Tobeass Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Poenget er at man så og si aldri får bruk for chatte-funksjonen for å snakke med friendlies, for det finnes (nesten)ingen. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Det er jo helt idiot og skrive i chatten da, må ha mikrofon.. Jeg skyter folk som ikke svarer etter kun kort tid, har ikke tid til å vente. + at det er 10 ganger mer moro med mikrofon + praktisk. Edit: Jeg fant ut etter kort tid at det var det hvertfall. Ble jo altfor ofte skutt før jeg rakk og skrive noe som helst Endret 19. juli 2012 av Hyd Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hos meg hører eg folk, men tror ikke de hører meg. Møte på noen Norske folk, de snakket til meg. Eg svarte men de svarte meg aldri. Vet ikke om det miccen min som er noe gale med, snakker med folk på Steam Chat og Dolby Axon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 "waiting for character to create" Vanlig at det tar lang tid eller? Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det er jo helt idiot og skrive i chatten da, må ha mikrofon.. Jeg skyter folk som ikke svarer etter kun kort tid, har ikke tid til å vente. + at det er 10 ganger mer moro med mikrofon + praktisk. Edit: Jeg fant ut etter kort tid at det var det hvertfall. Ble jo altfor ofte skutt før jeg rakk og skrive noe som helst når man ikke har mikrofon, kan det lønne seg å skrive for enkelte, en å gå dithen at man skyter fremfor å i det hele tatt prøve. "waiting for character to create" Vanlig at det tar lang tid eller? iblant, og for meg de første gangene: ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Nå er jeg stuck på "loading" som kommet etter "waiting for character to create"..... Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Nå er jeg stuck på "loading" som kommet etter "waiting for character to create"..... alt slikt tar tid(vel og merke første gangen/de første/etter du har dødd). Løsning: alt tab logg inn på favoritt tube-side, hygg deg, alt-tab opp igjen dayz og spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 fikk det til nå. Men hvordan går jeg inn i inventory? Døde nettopp fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg gikk inn fordi jeg ikke fikk bandasjert meg. Lenke til kommentar
Mazkin Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Er det noen norske servere som alltid er dagtid på, eller som har annen tidssone? Eller er det natt og mørkt på alle nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Press G, for Gear. Ok, pleier å være I for inventory etter min erfaring. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Er det noen norske servere som alltid er dagtid på, eller som har annen tidssone? Eller er det natt og mørkt på alle nå? Ja, er en med UTC -7. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Press G, for Gear. Ok, pleier å være I for inventory etter min erfaring. Ja, er ganske avansert styring i spillet(mange knapper), men man vender seg fort til det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Noen som pleier henge på Norway 13? Har ikke sett serveren oppe i dag. Logget av i går på ukjent sted med kjøretøy. Turte ikke gå ifra bilen, siden jeg helt sikkert bare ville ha tullet meg bort. Jævla regn Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg er bare nødt til å slenge dette ut nå, har prøvd en del forskjellige saker og ting her nå, men finner liksom aldri noe som jeg lærer å like. Hvilke keysettings bruker dere, kjører dere default eller egendefinert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Og hvordan interacter jeg? Plukker opp ting o.s.v. Står jo ikke i controls..... EDIT: LOL ENTER faktisk. Trodde det var litt 90s.... Endret 19. juli 2012 av Kron Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Musehjul funker til det Kontrollsystemet er basert på Operation Flashpoint: Cold war crisis (2001), så litt "gamle" kontroller må du forvente Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Plukka opp en steel bolt. Er det noe jeg bare burde kaste eller? Herre, jeg lukka en dør og det endte med at jeg mista 2000 blod og knakk et ben...... Endret 19. juli 2012 av Kron Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Og hvordan interacter jeg? Plukker opp ting o.s.v. Står jo ikke i controls..... EDIT: LOL ENTER faktisk. Trodde det var litt 90s.... Du kan også trykke på "G" mens du ser på loot som ligger på bakken. Da får du opp "Gear"-menyen med en liste over både det du det du har i inventory og det du skal "loote". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 fort hvordan bandasjerer jeg meg... Jeg DØR !!! LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå