Bruker-163290 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Sjekk/reinstall battleye. Ikke via Steam, last ned separat og bytt den ut med den som er i Arma mappen din fra før av. Fiksa det for meg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er på en server, men får ikke lov å snakke i mer enn group, direct og vehicle channel, ser mange snakker i den blå, hvorfor kan ikke jeg prate der? Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hører også rykter om at versionene er bakoverkompatible. Så du kan antageligvis logge på norway 1 og 2 om du har v 1.7 Fungerer ikke her. Btw, noen som vet hvordan man stiller inn på zeroing? AKMen min er stilt inn på 300m, hadde vært greit å sette den lavere. Page up/Page down. Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Sjekk/reinstall battleye. Ikke via Steam, last ned separat og bytt den ut med den som er i Arma mappen din fra før av. Fiksa det for meg. Takk, det fungerte jo det. Nå kom problemet med versjon nr... F***... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nå fungerer ikke Norway #1 og #2 lengre. Blir kicka når jeg joiner, har 1.7.0 og nyeste ARMA II beta patch. Noen tips? Har sjekka snarveien til Beta-patchen i C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead (Launch Arma2 OA Beta Patch) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg har blødd noe kraftig og synet er redusert. Har hørt at man må slakte et dyr, steike og spise kjøttet for å få blod. Er dette komplisert? Må jeg ha fyrstikker for å lage ild? Er så "¤#%¤& vanskelig å finne fyrsikker. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg har blødd noe kraftig og synet er redusert. Har hørt at man må slakte et dyr, steike og spise kjøttet for å få blod. Er dette komplisert? Må jeg ha fyrstikker for å lage ild? Er så "¤#%¤& vanskelig å finne fyrsikker. vi to kan hjelpe værandre. jeg har en jakt kniv og 5stykker dyre kjøtt. vist du finner fyrstikker og ved. så kan vi splitte 50/50 på kjøttet Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Zombiene tok meg! Hvor spawner fyrstikker? Lette gjennom en hel drøss med hus og fant alt mulig annet. Lenke til kommentar
Lemmingz Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dette er ikke en zombie mod, zombier løper ikke, så dette er ikke zombier. Dude! Har du ikke sett The Walking Dead? Zombies løper hele tiden, kanskje ikke så kjapt som de gjør i dette spillet, men de løper. Så personene i serien har ofte mer enn nok med å løpe fra zombiene de kommer over. Så jeg vil si dette spillet er høyst nøyaktig når det kommer til akkurat det Lenke til kommentar
Tatzlap Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Noen som spiller på norway 1, som er i nærheten av NW airfield? trenger sårt noen til å transfuse blod ! jeg har bloodpack og er ikke ute etter å lure noen ! er bare så jævli å dø nå akk kommet meg opp til militærbasen så blir jeg seff tatt av noen zedz... Jeg er så low på blod atm at jeg driter i om jeg røper plassen min er inni barracksen sørvest for flyplassen! Hjelp en venn i nød! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Noen som spiller på norway 1, som er i nærheten av NW airfield? trenger sårt noen til å transfuse blod ! jeg har bloodpack og er ikke ute etter å lure noen ! er bare så jævli å dø nå akk kommet meg opp til militærbasen så blir jeg seff tatt av noen zedz... Jeg er så low på blod atm at jeg driter i om jeg røper plassen min er inni barracksen sørvest for flyplassen! Hjelp en venn i nød! Har du bloodpacks? Lenke til kommentar
Tatzlap Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) ja jeg har 5 stk tror jeg. sorry glemte av at jeg hadde postet lol. men atm er jeg offline! trenger en ny bekreftelse før jeg logger på. er rett før jeg stryker med Endret 7. juni 2012 av Tatzlap Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 ja jeg har 5 stk tror jeg. sorry glemte av at jeg hadde postet lol. men atm er jeg offline! trenger en ny bekreftelse før jeg logger på. er rett før jeg stryker med vist du overlever. kan du komme opp til meg og redde meg med en blodpakke? du skal få 3 rått kjøtt for det. jeg tror jeg befinner meg ganske langt nord. er ikke helt sikker på hva plassen heter. men det skal jeg finne ut itilfelle Lenke til kommentar
Tatzlap Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Du må klare komme deg te barracksen med NW airfields! den lengst sør! jeg klarer hverken se eller gå :S ligger på 1900 i blod:p Lenke til kommentar
eggi Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg er ikke så lang vekke fra flyplassen, skal se om jeg finner veien tilbake. Lenke til kommentar
eggi Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da er jeg utlogga i barracksen, prøver å logge inn på norge 1 klokka 19, be there or be dead Lenke til kommentar
Lemmingz Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Har et problem... Når jeg "merker" Norway 1 eller 2, så får jeg et rødt kryss, og nede i hjørnet står det at jeg har version 1.6.0, men at jeg trenger 1.6.0.93415 Saken er den at jeg har lastet ned det som tilsynelatende skal være 1.7.0, men jeg kommer fortsatt ikke lenger. Noen som kan hjelpe? Endret 7. juni 2012 av Menilothes Lenke til kommentar
Tatzlap Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da er jeg utlogga i barracksen, prøver å logge inn på norge 1 klokka 19, be there or be dead Jeg er up to go now, en dude som etter lang venting hjalp meg Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Har et problem... Når jeg "merker" Norway 1 eller 2, så får jeg et rødt kryss, og nede i hjørnet står det at jeg har version 1.6.0, men at jeg trenger 1.6.0.93415 Saken er den at jeg har lastet ned det som tilsynelatende skal være 1.7.0, men jeg kommer fortsatt ikke lenger. Noen som kan hjelpe? Sliter med det samme. Lastet ned "dayz_code_v1.7.0.rar" .. men fungerer fortsatt ikke. Det er vell den filen som trengs eller? Lenke til kommentar
Lemmingz Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Har et problem... Når jeg "merker" Norway 1 eller 2, så får jeg et rødt kryss, og nede i hjørnet står det at jeg har version 1.6.0, men at jeg trenger 1.6.0.93415 Saken er den at jeg har lastet ned det som tilsynelatende skal være 1.7.0, men jeg kommer fortsatt ikke lenger. Noen som kan hjelpe? Sliter med det samme. Lastet ned "dayz_code_v1.7.0.rar" .. men fungerer fortsatt ikke. Det er vell den filen som trengs eller? Ja, var det jeg også trodde, men nå har jeg endt opp med å re-installe Arma2. Så skal se hvordan det blir når jeg har fått det opp å kjøre igjen. Har du det på Steam, eller på egen CD? For jeg har det på Steam, og jeg leste en plass at det kan ta lengre tid for Steam å oppdatere spillet enn produsentene selv. Så jeg vet ikke hvordan det blir... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå