Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patch 1.7.2 !

 

http://dayzmod.com/f...d.php?tid=32371

 

Build 1.7.2 Rolling Update

Please do not post messages of support or abuse. Please only post your feedback from having tried the update, or any serious issues.

The ideal place to load bugs is at the community bug tracker:

https://dev-heaven.net/projects/dayz

Please make sure they are listed to the DayZ project. Feature requests can also be made through this system.

Torrent File (Full Install)

Use Beta patch 94444 or above

Download from http://www.dayzmod.com/beta/ARMA2_OA_Build_94444.zip if having trouble with BI site due to demand (thanks Vipeax!)

Build Notes

UPDATE : 9 JULY 2012

Affected addons:

* dayz_code 1.7.2

* dayz 1.3.1

* dayz_equip 1.3.4

* dayz_anim 0.3

Developer's Note:

Changelog:

* [FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)

* [FIXED] Animal bodies despawn way too fast (now despawn automatically after 2 minutes)

* [FIXED] Corrupted update data causes people to spawn in debug forest (now will not save corrupted position data)

* [FIXED] States where animal might stop walking around (now should walk around more)

* [FIXED] Animal AI routines consuming large amounts of FPS (now in line with Infected AI routines, reduced FPS usage)

* [NEW] Player Syncing system replaced (increased performance and ammo quantity tracking)

* [FIXED] Error reports are almost invisible (has now been fixed)

* [FIXED] Daylight calculations causing slight FPS issue

* [NEW] Visibility now smoothly alters based on sun, moon, cloud, rain, and fog state

* [NEW] Aubility now dampened in rain and increased by fog

* [FIXED] Object cleanup causing significant (huge) performance issue on servers (reduced by up to 50%, means more players + zombies possible)

* [FIXED] Use of "allMissionObjects" causing performance issue on clients (new engine command "entities" used to improve FPS on clients)

* [FIXED] Too easy to break legs due to infected (reduced probability of leg damage, reduced amount of leg damage)

* [FIXED] Inspection of dead bodies does not work (fix only applies with ArmA2 Beta 94033 and above)

* [NEW] Exponent driven probability introduced into visibility calculation

* [FIXED] Hatchet/Crowbar requires reloading ( https://dev-heaven.net/issues/34903 )

* [FIXED] Unlimited Wire fence/Sandbag/Tank Trap Bug ( https://dev-heaven.net/issues/34283 )

* [FIXED] Duplication Exploit on object pickup ( https://dev-heaven.net/issues/34031 )

* [FIXED] Not full magazines disappear when you reconnect ( https://dev-heaven.net/issues/33998 )

* [FIXED] Dead bodies still have the heart beat for low humanity ( https://dev-heaven.net/issues/35050 )

* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated

* [NEW] Authentication process streamlined with new ArmA2 Beta commands (publicVariableServer and publicVariableClient)

* [NEW] Authentication for duplicate IDs supportive of the new beta patch (ArmAX users)

Endret av Smurfn
Lenke til kommentar

Hva skjer med verden? Raidet nettop supermarkedet, resturanten og et av sykehusene i cherno uten å se en eneste sjel, dette på en av norway serverne der det i allefall var 47/50 spillere når jeg joinet. Joiner forresten Norway 10 nå etter jeg har oppdatert, så der dere en kalt "Sk" så ikke skyt.

 

Er ute etter et telt forresten, om det er noen som vil bytte mot blood bags eller morfin eller noe sånt.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Hva skjer med verden? Raidet nettop supermarkedet, resturanten og et av sykehusene i cherno uten å se en eneste sjel, dette på en av norway serverne der det i allefall var 47/50 spillere når jeg joinet. Joiner forresten Norway 10 nå etter jeg har oppdatert, så der dere en kalt "Sk" så ikke skyt.

 

Er ute etter et telt forresten, om det er noen som vil bytte mot blood bags eller morfin eller noe sånt.

 

Er vel ikke så mange som henger i Cherno. Tipper de fleste der er kjappe inn og ut. Leter du etter folk burde du ta turen til Stary eller NWAF. På sistnevnte så burde du finne noen du kan leke med ganske kjapt.

 

Tips til å finne telt: Ta turen til Zelenogorsk, raid supermarkedet og alle de røde bygningene. Når du er ferdig der fortsetter du langs veien nordover og gjør det samme i Pustoschka og så Vybor til sist. Hvis du er innom alle supermarkedene og de røde bygningene så burde du finne minst ett telt. :)

Lenke til kommentar

Var ikke ute etter folk, vil heller si at det var en forfriskende opplevelse etter gårsdagen da jeg aldri kom meg bort fra kysten før jeg ble drept gang på gang.

Finner vel et telt etter hvert, men sjansen for at det spawner er vel ganske lav om man skal stole på DayZDB mappet. Var oppe ved Zelenogorsk og fant et telt da, men falt ned fra en deer stand og brakk foten uten å ha noe morfin med meg..

Med de røde bygningene, mener du da de som er merket residential på mappet?

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Var inne på Norway 4 i et minutt eller noe sånt, altså virkelig ingame, men hadde det røde lag-ikonet og fikk beskjed om at spille ikke hadde mottatt signal på X antall sekunder (som om jeg var afk), selv om jeg prøvde å bevege meg. Nå er jeg bare stuck på loading, noe det ser ut til at det er flere som er. Fint det er jobb i morgen kl 7 slik at jeg kan legge meg tidlig uten å erge meg over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...