Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dayz er fortsat ødelagt, en zombie kom løpende fra 50 meter unna når jeg snek meg på huk. Den fixen funka tydeligvis ikke :/

Det er bare Beta

 

Det er faktisk en alpha-versjon, så det har altså ennå ikke nådd beta. Det er ingen som legger skjul på at DayZ ikke er "ødelagt". Spillet er svært tidlig i utviklingen, så det vil nok fremdeles ta en stund før det faller helt på plass.

Lenke til kommentar

Dad gommit...da har jeg prøvd å logge på i en drøy halvtime på div servere, men får bare 'Waiting for host'. Får vel prøve igjen ved en senere anledning da.

 

Prøvde forresten DayZ Commander (dayzcommander.com). Ser ut som en veldig grei launcher

 

Takk for tipset, den er jo helt genial, sorterer vekk alle servere med natt/dag, viser greit hvilke settings serveren kjører, btw så visste jeg ikke at det fantes en armor setting, dvs noen servere kjører med extra armor på infantry.

Lenke til kommentar

Herre! Når jeg endelig får installert spillet er det uten lyd. Jeg har lyd i menyen, men ingen lyd når jeg spawner etter loadingen. Noen som har peiling?

 

Løp rundt og ingen av Zombiene reagerte på meg heller, kunne løpe i ring rundt de uten at de så meg. Fikk ingen streker på "øret" og "øyet" heller.

 

Setter pris på om noen har en lydfiks til meg :)

Lenke til kommentar

Herre! Når jeg endelig får installert spillet er det uten lyd. Jeg har lyd i menyen, men ingen lyd når jeg spawner etter loadingen. Noen som har peiling?

 

Løp rundt og ingen av Zombiene reagerte på meg heller, kunne løpe i ring rundt de uten at de så meg. Fikk ingen streker på "øret" og "øyet" heller.

 

Setter pris på om noen har en lydfiks til meg :)

 

Husket du å starte Arma 2 og OA en gang før du startet dayz?

Det er noen filer/mapper som er nødvendige men de blir kun laget ved første gang start av arma 2 /OA

men vet ikke om dette løser ditt problem

Lenke til kommentar

Mitt første nærmøte med en annen spiller. Det var på norway 9 eller 10 (den med -7 GMT) så jeg regnet med at spillern var norsk, men han hørte ikke på hva jeg sa, så da turte jeg ikke gjøre annet enn å skyte han når han dro frem revolveren. Dumt at jeg glemte å recorde min egen stemme, for det var ganske artig når jeg løper mot han og skriker "STOP. STOP. IKKE RØR DEG".

 

http://no.twitch.tv/nannou_/b/324943370#

Lenke til kommentar

Herre! Når jeg endelig får installert spillet er det uten lyd. Jeg har lyd i menyen, men ingen lyd når jeg spawner etter loadingen. Noen som har peiling?

 

Løp rundt og ingen av Zombiene reagerte på meg heller, kunne løpe i ring rundt de uten at de så meg. Fikk ingen streker på "øret" og "øyet" heller.

 

Setter pris på om noen har en lydfiks til meg :)

 

Det er en egen teknisk tråd på forumet, kanskje noen beskriver det samme problemet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...