FmB Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Neida. det har bare satt seg en kultur i spillet som gjør noen folk ute av stand til å se lengre enn seg selv. Ser for meg at en ok løsning kan være horder som beveger seg over kartet, slik at flere vil jobbe sammen for å overleve. Får se hva som skjer senere. Blir vel å prøve finne en liten gruppe, eller gå helt caveman ute i skogen. ;-) Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Jeg er også nybegynner og kunne gjerne trengt noen å ha noia sammen med Hvorfor ikke joine på mumble ? sitter jo en del spillere der voip.multigamer.no (port 64747) Jeg er også nybegynner og kunne gjerne trengt noen å ha noia sammen med kaybenjaminthuesen på skype om du vil Noen som vil ha en nybegynner partner ? legg til kaybenjaminthuesen på skype da Drit i skype, bruk heller Teamspeak, er en hel drøss med norske som spiller dayz på den her: voip.silentspy.net Skjønner ikke jeg heller. Folk hoster både servere og voip mulighet, hva er det som gjør skype så bra og hvorfor ikke benytte det hosterne setter opp til bruk. Endret 10. juli 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Kan man skifte nick? Jeg løper rundt med fullt navn... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Kan man skifte nick? Jeg løper rundt med fullt navn... Jepp når du starter spillet går du inn på profiles Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 fuuuuuuu fant en hvit sedan med halvfull tank og allt var reparert på den, jeg tok den kjørte i 15sek så restarta serveren seg og den forsvant :'( Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Noen som har peiling på ; arma 2 operation arrowhead "error creating direct3d" Bruker start instillinger på A2 OA "-beta=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion -mod=@DayZ -cpuCount=4 -winxp -nosplash" Så kjør OF. <-- Steam Mye forkortelser :O Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 har bare satt seg en kultur i spillet Ja, en kollaps av sosial struktur, akuratt som forventet i et dommedagsscenario. Forøvrig hvis det plager deg så mye at folk skyter det de ser, så kan du ta en tur på US-servere. Hørt man fort finner seg følgesvenner der. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 fuuuuuuu fant en hvit sedan med halvfull tank og allt var reparert på den, jeg tok den kjørte i 15sek så restarta serveren seg og den forsvant :'( Protip: Save alle kjøretøyer med en gang du finner dem! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Noen som har peiling på ; arma 2 operation arrowhead "error creating direct3d" Bruker start instillinger på A2 OA "-beta=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion -mod=@DayZ -cpuCount=4 -winxp -nosplash" Så kjør OF. &--#60;-- Steam Mye forkortelser :O Gåtil documents/arma2/ Her finner du en fil som heter det samme som nicket ditt og en som heter Arma2oa.cfg Disse kan du åpne i notepad og de ser ca noe slikt ut Windowed=0; adapter=-1; 3D_Performance=100000; Resolution_W=1920; Resolution_H=1080; Resolution_Bpp=32; refresh=60; winX=16; winY=32; winW=800; winH=600; winDefW=800; winDefH=600; Render_W=1920; Render_H=1080; FSAA=3; postFX=0; GPU_MaxFramesAhead=1000; GPU_DetectedFramesAhead=2; HDRPrecision=8; lastDeviceId=""; localVRAM=1576468480; nonlocalVRAM=2147483647; Mangler du denne adapter=-1; Enten legg til linjen, eller så kan du delete begge filene. De vil generers på nytt når du starter spillet, men da må du sette opp alle personlige preferanser på nytt. Edit: men det kan se ut som du mangler et mellomrom her "^^-beta=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion Endret 10. juli 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 jeg sliter noe helt sinnsykt, blir sett av Zombier hele tiden Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 fuuuuuuu fant en hvit sedan med halvfull tank og allt var reparert på den, jeg tok den kjørte i 15sek så restarta serveren seg og den forsvant :'( Protip: Save alle kjøretøyer med en gang du finner dem! Hvordan lagrer man kjøretøy? Og hvor finner man dem igjen? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) La til mellomrommet Er 1 men fortsatt samme feilmelding. language="English"; adapter=-1; 3D_Performance=93750; Resolution_Bpp=32; Windowed=0; Resolution_W=1920; Resolution_H=1080; refresh=60; winX=16; winY=32; winW=800; winH=600; winDefW=800; winDefH=600; Render_W=1280; Render_H=900; FSAA=2; postFX=3; GPU_MaxFramesAhead=1000; GPU_DetectedFramesAhead=2; HDRPrecision=8; lastDeviceId=""; localVRAM=1576468480; nonlocalVRAM=2147483647; vsync=1; AToC=7; FXAA=0; Eddit. Stupid me, me forgot patch. mangler siste verson thought. Endret 10. juli 2012 av Woltox Lenke til kommentar
fytech Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) jeg sliter noe helt sinnsykt, blir sett av Zombier hele tiden Me too. Virker som synet og hørselen til zombiene er økt. Føler at de plutselig kan spawne rett atmed meg, ble nesten drept i sta og har kun 3000 i blod. Endret 10. juli 2012 av fytech Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hmm...en av de få gangene jeg faktisk har hatt litt stash nå på min forrige char... Jeg sprang gjennom skogen og plutselig så knakk beinet mitt elns og jeg døde....hvordan kunne det skje? :S Surt uansett Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 jeg sliter noe helt sinnsykt, blir sett av Zombier hele tiden Me too. Virker som synet og hørselen til zombiene er økt. Føler at de plutselig kan spawne rett atmed meg, ble nesten drept i sta og har kun 3000 i blod. ja, jeg har daua drit mange ganger nå. Klarer ikke å komme meg til et hus engang. det er surt. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Er vi nærheten av en fix snart eller? Får ikke spilt at all Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 fuuuuuuu fant en hvit sedan med halvfull tank og allt var reparert på den, jeg tok den kjørte i 15sek så restarta serveren seg og den forsvant :'( Protip: Save alle kjøretøyer med en gang du finner dem! Hvordan lagrer man kjøretøy? Og hvor finner man dem igjen? Når du scroller på kjøretøyet kan du velge "Save ....". Da vil kjøretøyet være på samme plass etter server restart. 1 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Me too. Virker som synet og hørselen til zombiene er økt. Føler at de plutselig kan spawne rett atmed meg, ble nesten drept i sta og har kun 3000 i blod. Leses patchlog så er det åpenbart at dette er tilfellet. Lenke til kommentar
Sauen x Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Heisann folkens! Har spilt DayZ en liten stund nå. Er fantastisk stemning i dette spillet. Sitter her og nesten skjelver hele tiden! But in a good way! Hadde vært fett å spille sammen med noen, så hvis noen er keen, så si fra! Spiller med en kompis, men hadde vært awesome å være flere! Skype: Sauen87 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Nå har jeg prøvd 15 forskjellige servere, og jeg spawner i wilderness hver gang. :S Selv om kompis av meg spiller på samme server og han kommer på rett plass... whyyy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå