Sondre K Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Er det mulig å ha flere profiler og dermed flere karakterer å spille på? Skulle gjærne hatt enda en for å raide noen supermarked i jakten på telt.. Tør ikke når hele inventoriet er fult av bra gear. Ligger forresten en heli crash på koordinatene 037 107 Det hjelper ingen uten å si hvilken server det er på Du kan bruke vehicles som storage også, så kanskje det er en bedre idé å jakte etter Sorry, Norway 9 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 gikk opp stigen og hoppet over en 30cm høy kant for å komme på taket. fikk jeg lov å hoppe ned fra taket igjen? neppe. måtte respawne Lenke til kommentar
riegetor Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Noen som vet om en grei day-only server? Litt kjipt å starte om natta... Prøv Dayz Commander (dayzcommander.com). Den lar deg filtrere servere etter dagtid/nattetid + viser servertid Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Skjer med A-10 og helikoptere osv Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 noen måte jeg kan lagre alt jeg finner? er midt i en by nå. må gå forbi masse medisiner, ammo etc. vil gjerne ta med meg alt .... Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 om du finner telt kan du lagre dem der Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hadde vært supert med et eget dedikert forum for "DayZ.no". Denne tråden blir veldig rotete, mener jeg da. Gull verdt å ha underforum til trading, folk som søker etter andre å spille sammen med, privat forum for admins av .no serverne så de kan dele bans med hverandre etc. DayZ.no allerede kjøpt - her om dagen faktisk. kan jo tjene noen 1000 på en slik forumside da Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 hvortid blir det lyst på norway serverene? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 hvortid blir det lyst på norway serverene? 4-tiden tenker jeg. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Lyst til å finne noe kjøretøy snart... Kan anbefale en populær teamspeak-server for de som liker å samarbeide med andre: IP: voip.silentspy.net Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 De burde fokusere mest på og fikse inventory og det scroll systemet, har allerede mistet 3 våpne blandt annet maskingever med 4 magasin, trur det var det beste våpenet, skulle bytte med et våpen som lå på bakken og skyte zombies med det og så skifte igjen, men alle magasinene og våpnet forsvant -_- Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Vil kjøretøy forsvinne i løpet av en bestemt tid hvis dem ikke brukes? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Kjøpte nettopp Arma 2 og Arrowhead kun for DayZ ^^ Håper det er verdt det. 150kr var uansett ikke så gale for noe så unikt. Regner med mye bugs og slit, men siden jeg er forberedt på det går det vel fint. Er det noen norsk server jeg bør spille på? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Umulig å spille i mørket uten night vision Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Og wips, så var jeg død uten at noe skjedde? Noen som har vært borti det før? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Umulig å spille i mørket uten night vision flares and chemlights comrade. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Umulig å spille i mørket uten night vision flares and chemlights comrade. Blir jo vandrende målskive da Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Umulig å spille i mørket uten night vision flares and chemlights comrade. Blir jo vandrende målskive da ikke om du bruker de riktig Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 det kan være du Noob med flares hehe.. Håper neste patch får spillet meir stabilt, opplevde att eg spawnet annen plass enn der eg saved sist når eg prøvde annen server, lite morro. Men mista ikkje våpen og sånt men uansett kjipt.. Andre som føler seg " avhengig" av spillet ? XD Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Noen som kan gi meg en blood-transfusion i elektro? Har bloodpacks selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå