ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Snodig. Døde nettopp, men når jeg respawnet så spawnet jeg like ved der jeg døde med det samme gearet og like mye liv som jeg hadde 30 sek før jeg døde. Gjør ikke meg noe akkurat Lenke til kommentar
per17 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Møtte på en player for første gang...langt utti skogen. Han åpnet ild på meg, var sjanseløs med min shotgun 2 skudd. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Huff, ikke noe særlig å bevege seg i nærheten av Balota skjønner jeg. Spawnet der etter å ha blitt drept, og har aldri møtt så mange folk som skyter så fort de ser deg. Sikkert blitt drept 6-7 ganger der på en og en halv time.. Virker som spawn locations er litt bugget også, da jeg spawnet i nærheten hver eneste gang jeg døde. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Best å komme seg vekk fra kysten så raskt som mulig. Kanskje finne et kart på nett og legge seg en foreløpig plan for å unnslippe "costa del hælvette", men alikevel ha såpass mange plasser man kan stoppe innom for å loote nødvendig ting. Spillere ved kysten er værre en Zombies, om ikke mer draps fokusert. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Stjal en apache i dag, tror det var en veldig sint eier som kom så meg krasje 30 sek etter takeoff Edit: Det er ikke lurt å parkere helikopteret sitt rett ved et spawnpoint Var det på Norway 10? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Kjøpt spillet idag, si ifra visst noen vil spille med meg Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) I dag ble vi faktisk hele 6 spillere, jeg møtte forskjellige spillere i Elektro og vi slo oss alle sammen. på et tidspunkt møtte vi også to andre spillere, de kastet gearet sitt på bakken og sa friendly. Men han ene av dem hadde brukket benet, så vi gav han morfin. De hadde sin egen plan og ville ikke følge etter. Senere fikk vi dratt til NW Airfield og masse andre bra lots. Samt satt opp camp. Dette skjedde på Norway 10... Vi så også et helicopter kræsje... En apache... Endret 8. juli 2012 av piratentim Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 I dag ble vi faktisk hele 6 spillere, jeg møtte forskjellige spillere i Elektro og vi slo oss alle sammen. på et tidspunkt møtte vi også to andre spillere, de kanstet gearet sitt på bakken og sa friendly. Men han ene av dem hadde brukket benet, så vi gav han morfin. De hadde sin egen plan og ville ikke følge etter. Senere fikk vi dratt til NW Airfield og masse andre bra slots. Samt sutte opp camp. Dette skjedde på Norway 10... Vi så også et helicopter kræsje... En apache... hvor lenge varer natten , spiller nå Lenke til kommentar
phtm Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hei! Noen her som er nært elektro? Jeg ligger der med 1000 blod etter en random begynte å skyte på meg, hadde vært kult om noen kunne hjelpe meg litt Legg til "speedtouch91" på skype. Jeg er også gira på å spille med noen nå. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Så lenge du ikke er på en offset server så varer den like lenge som RL i det landet du spiller i. Vel... like lenge som det er mørkt på denne tiden i Chernarus (som tar sin tid i russland så vidt jeg vet), spiller du i på en US server så vil det være dagtid nå. Tiden er bestemt av måned, dag og tid. Himmelretninger og stjerner, fullmåne og alt annet er som RL Endret 8. juli 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hva syntes dere om personer som spiller på låste servere da:? Er det noe å skryte over da, med tanke på at de spiller ikke med tilfeldige folk ? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 ift reglene Dayz har satt opp, så skal man ikke kunne låse servere. Dessuten så mister man jo mye av spillet? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Er det sånn at man mister backpacken, våpnet og all looten når man svømmer i havet? Skulle ta en liten snarvei igår ved å svømme litt. Når jeg kom på land hadde jeg ingenting. Bare pistolen. Jeg som var på Day 35 og hadde masse god loot... Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Er det sånn at man mister backpacken, våpnet og all looten når man svømmer i havet? Skulle ta en liten snarvei igår ved å svømme litt. Når jeg kom på land hadde jeg ingenting. Bare pistolen. Jeg som var på Day 35 og hadde masse god loot... Backpacken mister du ihvertfall. Inventory og Primary weapon er jeg litt mer usikker på. Usikker om det er en bug eller ikke, regner med det er en bug, men det har jo vært slik i flere mnd. Vi kom over et helicrash i går og så fant vi et L85A2 AWS. Litt senere på kvelden fant vi en camp, der var det en player som jeg drepte og loota en L85A2 AWS til, så nå har vi 2 i gruppa. Fant også en M107 i campen, men rett etter jeg loota den crasha serveren, og når vi kom tilbake var den borte fra både teltet og inventory. Endret 9. juli 2012 av Robinvi Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Dæven! I går var det bare nok. Nå har jeg i flere uker latt være å skyte noen som helst andre spillere fordi jeg ønsker å bidra til det som kanskje kan bli et community en dag. Men neida, jeg blir drept hele tiden, selv om jeg skriker i mic-en at jeg er friendly og ikke har noe våpen osv. Bare en gjeng med små COD-kids som bare ønsker å skyte alt og alle. Så vi bestemte oss i går for å gå på menneskejakt! Payback! Vi drepte alle spillere vi så, og vi huntet i 3 timer etter folk i både Cherno og Elektro på Norway serverne. Hadde 3 zombiekills men 30 murders. Det var bare helt episk! Painkillers ble kastet, og om vi skalv gjorde ikke det noe, gjorde det bare mer actionfylt i gunfightsene. Bare epic killing time som betydde noe. Vi drepte 1 av personene 3 ganger, Kamikatze het han. Vi drepte han ved Power Station i Elektro, ved låven i Prigorodsky og ved kirken i Chernogorsk. Det var igrunn han som startet det hele da han forsøkte å drepe oss begge to ved powerstation først, selv om vi prøvde å være vennlige. Og det var da vi fikk nok. Vi hadde enormt med gunfights men vi hadde så mye bloodpacks at det ikke gjorde noe. Endte ofte opp med at vi skjøt etter folk vi så, så begynte dem å løpe og så kunne vi chase dem i 10 min eller noe og så smoke dem. Vi endte jo selvsagt opp med den villeste looten og toolbeltet mitt var nesten stappfullt, i tillegg til stappfull inventory og Alice Pack. Vi chaset folk som skrek og tryglet over mic-en, folk uten våpen, folk som ble jaget av zombier osv osv osv. De som ikke hadde våpen brakk vi benet på mens vi labbet etter dem og fortalte at de skulle dø om 60 sekunder. Etter 60 sek var det frem med øksa... Need I say more? Etter vi hadde alt vi kunne ønske oss og hadde slaktet en halv server skulle vi inn mot sentrum av Chernogorsk. Plutselig er det 3stk med AK og M16 som fyrer av alt de kan på full auto. Vi slenger oss bak noen murer og begynner å kaste røyk og frag granater. Kaster også road flares i alle retninger for å skape forvirring. Til slutt, midt i dommedagskampen, bestemmer vi oss for å løpe ut i kamikaze stil og ta ut så mange vi kan av dem. The last stand for "IceBlitz" og "Geir Arne". Etter få sekunder blir alt grått... Vi faller om... Og puster lettet ut... Det var sykt gøyalt! Gøyeste sesjonen jeg har hatt til nå i spillet Får bare unnskylde den barbariske oppførselen våres, men det var jo litt gøyalt å bare ta helt avgårde, no mercy lissom. Skal ærlig innrømme at der og da tenkte vi at hele Norway 5 frykter oss og skjelver av navnene våres, og tror at vi er extremepro's. Menne, det var nok bare egoboosten som pratet Fremover nå vet jeg ikke helt om jeg skal fortsette å være bandit eller om jeg skal gi det å spille sammen med andre en sjanse. Jeg har selvsagt lyst til sistnevnte og håper på en litt mer fredelig community så det blir mer som et rollespill enn enda et tåpelig COD lignende spill. Men men, får bare se det an Endret 9. juli 2012 av IceBlitz 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Dæven! I går var det bare nok. Nå har jeg i flere uker latt være å skyte noen som helst andre spillere fordi jeg ønsker å bidra til det som kanskje kan bli et community en dag. Men neida, jeg blir drept hele tiden, selv om jeg skriker i mic-en at jeg er friendly og ikke har noe våpen osv. Bare en gjeng med små COD-kids som bare ønsker å skyte alt og alle. Så vi bestemte oss i går for å gå på menneskejakt! Payback! Vi drepte alle spillere vi så, og vi huntet i 3 timer etter folk i både Cherno og Elektro på Norway serverne. Hadde 3 zombiekills men 30 murders. Det var bare helt episk! Painkillers ble kastet, og om vi skalv gjorde ikke det noe, gjorde det bare mer actionfylt i gunfightsene. Bare epic killing time som betydde noe. Vi drepte 1 av personene 3 ganger, Kamikatze het han. Vi drepte han ved Power Station i Elektro, ved låven i Prigorodsky og ved kirken i Chernogorsk. Det var igrunn han som startet det hele da han forsøkte å drepe oss begge to ved powerstation først, selv om vi prøvde å være vennlige. Og det var da vi fikk nok. Vi hadde enormt med gunfights men vi hadde så mye bloodpacks at det ikke gjorde noe. Endte ofte opp med at vi skjøt etter folk vi så, så begynte dem å løpe og så kunne vi chase dem i 10 min eller noe og så smoke dem. Vi endte jo selvsagt opp med den villeste looten og toolbeltet mitt var nesten stappfullt, i tillegg til stappfull inventory og Alice Pack. Vi chaset folk som skrek og tryglet over mic-en, folk uten våpen, folk som ble jaget av zombier osv osv osv. De som ikke hadde våpen brakk vi benet på mens vi labbet etter dem og fortalte at de skulle dø om 60 sekunder. Etter 60 sek var det frem med øksa... Need I say more? Etter vi hadde alt vi kunne ønske oss og hadde slaktet en halv server skulle vi inn mot sentrum av Chernogorsk. Plutselig er det 3stk med AK og M16 som fyrer av alt de kan på full auto. Vi slenger oss bak noen murer og begynner å kaste røyk og frag granater. Kaster også road flares i alle retninger for å skape forvirring. Til slutt, midt i dommedagskampen, bestemmer vi oss for å løpe ut i kamikaze stil og ta ut så mange vi kan av dem. The last stand for "IceBlitz" og "Geir Arne". Etter få sekunder blir alt grått... Vi faller om... Og puster lettet ut... Det var sykt gøyalt! Gøyeste sesjonen jeg har hatt til nå i spillet Får bare unnskylde den barbariske oppførselen våres, men det var jo litt gøyalt å bare ta helt avgårde, no mercy lissom. Skal ærlig innrømme at der og da tenkte vi at hele Norway 5 frykter oss og skjelver av navnene våres, og tror at vi er extremepro's. Menne, det var nok bare egoboosten som pratet Fremover nå vet jeg ikke helt om jeg skal fortsette å være bandit eller om jeg skal gi det å spille sammen med andre en sjanse. Jeg har selvsagt lyst til sistnevnte og håper på en litt mer fredelig community så det blir mer som et rollespill enn enda et tåpelig COD lignende spill. Men men, får bare se det an Spillte du på norway 5? Jeg så at de samme folkene ble drept heletiden igår når jeg og en kompis spillte. Var sikkert dere som drepte da? xD Jeg og en kompis fikk med oss en svenske som for rundt oppe ved Solnichniy. Så ble vi ambusha av en kar som kom med autosniper. Tok kompisen min og stakkars svensken som hadde kun en øks. Han skrek i micen og var livredd stakkar. xD Kom sikkert 50 zombier og tok han fyren som ambusha oss, men han leavet serveren før han døde. Idioten. Jeg klarte og overleve, men måtte leave serveren jeg også for å ikke bli spist. Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Da var det på tide med en förste post i tråden her! Skaffa spillet for ei uke tilbake siden, og for et spill/mod! Er litt skuffende med shoot on sight på så mange servere, det virker spesiellt slik på NO-servere. DE-servere er litt mer friendly. Også litt trist med piggtråd over alt uten grun, spesiellt fire stations, office hus etc. Virker på en måte unödvendig å sperre veien for andre. Litt griefing-mentalitet på noen spillere. Sjöl spiller jeg med en kompis, og et nytt bekjentskap vi traff på lördag. Jeg var i Elektro og loota, skal inn i supermarket og skaffe supplies. I döra ligger det en kar med öks, og er skada. Tar en kjapp overveielse, og avfyrer ikke skudd, men prater med han, avtaler at jeg stikker til sykehuset og henter morfin og blod. Informerer også at min vanlige kompanjong er på vei til han på supermarket for å holde vakt. Sagt så gjort, jeg henta mye supplies, og han fikk en AKM fra min kompanjong. Etter det har vi hengt sammen i tykt og tynt. . Fått dreisen på dette med å loote i team og holde oversikt over omgivelser. Har hendt at en eller to av oss stryker med, der de overlevende tar ut skytteren og holder oppsikt over likene. TL;DR: Moar compassion, less grief. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Dæven! I går var det bare nok. Nå har jeg i flere uker latt være å skyte noen som helst andre spillere fordi jeg ønsker å bidra til det som kanskje kan bli et community en dag. Men neida, jeg blir drept hele tiden, selv om jeg skriker i mic-en at jeg er friendly og ikke har noe våpen osv. Bare en gjeng med små COD-kids som bare ønsker å skyte alt og alle. Så vi bestemte oss i går for å gå på menneskejakt! Payback! Vi drepte alle spillere vi så, og vi huntet i 3 timer etter folk i både Cherno og Elektro på Norway serverne. Hadde 3 zombiekills men 30 murders. Det var bare helt episk! Painkillers ble kastet, og om vi skalv gjorde ikke det noe, gjorde det bare mer actionfylt i gunfightsene. Bare epic killing time som betydde noe. Vi drepte 1 av personene 3 ganger, Kamikatze het han. Vi drepte han ved Power Station i Elektro, ved låven i Prigorodsky og ved kirken i Chernogorsk. Det var igrunn han som startet det hele da han forsøkte å drepe oss begge to ved powerstation først, selv om vi prøvde å være vennlige. Og det var da vi fikk nok. Vi hadde enormt med gunfights men vi hadde så mye bloodpacks at det ikke gjorde noe. Endte ofte opp med at vi skjøt etter folk vi så, så begynte dem å løpe og så kunne vi chase dem i 10 min eller noe og så smoke dem. Vi endte jo selvsagt opp med den villeste looten og toolbeltet mitt var nesten stappfullt, i tillegg til stappfull inventory og Alice Pack. Vi chaset folk som skrek og tryglet over mic-en, folk uten våpen, folk som ble jaget av zombier osv osv osv. De som ikke hadde våpen brakk vi benet på mens vi labbet etter dem og fortalte at de skulle dø om 60 sekunder. Etter 60 sek var det frem med øksa... Need I say more? Etter vi hadde alt vi kunne ønske oss og hadde slaktet en halv server skulle vi inn mot sentrum av Chernogorsk. Plutselig er det 3stk med AK og M16 som fyrer av alt de kan på full auto. Vi slenger oss bak noen murer og begynner å kaste røyk og frag granater. Kaster også road flares i alle retninger for å skape forvirring. Til slutt, midt i dommedagskampen, bestemmer vi oss for å løpe ut i kamikaze stil og ta ut så mange vi kan av dem. The last stand for "IceBlitz" og "Geir Arne". Etter få sekunder blir alt grått... Vi faller om... Og puster lettet ut... Det var sykt gøyalt! Gøyeste sesjonen jeg har hatt til nå i spillet Får bare unnskylde den barbariske oppførselen våres, men det var jo litt gøyalt å bare ta helt avgårde, no mercy lissom. Skal ærlig innrømme at der og da tenkte vi at hele Norway 5 frykter oss og skjelver av navnene våres, og tror at vi er extremepro's. Menne, det var nok bare egoboosten som pratet Fremover nå vet jeg ikke helt om jeg skal fortsette å være bandit eller om jeg skal gi det å spille sammen med andre en sjanse. Jeg har selvsagt lyst til sistnevnte og håper på en litt mer fredelig community så det blir mer som et rollespill enn enda et tåpelig COD lignende spill. Men men, får bare se det an Spillte du på norway 5? Jeg så at de samme folkene ble drept heletiden igår når jeg og en kompis spillte. Var sikkert dere som drepte da? xD Jeg og en kompis fikk med oss en svenske som for rundt oppe ved Solnichniy. Så ble vi ambusha av en kar som kom med autosniper. Tok kompisen min og stakkars svensken som hadde kun en øks. Han skrek i micen og var livredd stakkar. xD Kom sikkert 50 zombier og tok han fyren som ambusha oss, men han leavet serveren før han døde. Idioten. Jeg klarte og overleve, men måtte leave serveren jeg også for å ikke bli spist. Hehe kan nok hende det var oss ja Men vi var ikke i Solschicity, kun i Elektro og Cherno og i mellom disse to. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Da var det på tide med en förste post i tråden her! Skaffa spillet for ei uke tilbake siden, og for et spill/mod! Er litt skuffende med shoot on sight på så mange servere, det virker spesiellt slik på NO-servere. DE-servere er litt mer friendly. Også litt trist med piggtråd over alt uten grun, spesiellt fire stations, office hus etc. Virker på en måte unödvendig å sperre veien for andre. Litt griefing-mentalitet på noen spillere. Sjöl spiller jeg med en kompis, og et nytt bekjentskap vi traff på lördag. Jeg var i Elektro og loota, skal inn i supermarket og skaffe supplies. I döra ligger det en kar med öks, og er skada. Tar en kjapp overveielse, og avfyrer ikke skudd, men prater med han, avtaler at jeg stikker til sykehuset og henter morfin og blod. Informerer også at min vanlige kompanjong er på vei til han på supermarket for å holde vakt. Sagt så gjort, jeg henta mye supplies, og han fikk en AKM fra min kompanjong. Etter det har vi hengt sammen i tykt og tynt. . Fått dreisen på dette med å loote i team og holde oversikt over omgivelser. Har hendt at en eller to av oss stryker med, der de overlevende tar ut skytteren og holder oppsikt over likene. TL;DR: Moar compassion, less grief. JA!!! Det er jo akkurat dette jeg mener! Community og samhold i rollespillform. Det blir jo så mye gøyere da enn når alle små drittunger holder på slik som jeg gjorde i 3 innlegg over. Hva kunne man gjort for å få dette til igrunn? Merker at folk på USA serverne er ganske greie. Trives veldig godt på dem. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg merker at det er lett å være friendly i starten, men så snart jeg begynner å få en del bra gear/våpen, så føles det ofte for risikabelt å ikke skyte om jeg møter noen face til face. Jeg går nesten alltid direkte innlands da, så møter ikke på folk så veldig ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå