Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om ghilliesuit funker på chicks nå:?

Og kjøretøy blir de lagret på serveren eller, forsvinner de ved restart

 

Hører fra noen jeg spiller med at ghilliesuit har blitt "usynlighets teppe" btw.

 

Hvis du skroller på et kjøretøy eller telt får du muligheten til å velge f.eks. "Save ATV". Da vil kjøretøyet være på samme plass etter server restart. NB: Tror det er en liten sjanse for at kjøretøyer kan despawne, men det er en bug og skal ikke skje veldig ofte.

Lenke til kommentar

Døde plutselig på norway 5 sammen med en venn, så to andre også dø samtiding. Kom bare pipelyd og så døde vi helt samtidig. Brakk benet, brista ben og minus 5000 i blod. Kom ikke noe smell... Det hele skjedde på under et sekund :p

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Snek seg en kar med øks og allt mulig annet bak meg på NO 5 i electro, øks vs våpen = ikke en god sak for øks mannen :)

 

Btw, om noen spiller på Norway 5 nå og ser meg Vidash ingame, ikke skyt :)

Har også en del supply om noen trenger, er forresten sikkert 20 blood packs på sykehuset i electro og morfin atm!

Lenke til kommentar

Snek seg en kar med øks og allt mulig annet bak meg på NO 5 i electro, øks vs våpen = ikke en god sak for øks mannen :)

 

Btw, om noen spiller på Norway 5 nå og ser meg Vidash ingame, ikke skyt :)

Har også en del supply om noen trenger, er forresten sikkert 20 blood packs på sykehuset i electro og morfin atm!

 

KILL ON SIGHT! Affirmative

Lenke til kommentar

Bare som en liten pointer til alle her: Problemene er pga. en dårlig kodet anti-cheat, som gjør at folk mister alt de har. Anbefaler at man holder seg på tidligere versjon hvertfall et par dager, primært nå skal connection issues løses, så FPS, deretter zombie behaviour. Etter det er det wild-card om anti-cheat saken fikses, antageligvis vil det løses ved at suits fjernes fra spillet inntil videre.

 

 

vidash: var ikke ment seriøst nei ;)

Endret av Vizla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som har mista ghilliesuit etter oppdateringen?

 

Jeg mistet min :(

 

Jeg fant nettopp en ghilliesuit, MEN..

 

Da jeg tok den på så ble jeg teleportert ut i sjøen, padlet rundt der i 2 sekunder før jeg ble kastet tilbake i huset hvor jeg fant den. Inventory mitt var tomt..

 

Mistet en m16, 8 stanag mags, 1 glock 17 m/6 mags.. GRRrr..

 

Heldigvis mistet jeg ikke alt i utility slottene eller i backpacken, men nå ligger jeg langt uti skauen da uten noe å skyte med.

Lenke til kommentar
Good news and bad news. Bad: 1.7.2 can cause equipment loss and loading problems. Good: client/server performance and lag greately improved

 

Server owners, there is a server side update needed to solve loading issues for players with 1.7.2. Please ensure you get this server hotfix

 

si ifra når de norske serveren har hotfixen da :)

Endret av Smurfn
Lenke til kommentar

Døde plutselig på norway 5 sammen med en venn, så to andre også dø samtiding. Kom bare pipelyd og så døde vi helt samtidig. Brakk benet, brista ben og minus 5000 i blod. Kom ikke noe smell... Det hele skjedde på under et sekund :p

 

Granat kanskje? :p

Ja må være det, de personene som kastet den må i så fall vært veldig treffsikre...

Lenke til kommentar

WTF!!!!!!!!!!!! nå spawna jeg uten sniperen min og glock med 7magz!!på norway5, er det serveren eller spillet? for noen dager siden så jeg hackers med harrier jet på serveren også -.-

Mener å ha hørt at det kan stå folk i debug-forest/spawning zone. Dette er et sted hvor karakteren din blir midlertidlig plassert mens du logger inn. I denne perioden kan folk loote deg. Ikke helt sikker på om dette er sant eller om dette har noe med tilfelle ditt (med tanke på at du ikke hadde dette i sekken).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...