Sondre K Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Nå var jeg 6 minutter for sen til å se posten din. Møtte to vennlige like ved den tidligere nevnte låven. De var greie nok til å sjekke supermarkedet for morfin, men uten hell. Lot dem ta livet av meg, da menyen min av en eller annen grunn bruker en 10-15 minutter på å komme opp fra jeg trykker esc og jeg derfor ikke fikk til å gjøre det selv.. Kjipt. Hadde du mange herligheter? Edit: Det kunne nesten virke som om jeg syns det var kjipt at jeg ikke fikk muligheten til å drepe deg og ta tinga dine, men det er ikke tilfelle. bare sånn hvis det var noen tvil Edit 2: Bare å si ifra hvis du er keen på å spille sammen en gang. Vi er 2 stk som spiller hver kveld/natt Kjøpte spillet i går natt og har ikke spilt mange timene enda, så om det jeg hadde er herligheter eller ikke vet jeg ikke mye om. Hadde vel en M249 SAW med 200ish skudd, 3 blood bags og det meste av medisinsk utstyr, selvfølgelig untatt morfin som var det jeg trengte, 20 slot backpack, piggtråd-rull, haug med granater, diverse ammo og det meste av utstyr (kompass, map, klokke, toolbox osv..). Mye bedre at det går til noen som setter pris på det enn å sitte igjen med følelsen med å bli frastjålet alt fra en eller annen snikskytter. Ser ikke ut til at loot loader på Norway 9? Vært innom 4 Deer stands, et supermarked og et dusin bygninger uten å finne så mye som en tom blikkboks.. Skal si ifra om det kan bli aktuelt. Jobber 45-timers uker så da blir det ikke så mye tid til spilling, og når man starter kl 7 blir det ikke sent heller akkurat, men takk for tilbudet! Endret 8. juli 2012 av fknsonikk Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Får: bad version server rejected connection på sikkert 90% av alle serverene jeg prøver å joine. Har ikke peiling på hvordan jeg fikser det. Har prøvd å google litt rundt men fant ikke noe fornuftig :/ Vil spille D: Kjøpte ARMA II ista kun for denne modden. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Får: bad version server rejected connection på sikkert 90% av alle serverene jeg prøver å joine. Har ikke peiling på hvordan jeg fikser det. Har prøvd å google litt rundt men fant ikke noe fornuftig :/ Vil spille D: Kjøpte ARMA II ista kun for denne modden. Har du riktig versjon? Mange av serverne som kjører beta-versjoner. Er ikke så stødig på dette selv da jeg kjøpte spillet i går, men denne oversikten fikk meg på beina: http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=11995 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Etter man er død, hvor lenge vil kroppen da ligge der du døde, sett bort fra at noen skule ta "hide body"? Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Mye bedre at det går til noen som setter pris på det enn å sitte igjen med følelsen med å bli frastjålet alt fra en eller annen snikskytter. Snakker om sola. Vært innom to låver og et supermarked og hadde akkurat klart å finne det mest livsnødvendige, altså mat, vann, random våpen med litt ammo, kniv, ved og fyrstikker, før jeg kom til neste kjøpesenter på en av de norske serverne med 7 spillere eller noe sånt. Der var det jammenmeg enda en person som fyrte løs før jeg rakk å se personen.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Etter man er død, hvor lenge vil kroppen da ligge der du døde, sett bort fra at noen skule ta "hide body"? Virker som det er veldig random. Har hørt noen si at det avhenger litt av hvor kroppen din havner. Jeg voktet over kroppen til en kamerat, og den forsvant i tynne luften (med alt utstyret) etter omtrent 30 minutter. Mens jeg selv har brukt over en time på å finne tilbake til liket mitt, som fortsatt var der. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Etter man er død, hvor lenge vil kroppen da ligge der du døde, sett bort fra at noen skule ta "hide body"? Virker som det er veldig random. Har hørt noen si at det avhenger litt av hvor kroppen din havner. Jeg voktet over kroppen til en kamerat, og den forsvant i tynne luften (med alt utstyret) etter omtrent 30 minutter. Mens jeg selv har brukt over en time på å finne tilbake til liket mitt, som fortsatt var der. jeg forstår, vi ble drept med en 12 kokte kjøttbiter, 2 ak'er, en m16, en winchester og en hagle. Pluss 2 revolvere og to Marakov. Vi hadde også en god del medisin supplies. Endret 8. juli 2012 av piratentim Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Noen som noen gang har funnet krasjede helikoptere på de norske serverene? Har aldri funnet et selv der, men har funnet titals på andre servere. Lurer på om det har noe med at serverene resetter hver 6 time, og at helikopterene bruker noen timer på å "krasje". Noen som vet om helikopterene spawner med en gang rett etter server restart, eller om det tar litt tid? Lenke til kommentar
eggi Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg opplevde tidligere i dag at en krasja heli spawna 20 meter i fra meg, dette var på en av de svenske serverene, så det tyder jo på at de ikke spawner ved server restart men en stund etterpå. Det er jo mulig at det finnes en server setting som kan slå av/på krasja helis evt. når de skal spawne. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg opplevde tidligere i dag at en krasja heli spawna 20 meter i fra meg, dette var på en av de svenske serverene, så det tyder jo på at de ikke spawner ved server restart men en stund etterpå. Det er jo mulig at det finnes en server setting som kan slå av/på krasja helis evt. når de skal spawne. Ok, da regner jeg med at jeg sliter med å finne de på de norske serverene fordi jeg spiller som regel kort tid etter server-restart. Får begynne å lete på andre servere da! Jeg opplevde tidligere i dag at en krasja heli spawna 20 meter i fra meg, dette var på en av de svenske serverene, så det tyder jo på at de ikke spawner ved server restart men en stund etterpå. Det er jo mulig at det finnes en server setting som kan slå av/på krasja helis evt. når de skal spawne. Ok, da regner jeg med at jeg sliter med å finne de på de norske serverene fordi jeg spiller som regel kort tid etter server-restart. Får begynne å lete på andre servere da! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Igår når jeg spillte på SE7 serveren hørte jeg en svensk fyr som snakket i group channelen. Jeg ble livredd og la med ned og pronet langt og lengre vekk, men hørte han hele tiden. :S Kan det være en bug eller var han i nærheten tru? Lenke til kommentar
eggi Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Noen som har brukt Raidcall? http://raidcall.com/index.php http://forum.raidcall.com/forum.php?mod=viewthread&tid=841 Hvis kvaliteten er god så må jo dette være perfekt for små gamer communities uten egen TS eller VT server? Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Noen som noen gang har funnet krasjede helikoptere på de norske serverene? Har aldri funnet et selv der, men har funnet titals på andre servere. Lurer på om det har noe med at serverene resetter hver 6 time, og at helikopterene bruker noen timer på å "krasje". Noen som vet om helikopterene spawner med en gang rett etter server restart, eller om det tar litt tid? fant en nå nettop på norway 5 min første Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg lurer på en ting. Jeg og tre kompiser var hos airfieldet nord for Vybor igår. Der møtte vi tilslutt på to bandits som vi drepte. Noen minutter senere møtte vi en av de to bandittene som plutselig var i live igjen og han drap alle fire av oss. Hvordan er det mulig? Vi var helt sikre på at han døde, fordi det kom opp på feeden at "xxx was killed by xxx (Friendly Fire)". Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Noen som noen gang har funnet krasjede helikoptere på de norske serverene? Har aldri funnet et selv der, men har funnet titals på andre servere. Lurer på om det har noe med at serverene resetter hver 6 time, og at helikopterene bruker noen timer på å "krasje". Noen som vet om helikopterene spawner med en gang rett etter server restart, eller om det tar litt tid? fant en nå nettop på norway 5 min første Var kjapt innom Norway 1 eller 2, husker ikke helt. Ligger et heli midt på NWAF, prøvde å approache, så hører jeg et skudd fra en av .50 kaliber riflene. Løp kjapt ut av airfielden da! Endret 8. juli 2012 av N1ko Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Er det meningen at man spawner uten våpen? Jeg føler meg helt hjelpesløs. De jeg ser på youtube får en handgun når de spawner. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Noen som har brukt Raidcall? http://raidcall.com/index.php http://forum.raidcal...wthread&tid=841 Hvis kvaliteten er god så må jo dette være perfekt for små gamer communities uten egen TS eller VT server? Bruker Mumble da det er det beste VOIP programmet. Om du ikke har noen servere å være på, vil ikke skype være det beste valget da? Er det meningen at man spawner uten våpen? Jeg føler meg helt hjelpesløs. De jeg ser på youtube får en handgun når de spawner. Man spawnet med Makarov før, men det er lenge siden. Nå spawner man med ikke noe som helst, men det er egentlig så farlig, du finner lett en øks eller pistol uansett. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Får: bad version server rejected connection på sikkert 90% av alle serverene jeg prøver å joine. Har ikke peiling på hvordan jeg fikser det. Har prøvd å google litt rundt men fant ikke noe fornuftig :/ Vil spille D: Kjøpte ARMA II ista kun for denne modden. Har du riktig versjon? Mange av serverne som kjører beta-versjoner. Er ikke så stødig på dette selv da jeg kjøpte spillet i går, men denne oversikten fikk meg på beina: http://dayzmod.com/f...d.php?tid=11995 Fikk det til Takker. Synd at skjermkortet i min bærbare er buttfucked og spillet henger seg opp. Heldigvis får jeg ny om noen dager, så da kan jeg teste ut spillet i fred og ro. Syns kontrollene var litt rare(fra det lille jeg fikk prøvd). Åssen bytter man til 3. person f.eks? Og hvordan bruker man ting i baggen? Endret 8. juli 2012 av tobias6666 Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Stjal en apache i dag, tror det var en veldig sint eier som kom så meg krasje 30 sek etter takeoff Edit: Det er ikke lurt å parkere helikopteret sitt rett ved et spawnpoint Endret 8. juli 2012 av JKDahl Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Stjal en apache i dag, tror det var en veldig sint eier som kom så meg krasje 30 sek etter takeoff Edit: Det er ikke lurt å parkere helikopteret sitt rett ved et spawnpoint More like en veldig sint hacker. Apache finnes ikke i DayZ, men hackere blir kreative til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå