Hyd Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 opptil flere ganger blitt spurt om div. ting i TEKSTCHAT. Selv klarer jeg bare å svare i voice direct, og virker ikke som noen hører meg. hvordan skriver man i tekstchat? Eneste måten og kommunisere på i DayZ er via Direct communication, enten ved tekst, eller bruk av mikrofon. Spillere hører, eller ser det du skriver om de er innenfor en viss radius av spilleren din når du snakker eller skriver. Bruker du mikrofon kan de spillerene som er i nærheten høre hvor stemmen din kommer ifra. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 opptil flere ganger blitt spurt om div. ting i TEKSTCHAT. Selv klarer jeg bare å svare i voice direct, og virker ikke som noen hører meg. hvordan skriver man i tekstchat? Bruk "." og "," for å velge chat-kanal. Den heter vel "direct communication" den man bruker for å chatte med folk ved siden av deg. De 2 andre aner jeg ikke hva brukes til. Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Fungerer norway 1 greit med 75 spillere eller? Artig om det gjør det! Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Fy faen ... så fant en av de store backpackene i morres og hadde stort supply av meat, bandasjer, drikke og noe anna stasj lagret i den og logger på nå å sekken er bare sporløst forsvunnet fra karen min Skjedd lignede med meg flere ganger. Mistet en L86 infrared til slik. Noen servere er også ikke syncet til hive, så hvis du spiller på de så lagres ikke noe av det du har gjort. Har skjedd med meg 3 ganger nå, alle etter 2-3 timers økter med spilling :/ Men det kan jo ikke ha noe med syncen å gjøre, så jeg spawner på samme plass som jeg logget ut fra, har det samme i inventoryen som jeg hadde fra før av utenom det faktum at backpacken er borte, så må jo være en jævlig irriterende bug Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 opptil flere ganger blitt spurt om div. ting i TEKSTCHAT. Selv klarer jeg bare å svare i voice direct, og virker ikke som noen hører meg. hvordan skriver man i tekstchat? Bruk "." og "," for å velge chat-kanal. Den heter vel "direct communication" den man bruker for å chatte med folk ved siden av deg. De 2 andre aner jeg ikke hva brukes til. hvordan skriver man så etter å ha brukt "." for å finne direct communication kanalen? enter fungerer ihvertfall ikke. Ser ei heller noe i keybindsene. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Den til høyre for det igjen, "-" (bindestrek). Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Den til høyre for det igjen, "-" (bindestrek). opptil flere ganger blitt spurt om div. ting i TEKSTCHAT. Selv klarer jeg bare å svare i voice direct, og virker ikke som noen hører meg. hvordan skriver man i tekstchat? Bruk "." og "," for å velge chat-kanal. Den heter vel "direct communication" den man bruker for å chatte med folk ved siden av deg. De 2 andre aner jeg ikke hva brukes til. luvjuuu <3 Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 noen på norway 10 serveren i nærheten av solhnicniy? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Har lenge tenkt at den dagen det kommer et crossover mellom mmo og fps, så kommer det til å ta av. DayZ er vel det nærmeste man kommer akkurat nå. Veldig mye forskjellig loot å få tak i, våpen, biler, utstyr etc. Spilt det mye de siste dagene, får drøye adrenalinkick, oppturer og nedturer av det. Hadde sprunget rundt på hele Norway 15 for å skaffe bildeler til en bil, men den forsvant noen timer før vi ankom med alle delene. Rett etterpå ble jeg plutselig skutt i hodet midt uti ødemarka, mens kompanjongen min var logget ut. Akk ja. Er såpass mye tullinger som spiller det, så stoler ikke på friendly lenger. Har møtt endel kasus, anonym voicechat får frem det verste i folk Endret 19. juli 2012 av Avien Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Lurer fortsatt på hvordan man sprenger hangarene ved flyplassen? Og om det er andre bygninger eller objekter man kan ødelegge? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hva foretrekker folket? 3rd Person eller ikke? Tredje person. Skaper bedre stemning, pluss det gir bedre oversikt. Dessuten synes jeg førsteperson i ArmA 2 er alt for... lite stabilt. I virkeligheten kompenserer hjernen/øynene for små ujevnheter, slik at du ser klart og stabilt selv om du hopper/løper. I ArmA 2 vingler kameraet for mye synes jeg. Jeg er enig i at det er dumt at man kan se rundt hjørner, men er så sjelden i PVP i byene at det går greit. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Tredje person er bedre på sniking føler jeg. Lenke til kommentar
qwerdy Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 I ArmA 2 vingler kameraet for mye synes jeg. "head bob"/vingling-når-man-løper kan skrus av. options -> game options -> head bob 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har lenge tenkt at den dagen det kommer et crossover mellom mmo og fps, så kommer det til å ta av. DayZ er vel det nærmeste man kommer akkurat nå. Veldig mye forskjellig loot å få tak i, våpen, biler, utstyr etc. Spilt det mye de siste dagene, får drøye adrenalinkick, oppturer og nedturer av det. Hadde sprunget rundt på hele Norway 15 for å skaffe bildeler til en bil, men den forsvant noen timer før vi ankom med alle delene. Rett etterpå ble jeg plutselig skutt i hodet midt uti ødemarka, mens kompanjongen min var logget ut. Akk ja. Er såpass mye tullinger som spiller det, så stoler ikke på friendly lenger. Har møtt endel kasus, anonym voicechat får frem det verste i folk... Jeg har gitt opp og leke jesus, det er helt umulig folk dreper deg uansett, Ble så forbannet når jeg gikk inn i en butikk og en douch skøyt meg i skjul , nå var det nokk, jeg listet og siktet til jeg så personen og paffet hodet til spilleren før jeg logget ut, I HAVE BECOME A MONSTER !!!! NOOO!! Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har lenge tenkt at den dagen det kommer et crossover mellom mmo og fps, så kommer det til å ta av. DayZ er vel det nærmeste man kommer akkurat nå. Veldig mye forskjellig loot å få tak i, våpen, biler, utstyr etc. Spilt det mye de siste dagene, får drøye adrenalinkick, oppturer og nedturer av det. Hadde sprunget rundt på hele Norway 15 for å skaffe bildeler til en bil, men den forsvant noen timer før vi ankom med alle delene. Rett etterpå ble jeg plutselig skutt i hodet midt uti ødemarka, mens kompanjongen min var logget ut. Akk ja. Er såpass mye tullinger som spiller det, så stoler ikke på friendly lenger. Har møtt endel kasus, anonym voicechat får frem det verste i folk... Jeg har gitt opp og leke jesus, det er helt umulig folk dreper deg uansett, Ble så forbannet når jeg gikk inn i en butikk og en douch skøyt meg i skjul , nå var det nokk, jeg listet og siktet til jeg så personen og paffet hodet til spilleren før jeg logget ut, I HAVE BECOME A MONSTER !!!! NOOO!! det virker som samtlige her inne faktisk ikke har noen "shoot on sight" mentalitet, forunderlig at det da forekommer ingame...ettersom jeg vil tro en god porsjon av de som frekventerer her og sier de er "jesus", faktisk også er en god porsjon av norway serverne. kanskje du er uheldig? (jeg er alltid uheldig...dog jeg har aldri fått til å bruke direct chat før nå ^^) Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 om det er noen på norway 10 i området solnichniy og orlovets som vil teame up så skrik ut! dere ser nok da sannsynligvis en stakkar som vifter rundt med flashlight, så ikke skyt meg! har riktignok fått meg IR sikte nå, så spørs om jeg ikke ser dere først (dog jeg vil ikke skyte) Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Lurer fortsatt på hvordan man sprenger hangarene ved flyplassen? Og om det er andre bygninger eller objekter man kan ødelegge? Så en tube vid hvor han kastet flere smokes på kirken, og deler av den raste sammen.. et ikke om det er det du har sett/sikter til. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) det virker som samtlige her inne faktisk ikke har noen "shoot on sight" mentalitet, forunderlig at det da forekommer ingame...ettersom jeg vil tro en god porsjon av de som frekventerer her og sier de er "jesus", faktisk også er en god porsjon av norway serverne. kanskje du er uheldig? (jeg er alltid uheldig...dog jeg har aldri fått til å bruke direct chat før nå ^^) Direct chat har ingenting å si. Har du et våpen, og går bort til andre folk med våpen i håp om å skaffe noen allierte, så er du død før du rekker å få skrevet "F" inn i chatten. Selv har jeg en shoot on sight mentalitet. Prøvde å gi folk en sjanse, men etter at jeg døde unarmed og godtroende 10 ganger på rad så har jeg gitt opp, og blitt et like stort rasshøl in-game som alle andre. Eneste players jeg ikke skyter omtrent er folk som er unarmed og skriker "FRIENDLY, don`t shoot!" i miccen. Trist at det er sånn som det er. Om man så har en M249 og støter på en spiller med bare øks, så vil den personen med øks gjøre alt han kan for å hogge deg ned og loote deg. Endret 19. juli 2012 av tobias6666 1 Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) det virker som samtlige her inne faktisk ikke har noen "shoot on sight" mentalitet, forunderlig at det da forekommer ingame...ettersom jeg vil tro en god porsjon av de som frekventerer her og sier de er "jesus", faktisk også er en god porsjon av norway serverne. kanskje du er uheldig? (jeg er alltid uheldig...dog jeg har aldri fått til å bruke direct chat før nå ^^) Direct chat har ingenting å si. Har du et våpen, og går bort til andre folk med våpen i håp om å skaffe noen allierte, så er du død før du rekker å få skrevet "F" inn i chatten. Selv har jeg en shoot on sight mentalitet. Prøvde å gi folk en sjanse, men etter at jeg døde unarmed og godtroende 10 ganger på rad så har jeg gitt opp, og blitt et like stort rasshøl in-game som alle andre. Eneste players jeg ikke skyter omtrent er folk som er unarmed og skriker "FRIENDLY, don`t shoot!" i miccen. Trist at det er sånn som det er. Om man så har en M249 og støter på en spiller med bare øks, så vil den personen med øks gjøre alt han kan for å hogge deg ned og loote deg. det er derfor du ikke går bort til folk med våpen. Om verdensamfunnet kollapset, halvdøde mennesker ønsket å spise deg og anarkien rådet, hadde du da selv gått bort til en stølling med caps som vifta rundt med en hagle? Og om du har en m249 og ser en fyr med øks, så er det ikke noe problem å sette et varselskudd / skyte han om han kommer for nærme, ergo rekker du å skrive noen gloser i chaten. Det er veldig mange andre måter å tiltrekke seg muligens(!) friendly survivors, enn å løpe opp i trynet dems med et våpen og forvente de "oppfører seg" Endret 19. juli 2012 av Megaknut Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har lenge tenkt at den dagen det kommer et crossover mellom mmo og fps, så kommer det til å ta av. DayZ er vel det nærmeste man kommer akkurat nå. Veldig mye forskjellig loot å få tak i, våpen, biler, utstyr etc. Spilt det mye de siste dagene, får drøye adrenalinkick, oppturer og nedturer av det. Hadde sprunget rundt på hele Norway 15 for å skaffe bildeler til en bil, men den forsvant noen timer før vi ankom med alle delene. Rett etterpå ble jeg plutselig skutt i hodet midt uti ødemarka, mens kompanjongen min var logget ut. Akk ja. Er såpass mye tullinger som spiller det, så stoler ikke på friendly lenger. Har møtt endel kasus, anonym voicechat får frem det verste i folk Kan eg spørre hvor du fant bilen?? fant også ein bil på Norway 15 idag skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå