Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Fant mitt første våpen i dag under en ganske intens spilløkt. Startet med å løpe mot en by i nærheten av hvor jeg spawnet. Krøp og snek meg mellom zombier for å komme frem til to forskjellige brannstasjoner, men ikke noe hell der. Begge var tomme for loot. Jeg tenkte at jeg fikk benytte anledningen til å se etter en butikk når jeg først var i byen. Når jeg endelig finner butikken hører jeg mye skudd rundt den. Jeg går sniker meg inn baksiden mens jeg hører en spiller skyte vilt på andre siden av bygget. På innsiden finner jeg ca. 8 døde spillere med våpen, ammunisjon, bandasjer og forsyninger. Ser ut som denne ene spilleren har drept mange som har våget seg nærmt butikken. Jeg forter meg å raske til meg alt jeg kan før den som har gjort dette kommer tilbake (jeg hører fotskritt og skyting rundt bygget). Når jeg endelig hadde fått det jeg trengte løp jeg så raskt jeg kunne mot skogkanten, jeg hører skudd blir avfyrt og kulene lander rundt meg, og jeg gjør mitt beste for å løpe sikksakk. Jeg er nesten helt ved skogkanten når han treffer meg med en kule, men heldigvis har jeg skaffet meg mer enn nok bandasje til å fikse dette. =) Min første suksessfulle lootrunde! Var en utrolig intens snike- og fluktopplevelse. Kan ikke si andre spill har gitt meg samme rushet. Fant mitt første våpen i dag under en ganske intens spilløkt. Startet med å løpe mot en by i nærheten av hvor jeg spawnet. Krøp og snek meg mellom zombier for å komme frem til to forskjellige brannstasjoner, men ikke noe hell der. Begge var tomme for loot. Jeg tenkte at jeg fikk benytte anledningen til å se etter en butikk når jeg først var i byen. Når jeg endelig finner butikken hører jeg mye skudd rundt den. Jeg går sniker meg inn baksiden mens jeg hører en spiller skyte vilt på andre siden av bygget. På innsiden finner jeg ca. 8 døde spillere med våpen, ammunisjon, bandasjer og forsyninger. Ser ut som denne ene spilleren har drept mange som har våget seg nærmt butikken. Jeg forter meg å raske til meg alt jeg kan før den som har gjort dette kommer tilbake (jeg hører fotskritt og skyting rundt bygget). Når jeg endelig hadde fått det jeg trengte løp jeg så raskt jeg kunne mot skogkanten, jeg hører skudd blir avfyrt og kulene lander rundt meg, og jeg gjør mitt beste for å løpe sikksakk. Jeg er nesten helt ved skogkanten når han treffer meg med en kule, men heldigvis har jeg skaffet meg mer enn nok bandasje til å fikse dette. =) Min første suksessfulle lootrunde! Var en utrolig intens snike- og fluktopplevelse. Kan ikke si andre spill har gitt meg samme rushet. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hvorfor er det så få som har oppdatert serverne sine? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ganske lett. Skru av det at du blør av å bli slått på av zombier, kun om du blir skutt. Gi spillere muligeten til å slå, i melee. Skjønner at dette kan være vanskelig da det sansynligvis ikke er støtte for dette i ArmA 2 engine. Kanskje designe mer rundt hide-and-seek elementer, hvor spilleren kan finne flere objekter som kan kastes for å lure zombier bort osv. Evt. gi spillere muligheten til å finne steiner ved stranda som kan kastes for skade / lyd. Ville fungert ganske greit tror jeg. Røykgranat funker bra, men er nok litt mer sjelden enn en sten langs vannet... Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hvorfor er det så få som har oppdatert serverne sine? Sikkert pågrunn av den nye oppdateringen ikke fungerer slik den burde... Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Logga på DayZ nå, 1.7.2 med nyeste patch. Når jeg logger på en server "Woltox killed" respawner i det bugga landskapet, men alt utenom lokasjon og inventory er lagret. Altså, jeg er på min 11dag, med zombiekills og menneske, blod, vann, mat er fortsatt den samme som den var igår(1.7.1.5) Noen som vet hva som har skjedd ;? evt måte å løse det, helst uten å dø. Logga på DayZ nå, 1.7.2 med nyeste patch. Når jeg logger på en server "Woltox killed" respawner i det bugga landskapet, men alt utenom lokasjon og inventory er lagret. Altså, jeg er på min 11dag, med zombiekills og menneske, blod, vann, mat er fortsatt den samme som den var igår(1.7.1.5) Noen som vet hva som har skjedd ;? evt måte å løse det, helst uten å dø. Kan nevne at jeg joinet andre servere og da har jeg spawna ved vannet (Norway 2 var en av de). Litt rotete skrevet kanskje? Og i tillegg skrevet det samme 2 ganger i samme post? Men sorry, tror ikke det finnes noen løsning foruten å respawne. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Fant mitt første våpen i dag under en ganske intens spilløkt. Startet med å løpe mot en by i nærheten av hvor jeg spawnet. Krøp og snek meg mellom zombier for å komme frem til to forskjellige brannstasjoner, men ikke noe hell der. Begge var tomme for loot. Jeg tenkte at jeg fikk benytte anledningen til å se etter en butikk når jeg først var i byen. Når jeg endelig finner butikken hører jeg mye skudd rundt den. Jeg går sniker meg inn baksiden mens jeg hører en spiller skyte vilt på andre siden av bygget. På innsiden finner jeg ca. 8 døde spillere med våpen, ammunisjon, bandasjer og forsyninger. Ser ut som denne ene spilleren har drept mange som har våget seg nærmt butikken. Jeg forter meg å raske til meg alt jeg kan før den som har gjort dette kommer tilbake (jeg hører fotskritt og skyting rundt bygget). Når jeg endelig hadde fått det jeg trengte løp jeg så raskt jeg kunne mot skogkanten, jeg hører skudd blir avfyrt og kulene lander rundt meg, og jeg gjør mitt beste for å løpe sikksakk. Jeg er nesten helt ved skogkanten når han treffer meg med en kule, men heldigvis har jeg skaffet meg mer enn nok bandasje til å fikse dette. =) Min første suksessfulle lootrunde! Var en utrolig intens snike- og fluktopplevelse. Kan ikke si andre spill har gitt meg samme rushet. Fant mitt første våpen i dag under en ganske intens spilløkt. Startet med å løpe mot en by i nærheten av hvor jeg spawnet. Krøp og snek meg mellom zombier for å komme frem til to forskjellige brannstasjoner, men ikke noe hell der. Begge var tomme for loot. Jeg tenkte at jeg fikk benytte anledningen til å se etter en butikk når jeg først var i byen. Når jeg endelig finner butikken hører jeg mye skudd rundt den. Jeg går sniker meg inn baksiden mens jeg hører en spiller skyte vilt på andre siden av bygget. På innsiden finner jeg ca. 8 døde spillere med våpen, ammunisjon, bandasjer og forsyninger. Ser ut som denne ene spilleren har drept mange som har våget seg nærmt butikken. Jeg forter meg å raske til meg alt jeg kan før den som har gjort dette kommer tilbake (jeg hører fotskritt og skyting rundt bygget). Når jeg endelig hadde fått det jeg trengte løp jeg så raskt jeg kunne mot skogkanten, jeg hører skudd blir avfyrt og kulene lander rundt meg, og jeg gjør mitt beste for å løpe sikksakk. Jeg er nesten helt ved skogkanten når han treffer meg med en kule, men heldigvis har jeg skaffet meg mer enn nok bandasje til å fikse dette. =) Min første suksessfulle lootrunde! Var en utrolig intens snike- og fluktopplevelse. Kan ikke si andre spill har gitt meg samme rushet. Sorry, kan ikke dy meg. Hva skjer med folk som skriver nøyaktig det samme 2 ganger i samme post? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg har en M249 SAW med 4 ammobelter og en Bizon SD med 2 magasiner. Noen som er villig til å bytte mot en high-end sniperrifle? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Fant mitt første våpen i dag under en ganske intens spilløkt. Startet med å løpe mot en by i nærheten av hvor jeg spawnet. Krøp og snek meg mellom zombier for å komme frem til to forskjellige brannstasjoner, men ikke noe hell der. Begge var tomme for loot. Jeg tenkte at jeg fikk benytte anledningen til å se etter en butikk når jeg først var i byen. Når jeg endelig finner butikken hører jeg mye skudd rundt den. Jeg går sniker meg inn baksiden mens jeg hører en spiller skyte vilt på andre siden av bygget. På innsiden finner jeg ca. 8 døde spillere med våpen, ammunisjon, bandasjer og forsyninger. Ser ut som denne ene spilleren har drept mange som har våget seg nærmt butikken. Jeg forter meg å raske til meg alt jeg kan før den som har gjort dette kommer tilbake (jeg hører fotskritt og skyting rundt bygget). Når jeg endelig hadde fått det jeg trengte løp jeg så raskt jeg kunne mot skogkanten, jeg hører skudd blir avfyrt og kulene lander rundt meg, og jeg gjør mitt beste for å løpe sikksakk. Jeg er nesten helt ved skogkanten når han treffer meg med en kule, men heldigvis har jeg skaffet meg mer enn nok bandasje til å fikse dette. =) Min første suksessfulle lootrunde! Var en utrolig intens snike- og fluktopplevelse. Kan ikke si andre spill har gitt meg samme rushet. Fant mitt første våpen i dag under en ganske intens spilløkt. Startet med å løpe mot en by i nærheten av hvor jeg spawnet. Krøp og snek meg mellom zombier for å komme frem til to forskjellige brannstasjoner, men ikke noe hell der. Begge var tomme for loot. Jeg tenkte at jeg fikk benytte anledningen til å se etter en butikk når jeg først var i byen. Når jeg endelig finner butikken hører jeg mye skudd rundt den. Jeg går sniker meg inn baksiden mens jeg hører en spiller skyte vilt på andre siden av bygget. På innsiden finner jeg ca. 8 døde spillere med våpen, ammunisjon, bandasjer og forsyninger. Ser ut som denne ene spilleren har drept mange som har våget seg nærmt butikken. Jeg forter meg å raske til meg alt jeg kan før den som har gjort dette kommer tilbake (jeg hører fotskritt og skyting rundt bygget). Når jeg endelig hadde fått det jeg trengte løp jeg så raskt jeg kunne mot skogkanten, jeg hører skudd blir avfyrt og kulene lander rundt meg, og jeg gjør mitt beste for å løpe sikksakk. Jeg er nesten helt ved skogkanten når han treffer meg med en kule, men heldigvis har jeg skaffet meg mer enn nok bandasje til å fikse dette. =) Min første suksessfulle lootrunde! Var en utrolig intens snike- og fluktopplevelse. Kan ikke si andre spill har gitt meg samme rushet. Sorry, kan ikke dy meg. Hva skjer med folk som skriver nøyaktig det samme 2 ganger i samme post? Noooooob, selv jeg som alldeeeeeles ikke kan data vet at det blir dobbelpost om man er snar å trykke på svarknappen... Noooooob, selv jeg som alldeeeeeles ikke kan data vet at det blir dobbelpost om man er snar å trykke på svarknappen... Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Brennhett tips: ikke ta på camo eller gilliesuit nå :/ jeg har blitt tp'a til vann 2x nå, så tilbake igjen. Mister alt i hoved inv + begge wpn slots Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Fant mitt første våpen i dag under en ganske intens spilløkt. Startet med å løpe mot en by i nærheten av hvor jeg spawnet. Krøp og snek meg mellom zombier for å komme frem til to forskjellige brannstasjoner, men ikke noe hell der. Begge var tomme for loot. Jeg tenkte at jeg fikk benytte anledningen til å se etter en butikk når jeg først var i byen. Når jeg endelig finner butikken hører jeg mye skudd rundt den. Jeg går sniker meg inn baksiden mens jeg hører en spiller skyte vilt på andre siden av bygget. På innsiden finner jeg ca. 8 døde spillere med våpen, ammunisjon, bandasjer og forsyninger. Ser ut som denne ene spilleren har drept mange som har våget seg nærmt butikken. Jeg forter meg å raske til meg alt jeg kan før den som har gjort dette kommer tilbake (jeg hører fotskritt og skyting rundt bygget). Når jeg endelig hadde fått det jeg trengte løp jeg så raskt jeg kunne mot skogkanten, jeg hører skudd blir avfyrt og kulene lander rundt meg, og jeg gjør mitt beste for å løpe sikksakk. Jeg er nesten helt ved skogkanten når han treffer meg med en kule, men heldigvis har jeg skaffet meg mer enn nok bandasje til å fikse dette. =) Min første suksessfulle lootrunde! Var en utrolig intens snike- og fluktopplevelse. Kan ikke si andre spill har gitt meg samme rushet. Fant mitt første våpen i dag under en ganske intens spilløkt. Startet med å løpe mot en by i nærheten av hvor jeg spawnet. Krøp og snek meg mellom zombier for å komme frem til to forskjellige brannstasjoner, men ikke noe hell der. Begge var tomme for loot. Jeg tenkte at jeg fikk benytte anledningen til å se etter en butikk når jeg først var i byen. Når jeg endelig finner butikken hører jeg mye skudd rundt den. Jeg går sniker meg inn baksiden mens jeg hører en spiller skyte vilt på andre siden av bygget. På innsiden finner jeg ca. 8 døde spillere med våpen, ammunisjon, bandasjer og forsyninger. Ser ut som denne ene spilleren har drept mange som har våget seg nærmt butikken. Jeg forter meg å raske til meg alt jeg kan før den som har gjort dette kommer tilbake (jeg hører fotskritt og skyting rundt bygget). Når jeg endelig hadde fått det jeg trengte løp jeg så raskt jeg kunne mot skogkanten, jeg hører skudd blir avfyrt og kulene lander rundt meg, og jeg gjør mitt beste for å løpe sikksakk. Jeg er nesten helt ved skogkanten når han treffer meg med en kule, men heldigvis har jeg skaffet meg mer enn nok bandasje til å fikse dette. =) Min første suksessfulle lootrunde! Var en utrolig intens snike- og fluktopplevelse. Kan ikke si andre spill har gitt meg samme rushet. Sorry, kan ikke dy meg. Hva skjer med folk som skriver nøyaktig det samme 2 ganger i samme post? Noooooob, selv jeg som alldeeeeeles ikke kan data vet at det blir dobbelpost om man er snar å trykke på svarknappen... Noooooob, selv jeg som alldeeeeeles ikke kan data vet at det blir dobbelpost om man er snar å trykke på svarknappen... Da får man vel 2 poster? Ikke samme setning 2 ganger i en og samme post? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 er det slik å forstå at man ikke kan bruke den nye patchen? har endelig anskaffet meg Day-z men klarer ikke joine noen server.... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 er det slik å forstå at man ikke kan bruke den nye patchen? har endelig anskaffet meg Day-z men klarer ikke joine noen server.... Den nye patchen funker fjell her. Tipper du har gjort noe feil ved installering. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Da får man vel 2 poster? Ikke samme setning 2 ganger i en og samme post? Ikke nødvendigvis... Lenke til kommentar
TurtleFred Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 DayZ er jo ikkje spillbart! en zombie kan nå se deg 30m unna, du må krype for å kanskje ikkje blir merket?? uten våpen er dette håpløst Ja herregud, jeg hater sånne vanskelige spill der jeg må finne ting. Back to BF3 ... Du kunne lest hele meldingen, snakker om at zombiene har blitt overpowered. 1 Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Prøver å komme igang med DayZ nå, men sitter bare og stirrer på teksten Loading midt på skjermen med en full loadingbar og svart bakgrunn. Kameraten min kom inn med en gang mens jeg får opp dette hver gang jeg prøver å joine server. Kommer etter å ha sett bildet av flere kjøretøy og loading der. Så i ett millisekund ser jeg litt natur og en liste før det går rett over til den svarte skjermen. Google gir ingen løsninger, forslag? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) ligger ved pridogorki med 1900blod, noen som vil gi meg transfusion? jeg har blod selv, om du gjør det kan jeg gi deg en ak cobra som jeg har gjømt i ett telt som sikkerhet og en svd camo Endret 11. juli 2012 av Thuesen207 Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 ligger ved pridogorki med 1900blod, noen som vil gi meg transfusion? jeg har blod selv, om du gjør det kan jeg gi deg en ak cobra som jeg har gjømt i ett telt som sikkerhet og en svd camo hvilken server? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Kan jeg spørre hvordan folk får akseptabel flyt i dette spillet? Har installert Arma 2 demoen og flyten er helt forferdelig, til tross for flere justeringer jeg har gjort etter litt leting rundt på nettet. Har ikke prøvd å skru av HT enda, vil dette gjøre en stor forskjell? Sitter med følgende: i7 920 GTX560ti 6gig OCZ ram DayZ høres svært morsomt ut, men dersom jeg ikke får bedre flyt enn hva jeg opplever i ARMA-demoen blir det nesten håpløst å spille. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 ligger ved pridogorki med 1900blod, noen som vil gi meg transfusion? jeg har blod selv, om du gjør det kan jeg gi deg en ak cobra som jeg har gjømt i ett telt som sikkerhet og en svd camo hvilken server? norway 9, om du er rett i nærheten akkurat nå så må du si ifra Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 er det slik å forstå at man ikke kan bruke den nye patchen? har endelig anskaffet meg Day-z men klarer ikke joine noen server.... Den nye patchen funker fjell her. Tipper du har gjort noe feil ved installering. er MYE feil i den nye patchen, hvis du leser forumet er det mange som har mistet alt utstyr, spes hvis du hadde ghillie/camo klær, hadde selv Camo, og ble gjort om til civilian, så nå har jeg 2x civilian clothing isteden. Zombier aggroer visstnok noe buggy etter patchen også, er selv for redd til å logge inn før de fikser det, gidder ikke miste alt pga bug igjen -___- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå