Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Me too. Virker som synet og hørselen til zombiene er økt. Føler at de plutselig kan spawne rett atmed meg, ble nesten drept i sta og har kun 3000 i blod.

Leses patchlog så er det åpenbart at dette er tilfellet.

Skummleste igjennom den i går, kan ikke så å ha fått det med meg.

Mener å ha lest på forumet dems i går om at zombier kan nå løpe inne i husene, er det sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg prøvd 15 forskjellige servere, og jeg spawner i wilderness hver gang. :S Selv om kompis av meg spiller på samme server og han kommer på rett plass... whyyy?

Eneste forklaring er at du trykker abort istedenfor respawn, har gjort samme selv, skikkelig brainfart. Alstå du må få "you are dead" skjermen

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd 15 forskjellige servere, og jeg spawner i wilderness hver gang. :S Selv om kompis av meg spiller på samme server og han kommer på rett plass... whyyy?

Eneste forklaring er at du trykker abort istedenfor respawn, har gjort samme selv, skikkelig brainfart. Alstå du må få "you are dead" skjermen

Jeg var i live i går med masse items. I dag spawner jeg i Wilderness hver eneste gang, uten items. Helt uaktuelt å trykke "respawn".

Endret av fluks1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke dødd. Spillte senest igår. Da var jeg i livet. Så når jeg logget på idag, var jeg i wilderness. Har fortsatt alle itemsene mine også. Vil ikke miste de. :O

Lenke til kommentar

Me too. Virker som synet og hørselen til zombiene er økt. Føler at de plutselig kan spawne rett atmed meg, ble nesten drept i sta og har kun 3000 i blod.

Leses patchlog så er det åpenbart at dette er tilfellet.

Skummleste igjennom den i går, kan ikke så å ha fått det med meg.

Mener å ha lest på forumet dems i går om at zombier kan nå løpe inne i husene, er det sant?

du har lest feil..

* [FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)

de skal høre mindre

Endret av Smurfn
Lenke til kommentar

Spiller for det meste på en venn sin server slik at vi slipper alle de triggerhappy kidsa som bare dreper og er generelle rævhøl. Føler zombiene har blitt smartere nå, men det er ihvertfall mulig å løpe fra de.. knakk bein og døde av å krype inne i et hus, så et lite tips er å prøv å unngå den buggen!

Var sammen med tre andre å fiksa et huey heli for noen uker siden, så fløy me te utkanten av en by, parkerte å lada mgen, så va strategien at en skulle løpe igjennom byen å få alle zombiene bort til skuddfeltet, to skulle plaffe ned zombiene og en skulle loote, funka fjell!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke dødd. Spillte senest igår. Da var jeg i livet. Så når jeg logget på idag, var jeg i wilderness. Har fortsatt alle itemsene mine også. Vil ikke miste de. :O

Det kalles debug-forrest og du har ikke noe annet valg enn å gå tilbake til "fastlandet".

Lenke til kommentar

Det kalles debug-forrest og du har ikke noe annet valg enn å gå tilbake til "fastlandet".

Kan man gå tilbake derrifra? Jeg gikk en god stund, men så orka jeg ikke og tok suicide.. :p trodde ikke det gikk, siden jeg ikke så noe som helst så langt øye kunne se. Kjipt, siden jeg var på day 36 :(

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Jeg var i live i går med masse items. I dag spawner jeg i Wilderness hver eneste gang, uten items. Helt uaktuelt å trykke "respawn".

gå syd over...

Lenke til kommentar

Kan man gå tilbake derrifra? Jeg gikk en god stund, men så orka jeg ikke og tok suicide.. :p trodde ikke det gikk, siden jeg ikke så noe som helst så langt øye kunne se. Kjipt, siden jeg var på day 36 :(

Ja det fungerer, er jo folk som har kjørt kjøretøy hen der og lotta folk mens den spawner eller rett etter dem er døde...

Lenke til kommentar

:/ kan ikkje spille... Bare spawner i wilderness

lol det er beste plassen, finn en låve de har alltid våpen, men jeg må si de er virkelig kjip med våpen i spillet,

Har spillet 4 timer og aldri funnet våpen, og alle bygningene har zombies i dem, så jeg forstår ikke hvordan dere klarer og holde ut uten frustrasjon fordi jeg begynner og bli gal,

Spillet er awsome fortsatt bare irriterende at det skal vere så vanskelig og skaffe våpen

Lenke til kommentar

:/ kan ikkje spille... Bare spawner i wilderness

lol det er beste plassen, finn en låve de har alltid våpen, men jeg må si de er virkelig kjip med våpen i spillet,

Har spillet 4 timer og aldri funnet våpen, og alle bygningene har zombies i dem, så jeg forstår ikke hvordan dere klarer og holde ut uten frustrasjon fordi jeg begynner og bli gal,

Spillet er awsome fortsatt bare irriterende at det skal vere så vanskelig og skaffe våpen

Jeg startet på nytt nå iste og i første låven jeg gikk i fant jeg winchester rifla og masse ammo. :p Bare gå et lite stykke inn i "jungelen" der det ikke er så mange folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...