt tube-side, hygg deg, alt-tab opp igjen dayz og spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

fikk det til nå. Men hvordan går jeg inn i inventory? Døde nettopp fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg gikk inn fordi jeg ikke fikk bandasjert meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Og hvordan interacter jeg? Plukker opp ting o.s.v. Står jo ikke i controls.....

EDIT: LOL ENTER faktisk. Trodde det var litt 90s....

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Plukka opp en steel bolt. Er det noe jeg bare burde kaste eller?

Herre, jeg lukka en dør og det endte med at jeg mista 2000 blod og knakk et ben......

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Og hvordan interacter jeg? Plukker opp ting o.s.v. Står jo ikke i controls.....

EDIT: LOL ENTER faktisk. Trodde det var litt 90s....

Du kan også trykke på "G" mens du ser på loot som ligger på bakken. Da får du opp "Gear"-menyen med en liste over både det du det du har i inventory og det du skal "loote".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...