Windoge Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Skal fremdeles være mulig å kjøpe ArmA 2 og pakkene man trenger samlet på nettbutikker. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Nettopp hatt en av de merkligste rundene mine så langt. Spawna ved kysten, og valgte å løpe rett nord, kun med starter-gear, fordi jeg tenkte at jeg kom til å støtte på en låve og få meg våpen, og deretter skyte et par zombier for brus, mat og lignende, for så og fortsette videre. Men jeg fant aldri en låve eller våpen. Jeg løp rundt i mange bygninger i mange forskjellige bygder, uten å finne en dritt. Etterhvert så finner jeg helt randomly morfin i et eller annet skur i en eller annen landsby, Det hadde jo vært kjekt i en hvilken som helst annen situasjon, men når vannflaska er rød, så er ikke det første prioritet. Etterhvert begynner vannflaska å blinke, og det ser ut som om jeg kommer til å dø av tørst for første gang. Løper desperat rundt til jeg finner en rød murbygning. Inne i bygningen så finner jeg i siste liten en pepsi som jeg slenger i meg. Fant utrulig nok en makarov også. Det var close call.. Du ville ikke ha dæva med det aller første hvis det nettopp har begynt å blinke. Jeg løp rundt i en evighet før helsa begynte å gå nedover. Den gikk i tillegg veldig tregt ned, så det ville ha tatt sin tid å dø av tørst. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Åja, jeg trudde det tok sånn 5-10min fra det begynte å blinke til man var steindau jeg. Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 http://bildr.no/view/1231842 Visste ikke gressbranner eksisterte på Dayz.. Det der er i nærheten av Kamenka på Norway#5.. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 http://bildr.no/view/1231842 Visste ikke gressbranner eksisterte på Dayz.. Det der er i nærheten av Kamenka på Norway#5.. Er det mye hacking på gang eller? Folk som finner styrta A-10 og helier som flyr rundt på div norske servere. I tillegg til bygninger som er sprengt bort og hangar-tak som faller ned på hodene til folk. Skjer? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg kom over en A-10 og et Huey helikopter her om dagen på en flyplass. Kunne sette meg inn i de begge to og fly avgårde Mye tull om dagen ja. Men mest moro! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Møter en kar i cherno: Vi slår oss sammen, deler det vi finner av loot, økser Zed's, alt i alt en god tid. Plutselig støter vi på en kar like utenfor Prigorodky uten gear som spør om vi er friendly. "Jada", svarer jeg. Han henger seg på. Vi stikker så innom en av låvene hvor det ligger en del stæsj. Da bestemmer han vi nettopp møtte seg for å totalfucke oss ved å gyve løs med øksa si. Jeg brekker selvsagt beina, mister bevisstheten samtidig som jeg faller ned fra "loftet" i låven og dør. Derp. Rekker heldigvis å skyte fyren i panna i kaoset. Blir nok ut å kjøpe en form for mikrofon i morgen. Å kommunisere via chatten i spillet er jo totalt åndssvakt. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Møter en kar i cherno: Vi slår oss sammen, deler det vi finner av loot, økser Zed's, alt i alt en god tid. Plutselig støter vi på en kar like utenfor Prigorodky uten gear som spør om vi er friendly. "Jada", svarer jeg. Han henger seg på. Vi stikker så innom en av låvene hvor det ligger en del stæsj. Da bestemmer han vi nettopp møtte seg for å totalfucke oss ved å gyve løs med øksa si. Jeg brekker selvsagt beina, mister bevisstheten samtidig som jeg faller ned fra "loftet" i låven og dør. Derp. Rekker heldigvis å skyte fyren i panna i kaoset. Blir nok ut å kjøpe en form for mikrofon i morgen. Å kommunisere via chatten i spillet er jo totalt åndssvakt. Lignende skjedde med meg. Fant en random kar jeg begynte å samarbeide med, stakk inn i en butikk der det plutselig kom en fyr løpende inn, han sa han var friendly, noe vi godtok. Vi holdt oss så i butikken i rundt fem minutter, da det var en del skyting osv rundt oss. Plutselig sier han sist ankomne i butikken at han så to stykk utenfor butikken, så meg og han første jeg traff snudde oss mot vinduene og sjekket. Plutselig blir han jeg hadde samarbeidet lengst med skutt, og jeg rekker akkurat og snu meg og se i det han siste "friendlien" vår skyter meg, for så å le høyt i ingame voicechat... Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Blir kult med hund hund? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hvordan kaster man granat? Og hvordan vet man hvilke type granat i inventory man kaster? Og hvordan får man fjerna sånne randome piggtrådgjerder overalt? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Blir kult med hund hund? http://www.pcgamer.com/2012/07/09/dayz-updates-to-add-dogs-and-bear-traps/ Dog dayz! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 spillet virker meire stabilt etter den nye patchen vertfall!! men nå ser zombiene meir og =/ Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 battleye instalization failed Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hvordan kaster man granat? Og hvordan vet man hvilke type granat i inventory man kaster? Og hvordan får man fjerna sånne randome piggtrådgjerder overalt? Trykk på F, for å bytte våpen til granat. MEd toolboks tror jeg? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 battleye instalization failed http://www.battleye....61/BEClient.dll Plasser den i \arma 2 operation arrowhead\Expansion\BattlEye Fungerte for meg da jeg hadde problemet tidligere i dag ihvertfall. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Vet ikke om updaten fikset noe på FPS, men her kunne eg ta opp alt på High pluss 3d resolution opp til 1920*1080 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hvordan kaster man granat? Og hvordan vet man hvilke type granat i inventory man kaster? Og hvordan får man fjerna sånne randome piggtrådgjerder overalt? Trykk på F, for å bytte våpen til granat. MEd toolboks tror jeg? Når jeg trykker på F så bytter jeg bare AKen min fra fullauto til semiauto. Og når jeg har toolbox i toolbelt så får jeg ikke noe alternativ om å fjerne piggtrådgjerder Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Du trenger ikke å trykke F, hvis du har toolbox så må du finne midterste pinne for piggtråden og da får du valg om å fjerne den. Men flesteparten av spillere er flinke med å gjømme midterste pinne inni en vegg eller lignende som gjør det umulig iblant å fjerne de. Men bruker som regel å gå an å hoppe over de. Er det helt umulig så er det bare å logge ut, gå på annen server gå forbi der gjerdet var og logge tilbake på servern du var. Endret 18. juli 2012 av Avean Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, eller serverhoppe, eller disconnecte og ALT + F4 om du blir skutt på.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Må man finne egne klær til karakteren sin, blir dette i så fall lagret om man dør? Eg har funnet en del personen som er død med andre klær enn det eg har, men kan ikke bruke dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå