BakaBerg Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Men må si min første storby opplevelse å dra rundt superparanoid i gatene å sjekke ethver hjørne, krik og krok var utrolig gøy. Etter at world pvp døde i mmoer, er dette nærmeste jeg kommer! utrolig flotte greier. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) update her: http://se1.dayz.nu/latest/ behøver bare å laste ned de "affected addons" UPDATE : 13 JULY 2012Affected addons: * dayz_code 1.7.2.1 * dayz_anim 0.4 * dayz_server (server admins only) Endret 13. juli 2012 av Smurfn Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 noen som vil spille nÅ? heter kaybenjaminthuesen på skype Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 noen som vil spille nÅ? heter kaybenjaminthuesen på skype Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Hvordan hopper jeg i dette spillet? Edit: hvordan lukker jeg igjen dører? Tar opp ting? Er det "E"? Får ikke til noe.. Endret 13. juli 2012 av Singh tha king Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Var en kar som virka rimelig pissed på US 26 i går kveld. Jeg sneik meg opp til NØ flyplassen og fant en reparert bil med masse stæsj i. Lot bilen og stæsjet stå, da jeg ikke hadde noe bruk for det, men da jeg var på vei vekk derfra fløy det tett med kuler rundt hodet mitt Men ja. Det er synd det ikke er mulig å stole på folk. Møtte en kar uten våpen da jeg hadde en helt ny karakter uten noe gear. Hilser på karen, han hilser tilbake. Vi går sammen en liten stund til han finner et våpen. Han retter det umiddelbart mot meg og skyter.. Han tjente ingenting på det, men gjorde det likevel fordi spillet er en stor free-for-all deathmatch. Skjønner greia med verdens undergang og survival of the fittest, men når du har alt å vinne og ingenting å tape på å drepe andre så blir det litt "urealistisk". Siden det bare er et spill er det ingen moralske dilemmaer, du gjør ikke en unge foreldreløs og du blir ikke etterforsket av politi. Drap har ingen konsekvenser. Skulle gjerne likt å sett en funksjon i spillet som gjorde det litt mer risikabelt å være drapsmann, noe som får deg til å tenke deg om to ganger før du skyter en person uten våpen med ryggen til. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hvordan hopper jeg i dette spillet? Edit: hvordan lukker jeg igjen dører? Tar opp ting? Er det "E"? Får ikke til noe.. Du kan ikke hoppe. Lukke dører og ta opp ting bruker du musehjulet til. Det bringer opp actions menyen som inneholder alt du kan gjøre der og da. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hvordan hopper jeg i dette spillet? Edit: hvordan lukker jeg igjen dører? Tar opp ting? Er det "E"? Får ikke til noe.. Du kan ikke hoppe, men du kan "vaulte" over små gjerder ved å trykke "V". Trykk Enter tasten for å åpne og lukke dører. Gjelder også for å klatre stiger. Enter på numpaden gir deg 3.persons synsvinkel, men kun på servere som tillater det.(regular) Lenke til kommentar
TurtleFred Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 frustrert! har vert i 2 barns, 1 church, 3 deerstands og et superarket = null våpen. har eg uflaks eller er det så vanskeligt Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det skal ikke være så vanskelig! Skift server Lenke til kommentar
Woods Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Blitt noe paranoid. Møtte en stakkars kar i en låve. Han sa han bare hadde en øks på seg.. tar ingen sjanser lenger. Synd i grunn, for han snakka jo sant.. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Takk for svar! Rart at det ikke går an å hoppe i spillet :/ Hvordan chatter man? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Bruk , og . til å skifte mellom kanaler, - for å skrive og Caps Lock for å prate i mic. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Var en kar som virka rimelig pissed på US 26 i går kveld. Jeg sneik meg opp til NØ flyplassen og fant en reparert bil med masse stæsj i. Lot bilen og stæsjet stå, da jeg ikke hadde noe bruk for det, men da jeg var på vei vekk derfra fløy det tett med kuler rundt hodet mitt Men ja. Det er synd det ikke er mulig å stole på folk. Møtte en kar uten våpen da jeg hadde en helt ny karakter uten noe gear. Hilser på karen, han hilser tilbake. Vi går sammen en liten stund til han finner et våpen. Han retter det umiddelbart mot meg og skyter.. Han tjente ingenting på det, men gjorde det likevel fordi spillet er en stor free-for-all deathmatch. Skjønner greia med verdens undergang og survival of the fittest, men når du har alt å vinne og ingenting å tape på å drepe andre så blir det litt "urealistisk". Siden det bare er et spill er det ingen moralske dilemmaer, du gjør ikke en unge foreldreløs og du blir ikke etterforsket av politi. Drap har ingen konsekvenser. Skulle gjerne likt å sett en funksjon i spillet som gjorde det litt mer risikabelt å være drapsmann, noe som får deg til å tenke deg om to ganger før du skyter en person uten våpen med ryggen til. Spiller du på US 26? Det er den serveren jeg spiller mest på. Hva heter du ingame? Så jeg slipper å drepe deg. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Er det noen som kan linke meg en installasjons-guide som faktisk fungerer? Har prøvd en del forskjellige uten hell. Akkurat fått ny PC, fikk til å installere det på den gamle... Fknsonikk gav meg denne: http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=11995 litt tilbake i tråden, men den er jo fæn slettet nå. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Tenkte akkurat jeg skulle trykke kjøp på steam tilbudet (20E€) før jeg ser posten over meg. Er det slitsomt å få det til å funke? Må jeg inn og trikse med .ini filer osv osv osv? Kan man logge ut og logge på igjen, eller er logg ut det samme som å dø? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Takk for svar! Rart at det ikke går an å hoppe i spillet :/ Hvordan chatter man? Keybinds som brukes i DayZ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Tenkte akkurat jeg skulle trykke kjøp på steam tilbudet (20E€) før jeg ser posten over meg. Er det slitsomt å få det til å funke? Må jeg inn og trikse med .ini filer osv osv osv? Kan man logge ut og logge på igjen, eller er logg ut det samme som å dø? Det eneste du trenger å gjøre er å laste ned Six Launcher og Beta patch til arma2 så skal du være ready to go. Bare husk å åpne begge arma spillene før du spiller dayz. Også restarte steam etter du har installert Arma2 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Ok. 1.Kjøp og installer A2+denne A2 arrowhead. 2.Last ned og installer disse greiene, regner med det er link på førsteside uten å ha sjekket. 3. Åpne begge Arma spillene?(åpner ikke arrowhead automatisk A2?) 4.???? 5.Profit Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Som dere ser har jeg endret navnet på tråden til en ren diskusjonstråd, så til dere som har tekniske spørsmål om Dayz, så kommer det en egen tråd til det snart. Så blir det lettere for alle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå