internet wizard Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 jeg savner og kunne løpe fra dem, har du først fått en etter deg, så er det umulig og riste han av.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Hehe, ja. Jeg hadde en "jumper" etter meg, og sprang vell i over en halltime, likevell kom han etter. 1 Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Noen som vet hvordan eg skifter navn på dette spillet? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Er Norway serverene alltid locked? Hvilke andre servere spiller dere på? Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Er Norway serverene alltid locked? Hvilke andre servere spiller dere på? Nei de er ikke alltid locked, er som regel bare å vente en liten stund. Spiller kun på Norway serverne. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Skal jeg også stå lenge å vente på "Recieving data" når jeg joiner en server? Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Pleier å ta en god stund, spesielt første gangen du joiner en server. Hvis det tar veldig lang tid pleier det å funke å disconnecte og connecte igjen. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har ventet på en sånn tråd som dette Noen som kan anbefale noen serverer? -DahPain Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Norway #1 og Norway #2 er i hvert fall de jeg pleier å spille på. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Er det noen plass jeg kunne funnet ut litt mer, har ikke spillet enda skjønner du Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 http://dayzmod.com/ 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg sliter forferdelig med dette spillet! Hadde likt om ejg kunne joina teamspeak eller skype med noen som har litt erfaring. Skjønner ikke bæret av controllsa heller! Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Vi kan jo kanskje prøve å samle en gjeng her fra forumet og spille sammen i kveld. Noen forslag til klokkeslett og server? 2 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har ventet på en sånn tråd som dette Noen som kan anbefale noen serverer? -DahPain Norway-serverene og Dallas 22 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Vi kan jo kanskje prøve å samle en gjeng her fra forumet og spille sammen i kveld. Noen forslag til klokkeslett og server? jeg kan joine, klokka 9 til ca12. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Vi kan jo kanskje prøve å samle en gjeng her fra forumet og spille sammen i kveld. Noen forslag til klokkeslett og server? jeg kan joine, klokka 9 til ca12. Hvilken server? EDIT: Er innpå Norway 1 nå hvis noen har lyst til å joine. Endret 2. juni 2012 av Grillkongen Craig Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Vi kan jo kanskje prøve å samle en gjeng her fra forumet og spille sammen i kveld. Noen forslag til klokkeslett og server? jeg kan joine, klokka 9 til ca12. Hvilken server? EDIT: Er innpå Norway 1 nå hvis noen har lyst til å joine. snakka med deg dær nå nettopp faktisk men jeg må stikke, vi kan ta det i mårgen eller noe. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Tenkte at et tårn i elektro + min nye einfield rifle kunne bli en god kombinasjon... It was! Edit: Jeg er stuck mellom Cherno og Elektro i et fyrtårn (Cap Golova) med 3.000 blod. Kan ikke se en dritt, og har ikke lyst å miste gearet mitt. Noen som kunne hjulpet meg med en bloodpack eller en campfire? Har raw meat, men får ikke stekt uten hatchet... Endret 3. juni 2012 av N1ko Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har akuratt kjøpt Arma 2: CO, gleder meg sykt til å prøve Dayz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå