Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Lurer på å lease ute dama i noen uker og ta permisjon i fra jobben. Trenger mer tid med dette spillet.

Raidet østkysten og litt inn i landet i går, flere byer, Polana blant annet og en av de større byene på østsiden, Berizino tror jeg den het. Supermarked, sykehus og militærleir. Dro etterpå til en nærliggende flyplass hvordet spawnet A-10 og helikopter osv, var jo spesielt når A-10 tok av uten spiller inni.

Fyrte opp grillen og spiste litt sau og ku med cola til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på å lease ute dama i noen uker og ta permisjon i fra jobben. Trenger mer tid med dette spillet.

Raidet østkysten og litt inn i landet i går, flere byer, Polana blant annet og en av de større byene på østsiden, Berizino tror jeg den het. Supermarked, sykehus og militærleir. Dro etterpå til en nærliggende flyplass hvordet spawnet A-10 og helikopter osv, var jo spesielt når A-10 tok av uten spiller inni.

Fyrte opp grillen og spiste litt sau og ku med cola til :)

Ser du noe som helst i dette spillet som kan fly er det en cheater ute å lusker :) Det finnes hverken fly eller helikoptre i DayZ per idag, ikke tanker eller andre armerte kjøretøyer heller.

Lenke til kommentar

Får ikke registrert på dayzforumet? Bruker en egen mail fra domeneshop, kjekt å finne ut om det bare er visse @xxx.xxx som funker :)

Det var rart. Hva slags feilmelding får du?

Vi har 14 brukere til nå med gmail, hotmail, live, yahoo og start.no til nå uten problemer.

Skal se på det så fort du gir meg tilbakemelding :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Nå er det klart for å begynne å registrere seg på forumet. Som tidligere nevnt er den nye forum adressen følgende:

Dayz-Norge.net

Jeg har gjort Putresopp her inne til admin og det er han som eier det nye domenet. Domenet videresender kun til den opprinnelige DayZNorwegianforum.net siden da det er her alt blir lagret. Men den nye adressen er vel lettere å huske tenker jeg :)

Vi jobber kontinuerlig med design og funksjoner. Det burde i løpet av få dager bli riktig så pent og funksjonelt :)

Send PM hvis du lurer på noe eller gi oss tilbakemelding på "Tilbakemeldinger" forumet :)

http://dayz.norwegianforum.net/f9-tilbakemeldinger

Lenke til kommentar

Er det slik at hacking er et problem i DayZ? Og kommer dette til å bli et problem fremover også?

Jeg kommer nok til å teste dette uansett, men det er noen åpne spørsmål. Hva er den langsiktige planen for modden? Utover å overleve, hva er egentlig målet? Samle mest mulig gear og forsvare seg?

Lenke til kommentar

Er det slik at hacking er et problem i DayZ? Og kommer dette til å bli et problem fremover også?

Jeg kommer nok til å teste dette uansett, men det er noen åpne spørsmål. Hva er den langsiktige planen for modden? Utover å overleve, hva er egentlig målet? Samle mest mulig gear og forsvare seg?

Hacking er ikke et større problem, de har også gjort grep for å hindre dette. Som regel er hacksa kun spawning av kjøretøy/våpen - men dette er blitt hindret i siste patch (for øyeblikket).

Ellers er det alltids noen som disconnecter midfight, så hiveserveren ikke har fått med seg at de er blitt skadet, og duping av items i telt. Men - det er en alfamod, og en sykt bra en sådan.

Spillet er hva du gjør det til selv. Det er ingen story, ingen achievements, ingenting å oppnå.

For meg, personlig - er dette et SYKT bra PvP spill - som jeg gleder meg til å spille hver jævla dag :D

Framtidsmålene for spillet er å benytte seg av Arma 3 motoren, og bli et standalone spill, med rankinglister osv. Man skal etterhvert også kunne bygge baser under jorda.

Jo lenger nord du kommer, jo større sjans har du for å finne bra equip.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gjorde en ny vri i går.. Gikk direkte innlands et godt stykke, fant en enfield i en låve.. Gikk for byen Polana som ligger ganske langt nord, men mot øst. Var lite folk bortover og når jeg endelig fant en fyr så drepte jeg han. Jeg liker ikke drepe sånn helt uten videre, men jeg hadde brukket ben og var avhengig av morfin så kunne ikke la sjansen gå fra meg :)

Folk så langt nord har som regel alt nødvendig utstyr noe som virkelig var tilfellet i min situasjon. Fikk alt jeg trengte og mer til :)

Er så mye folk langs kysten at jeg blir ofte drept lenge før jeg har noe som helst.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde en ny vri i går.. Gikk direkte innlands et godt stykke, fant en enfield i en låve.. Gikk for byen Polana som ligger ganske langt nord, men mot øst. Var lite folk bortover og når jeg endelig fant en fyr så drepte jeg han. Jeg liker ikke drepe sånn helt uten videre, men jeg hadde brukket ben og var avhengig av morfin så kunne ikke la sjansen gå fra meg :)

Folk så langt nord har som regel alt nødvendig utstyr noe som virkelig var tilfellet i min situasjon. Fikk alt jeg trengte og mer til :)

Er så mye folk langs kysten at jeg blir ofte drept lenge før jeg har noe som helst.

Tar ikke det lang tid å traske nordover? Personlig så orker jeg ikke det .. Når jeg har utstyret i orden for å overleve, så begynner jeg å jakte på et eller annet transportmiddel, men har hatt lite hell så langt :(

Lenke til kommentar

Tok mange timer bare der jeg vandret rundt, men det er jo moro å utforske syns jeg. Og uten og bli drept hele tiden av folk som liker å skyte folk som ikke har noenting. Var veldig spennende syns jeg :)

Og jeg mener at jeg så "fallschirmsjeager has been killed" veldig mange ganger mer enn hva jeg døde i går :p :p

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Tar ikke det lang tid å traske nordover? Personlig så orker jeg ikke det .. Når jeg har utstyret i orden for å overleve, så begynner jeg å jakte på et eller annet transportmiddel, men har hatt lite hell så langt :(

Tar ca 30 min fra kysten til Stary sobor, i alle retninger. Bare å løpe :D

Lenke til kommentar

Tok mange timer bare der jeg vandret rundt, men det er jo moro å utforske syns jeg. Og uten og bli drept hele tiden av folk som liker å skyte folk som ikke har noenting. Var veldig spennende syns jeg :)

Og jeg mener at jeg så "fallschirmsjeager has been killed" veldig mange ganger mer enn hva jeg døde i går :p :p

Haha ^^ Kan vel trygt si at i går var ikke den beste dagen i DayZ ... Er personlig alt for godtroende, skriver friendly og løper bort. Deretter følger ett skudd i hodet og jeg er død

Lenke til kommentar

Ikke noe galt i å drepe folk! Man spiller slik man selv ønsker! Personlig skyter jeg alle med snipern :D Kan ikke garantere kill, men ser jeg en løpende så kan du banne på at jeg skyter, med mindre hans gear er mindre verdt enn en kule i SVD magen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...