Realzi Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 ARMA 2 Combined Operations er på tilbud hos Steam 19.99 Euro Løp og kjøp. DayZ for alle penga! Eller bare kjøp expension og last heller ned Arma free version, Jeg betalte bare 100 kr for days på steam, skjønner ikke hvorfor folk må kjøpe begge spillene Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Fordi vi liker å støtte Bohemia Interactive =) ? På den måten får vi nye patcher, nye PC spill (som er en mangelvare), og masse morsomme mods å leke med. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Fordi vi liker å støtte Bohemia Interactive =) ? På den måten får vi nye patcher, nye PC spill (som er en mangelvare), og masse morsomme mods å leke med. Joda makes sense. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Fordi vi liker å støtte Bohemia Interactive =) ? På den måten får vi nye patcher, nye PC spill (som er en mangelvare), og masse morsomme mods å leke med. For å ikke snakke om DayZ støtte til ArmA 3. Det er i tillegg mulig å kjøpe spillet på DVD fra nettbutikk. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Fordi vi liker å støtte Bohemia Interactive =) ? På den måten får vi nye patcher, nye PC spill (som er en mangelvare), og masse morsomme mods å leke med. For å ikke snakke om DayZ støtte til ArmA 3. Det er i tillegg mulig å kjøpe spillet på DVD fra nettbutikk. Trodde rocket sa at det ikke kommer til å bli DayZ til Arma3? At de heller ville få til et standalone spill Lenke til kommentar
ToreM Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hvis noen føler for litt early morning gaming, så er jeg rundt på Norway #10 og fiser Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hvis du blir snipa med silencer hører du INGENTING? Ikke en lyd whatsoever? Igår lå jeg i supermarkedet i Cherno og plutselig you're dead, uten en lyd.. Ingen folk i nærheten og hørte ikke en lyd idet jeg døde.. Skulle akkurat til å forflytte meg nordover sigh... Kjiiipern! Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 hmm, hadde en bizon sd med 1mag, logga ut og når jeg logga inn hadde jeg en i inventoryen min, en i bilen og en i teltet :/ Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hvis du blir snipa med silencer hører du INGENTING? Hvilken som helst rifle fra avstand gir ingen lyd for deg, pga. du er død før lyden når dine ører. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) ARMA 2 Combined Operations er på tilbud hos Steam 19.99 Euro Løp og kjøp. DayZ for alle penga! Eller bare kjøp expension og last heller ned Arma free version, Jeg betalte bare 100 kr for days på steam, skjønner ikke hvorfor folk må kjøpe begge spillene Gameplay er viktigere enn grafikk, men personlig tror jeg at jeg ville blitt lei av FREE grafikken relativt fort. Men muligheten er der. Endret 16. juli 2012 av -sparks- Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 For et spillkonsept DayZ er, så utrolig steming og løpe rundt i skogen med skummel musikk og se etter "Players" som du kan spionere på/hjelpe, eller kanskje drepe! 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) For et spillkonsept DayZ er, så utrolig steming og løpe rundt i skogen med skummel musikk og se etter "Players" som du kan spionere på/hjelpe, eller kanskje drepe! Ja, er nok derfor nedenstående er fakta EDIT: Hahaha denne var gøy EDIT2: Beklager, men det var jo så mye gøy på Gugel EDIT3: Siste gangen nå, third time's a charm Endret 16. juli 2012 av IceBlitz 2 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Noen som følte for å morde noen folk på Norway 11 i går (23.30 ca), jeg og en annen hadde fått tak i noen få ting. Kommet ut av byen og gikk inn i en låve for å se etter noen ting, da vi gikk ut hørte jeg skudd rett ved. Brukte lommelykten og så en med rifle sitte oppe på en liten bakketopp, endte med han drepte oss begge >:-( Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Heli som flyr over cherno på Norway 9 akkurat nå. Heli er vel ikke patchet inn igjen er det det da? Det var oss trolololol . vi fant chopper og caddilac rett utenfor cherno fult fuelet. Aner ikke om cheatere spawnet det men vi fant det i perfekt stand! xD veldig morroe 4 timer for oss :D Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Haha nice! Er veldig i mot å drepe folk uten grunn, men om jeg kan få et kjøretøy for jobben kommer jeg ikke til å tenke meg om et eneste sekund Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 vi hadde en amerikaner med oss, som ropte på miccen når vi fløy over ; " This is the U.S airforce! Weve come to evacuate you! Please come out with your hands above your head in an orderly fashion!" Også skjøt vi dem hahahahahaha xD Ondskap, men utrolig gøy Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 vi hadde en amerikaner med oss, som ropte på miccen når vi fløy over ; " This is the U.S airforce! Weve come to evacuate you! Please come out with your hands above your head in an orderly fashion!" Også skjøt vi dem hahahahahaha xD Ondskap, men utrolig gøy Ehh nei, chopper finnes ikke for vanlige spillere såvidt jeg vet. Så da dikter du vel opp den historien tenker jeg? Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Which to join? Norway 10? Forresten, hvordan kommer man i kontakt med andre spillere? Endret 16. juli 2012 av GrammarNazi Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 vi hadde en amerikaner med oss, som ropte på miccen når vi fløy over ; " This is the U.S airforce! Weve come to evacuate you! Please come out with your hands above your head in an orderly fashion!" Også skjøt vi dem hahahahahaha xD Ondskap, men utrolig gøy Ehh nei, chopper finnes ikke for vanlige spillere såvidt jeg vet. Så da dikter du vel opp den historien tenker jeg? Tro hva du vil , men vi fant chopperet på norway 9 i går fullt fuelet og reparert. Aner ikke om en cheater hadde spawnet det men vi hadde morro i går hvertfall ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå