Xprez Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Må man finne egne klær til karakteren sin, blir dette i så fall lagret om man dør? Eg har funnet en del personen som er død med andre klær enn det eg har, men kan ikke bruke dem. Nei du mister ikke klær, det er alt random når du spawner men haha ser det for meg, grupper som stjeler fra andre survivors, "hey there, drop your weapons, food, meds and pants or we will kill you". Hvilke strategier bruker dere om natten? føler meg ikke direkte trygg inne i et bygg med et bål oppe og igjen ser jo omtrent ikke en drit Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Blir kult med hund hund? http://www.pcgamer.c...and-bear-traps/ Dog dayz! Kanskje det blir noe slikt: Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 ARMA 2 Combined Operations er på tilbud hos Steam 19.99 Euro Løp og kjøp. DayZ for alle penga! Eller bare kjøp expension og last heller ned Arma free version, Jeg betalte bare 100 kr for days på steam, skjønner ikke hvorfor folk må kjøpe begge spillene Gameplay er viktigere enn grafikk, men personlig tror jeg at jeg ville blitt lei av FREE grafikken relativt fort. Men muligheten er der. Du spiller jo ikke arma free, du spiller jo ekspension , jeg har veldig bra grafikk, ser ingen dårlig forskjell på youtube videoer og min version så det er bare løgn Hahaha.... ååh .. uff Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Må man finne egne klær til karakteren sin, blir dette i så fall lagret om man dør? Eg har funnet en del personen som er død med andre klær enn det eg har, men kan ikke bruke dem. Nei du mister ikke klær, det er alt random når du spawner men haha ser det for meg, grupper som stjeler fra andre survivors, "hey there, drop your weapons, food, meds and pants or we will kill you". Hvilke strategier bruker dere om natten? føler meg ikke direkte trygg inne i et bygg med et bål oppe og igjen ser jo omtrent ikke en drit Dette er feil. Du må huske på at i DayZ så er du en ny person etter at du dør, så den nye personen har igrunn ingenting med den forrige å gjøre, så du mister klær du har funnet. Det går ikke an å ta av klær folk har på seg, bare klær de har løst i inventory. Min strategi er å grave meg ned om natten (skifte server). Endret 18. juli 2012 av Orwandel Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Den som skyter meg nå, skyter gullfuglen for å si det sånn. Har AK74 kobra med 11 mags eller noe, revolver med 7 mags, frag granade, morfin, blood-bags, alt av tenkelig tools med unntak av GPS og military flashlight, kikkert og ellers masse mat og drikke. Spilte med en kompis idag, første gang han spilte. Fikk skaffa han M16 og masse annet bra, så han kom godt i gang for å si det sånn. Nei du mister ikke klær, det er alt random når du spawner men haha ser det for meg, grupper som stjeler fra andre survivors, "hey there, drop your weapons, food, meds and pants or we will kill you". Hvilke strategier bruker dere om natten? føler meg ikke direkte trygg inne i et bygg med et bål oppe og igjen ser jo omtrent ikke en drit Jeg ser på natten som en utmerket anledning til å plundre større byer, og kjente lootspots. Da sprinter jeg kjapt innom de beste stedene for å få bra gear, uten å bruke flashlight eller chemsticks eller lignende. Når jeg er fornøyd så trekker jeg meg tilbake til skauen. Trur ikke det å tenne et bål, uansett hvor, er en bra taktikk. Da kan alle se hvor du er før du kan se dem, og trekker generelt til deg oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 ARMA 2 Combined Operations er på tilbud hos Steam 19.99 Euro Løp og kjøp. DayZ for alle penga! Eller bare kjøp expension og last heller ned Arma free version, Jeg betalte bare 100 kr for days på steam, skjønner ikke hvorfor folk må kjøpe begge spillene Gameplay er viktigere enn grafikk, men personlig tror jeg at jeg ville blitt lei av FREE grafikken relativt fort. Men muligheten er der. Du spiller jo ikke arma free, du spiller jo ekspension , jeg har veldig bra grafikk, ser ingen dårlig forskjell på youtube videoer og min version så det er bare løgn Hahaha.... ååh .. uff ?? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Noen som vil teame opp og spille til i ettermiddag? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Må man finne egne klær til karakteren sin, blir dette i så fall lagret om man dør? Eg har funnet en del personen som er død med andre klær enn det eg har, men kan ikke bruke dem. Nei du mister ikke klær, det er alt random når du spawner men haha ser det for meg, grupper som stjeler fra andre survivors, "hey there, drop your weapons, food, meds and pants or we will kill you". Arma 3... Endret 19. juli 2012 av -sparks- Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Aaaaaah, sweet! Fant tilbake til en spot hvor jeg dævva og fikk tilbake en alice pack som jeg hadde lasta med mat, medicals og no anna småstash. Sprang inn i Cherno og loota blokkene som er rundt det nordlige sykehuset og fant et telt, en makarov og 7! magasiner til den På Norway11 ligger det en shitload med medicals, mat og drikke i det nordlige sykehuset som jeg slapp fra meg der. Go get some Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hva foretrekker folket? 3rd Person eller ikke? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) første person veteran, blir ikke helt realistisk viss du kan se hva som er rundt hjørne uten og kunne bli sett. Endret 19. juli 2012 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 3rd person er ArmA for min del. Jeg liker oversikten. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei. var på en tysk server i går og plutselig skjedde det noe. Spillet stoppa opp i 4 sek, og når det var i gang igjen hadde jeg masse digg stasj. Fra før av hadde jeg hagle, revolver, alice pack, en del mat og nok til å klare meg. Men etter disse 4 sekundene hadde jeg ghillie suit, m4a3, toolbox, nightvision, viewranger, kompass, gps, entrenching tool, map og sikkert noe mer. Hadde også bytta fra revolver til 1911. Alt av inventory var borte, og jeg hadde plutselig ikke mat og drikke og var midt uti skauen. Akkurat det samme skjedde fettern min. Og vi fant jo faen ikke mat og drikke. og turte heller ikke å gjøre noe, i tilfelle det skulle reverseres og vi ikke hadde noen ting. Til slutt byttet vi server og fikk med oss alt digg. Fettern min ble drept, men jeg holdt på litt videre og måtte drepe noen folk. Er sykt paranoid nå, fordi alle har mest sannsynlig lyst til å drepe meg pga alt det digge jeg har. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Norway11 nå: En kis ble redd fordi jeg ville dele med ham, hadde en Lee Enfield med ammo til overs... Fyren sprang avgårde og ble drept av zombier istedenfor Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 DayZ Norge har flyttet forumet til en dedikert host slik at brukere skal slippe reklame. Vi har fått 37 brukere på noen få dager og øker stadig. Så ser du etter et sted å diskutere DayZ med andre norske spillere? Kanskje forumet er noe for deg? Vi har også TapaTalk for de som ønsker å benytte seg av siden fra en mobil-enhet . Bare søk opp DayZ Norway i applikasjonen. http://www.dayz-norge.net Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Haha, löpte inn i et område det var andre folk i går, kom på denne låten da. Litt min reaksjon når jeg ser 3 players löpe sammen: http://www.youtube.com/watch?v=2g76DUy7jKY Endret 19. juli 2012 av Spifflelight Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Haha, löpte inn i et område det var andre folk i går, kom på denne låten da. Litt min reaksjon når jeg ser 3 players löpe sammen: http://www.youtube.com/watch?v=2g76DUy7jKY haha wtf? Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) haha wtf? Sök på Songify This på youtube, de lager mange slike låter Endret 19. juli 2012 av Spifflelight Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Mmmm, fant nettopp FN FAL ANPV S4 Happy hunting om natta nå da ! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Er det rart vi elsker dette spillet? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå