N1ko Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 du kan alltids finne wood Problemet når man har 3k blood er at man ser ingen ting. Bildet er svart-hvit, det rister og er bare jævlig. Er ikke så lett å finne det når man ikke ser noe! Fikk en kompiss til å hjelpe meg, så det gikk fint! Lenke til kommentar
SAved Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 hvordan looter man crashed helikopters? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 er sola fortsatt oppe på norway serverene? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) hvordan looter man crashed helikopters? Ting ligger strødd rundt det. er sola fortsatt oppe på norway serverene? Nei. Var serverrestart, som fucka alt. Endret 3. juni 2012 av iNeo Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 jeg har en m67 granat, anyone jelly? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Not really, hadde du hatt en bil hadde jeg vært det tho. Må være så digg å bare kjøre mellom byene osv! Endret 3. juni 2012 av N1ko Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 jeg hadde faktisk en bil i 3minutter, men jeg var døende, og blødde til døde før jeg fikk brukt bilen ordentlig Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Wohei så kjekt å finne tråd her for 2012's så langt klart beste spill. (og det er bare en testversjon!) Har rundt 75 timer i Steam på dette spillet. Er sykt hekta. Hvor lenge har folk overlevd? Ble snipa i Berezinho i går, da var jeg på Day 19. Småbittert, men elsker starten av spillet. Mer spenning da. Når man har full kit, masse ammo og mat blir det mer å drive rundt og lete etter trøbbel. Anyways, hvis noen vil ha tips og triks er det bare å spørre Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 For dere som lurer på Teamspeak er det egen kanal til Norway serverne: voip.silentspy.net Grunnen til at det er relativt ofte serverrestart er at moden sliter fryktelig med memoryleak og for å hindre feil, bugs etc. på serveren må den restartes relativt ofte. I starten var det tidvis 50 spillere på å mellom 100-200 zombier, man kunne jo nesten gå uforstyrret. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Noen som blir med å spille nå eller i kveld? Jeg vet forsåvidt hvor det er et chopper, om noen har delene. Hadde også en M16, men møtte på to karer i elektro. Prøvde å vise at jeg var friendly, men er jo helt håpløst, ble snipa av en eller annen kar. Endret 4. juni 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dette så da veldig interessant ut, men leser at zombiene er såkalte "ADHD" zombier? Altså at de løper rundt som villmenn? Er vel umulig å løpe unna da om du først møter på en? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er _lett_ med på å spille. c: Bare å legge meg til på steam/skype reavenas på steam nst-exia på skype Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Igår fant jeg en server med 0 zombier. Lootet up fullt av bra items og våpen. Gikk til norway1 serveren, ble drept med en gang av bandits. Er alt for mye bandits på norway serverene .. Sjeldent jeg møter noen som sier friendly.. jeg skyter aldri først, tilfeldig det er noen av dere jeg møter på Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Full sniperfest på Norway om dagen. Tør ikke spille dagtid der lengre 1 Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skulle hørt på advarselen din. Ble nettopp snipet ned på brutalt hvis uten å engang se hvor skuddet kom fra Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 er det bare meg eller er win1866 en av de beste våpenene i spillet akkuratt nÅ? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 er det bare meg eller er win1866 en av de beste våpenene i spillet akkuratt nÅ? Jeg ville heller ha hatt M16, M4, AK47 eller AKM, osv.. enn winchesteren Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 min erfaring er at win 1866 ikke bråker så mye som de andre riflene, og det er en one shot one kill rifle. og den har et mid cap magasin. dette gjør den til en veldig god rifle. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 håhå, jeg og kammerat var ved utkanten av en by og skjøt med winchestern. Det gikk ikke bra for å si det sånn... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Hehe, jeg sto i en by litt langt nord, hvor jeg skøyt med M14 rifra. Endte opp med 130 zombie kills, men gikk tom for ammo og ble spist opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå