TurtleFred Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Hjelp! arma 2 oa vil ikke starte (mangler noe filer og bad serial number) prøvde med six-updater får "bad serial number" fikset seg men blir stuck på loading screen Endret 5. juli 2012 av TurtleFred Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Tar en restart på Norway 3-4-5 Velkommen på fersk server Lenke til kommentar
TurtleFred Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Vet du hva det kan vere? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 < oppdater manuellt Du må huske på at arma2 i seg selv er bugget, en mod som er i alpha er mer bugget.....og en updater som er laget av en spiller som lager en annen mod for å hospitere så blir det krøll x Minimer feilene og lær deg å bruke mods. Jeg anbefaler manuell oppdatering og bruk av spillet Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Koster PMC noe? Er så lei av den dårlige grafikken på folka og det i Dayz. Lenke til kommentar
TurtleFred Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 får ikke tak i våpen :/ bare dør Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Noen som er i nærheten av NW Airfield med litt Morphine til en stakkar? Har ikke så mye å gi, men kan gi noe mat, drikke, AKM mags og slikt om noen vil hjelpe meg. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg har enda ikke dødd etter at de fjernet spawning våpnet. Vurderer neste å ta selvmord for å teste ut hvordan det er å starte uten våpen. xD Lenke til kommentar
TurtleFred Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 umulig! det kryr av zombies overalt! finner bare amunisjon og flares Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) umulig! det kryr av zombies overalt! finner bare amunisjon og flares Stikk nordover, så leter du i barns og deerstands (jakthytter). Der finner du garantert våpen. Er få zombier på de plassene også. Endret 6. juli 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Det er en helt annen opplevelse når du kjenner kartet. Problemet er å starte uten noe når du ikke har noe kunnskap om hva du skal gjøre. Det er da det er vanskelig, men også da det var mest spennende Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Er det masse rødt på servere hos dere også nå ? edit: nvm, var bare å oppdatere serverlisten på nytt- Endret 6. juli 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
cterjesen Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg ligger, så vidt jeg vet, fortsatt i den busken med de fem blodposene mine. Har ikke sett noen tilby seg å hjelpe, så har ikke vært online i det hele tatt siden da. Sitter i et kontorlignende bygg, ikke langt fra en låve og en by med et sykehus. Har fem blodposer hvor jeg gir 2 til en som kan gi meg en overføring. Spiller på Norway 2. (den norske "regular" serveren) Edit: Grunnet en del zombier der har jeg flyttet meg til noen busker i samme område, men på andre siden av vegen. Er et lite kryss ikke langt unna. Edit2: Sykehuset hadde masse fabrikkområde rundt seg. Er heller ikke spesielt langt øst fra den sydligste flyplass-tingen. Byen jeg er i nærheten av er Chernogorsk Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Hvordan finner man ut om de man møter er bændits eller ikke? I sta lå jeg å gjemte meg i en busk mens jeg var litt afk. Da jeg kom tilbake tok jeg noen skritt bakover ut av busken, og der sto det pluttselig en kar med AK, kanskje 10 meter til venstre for meg, men heldigvis siktet han en annen vei. Blodpumpa begyne å slå som faen i mens jeg sikta på han å prøvde å bestemme meg for om jeg skulle skyte eller ikke. Men viste ikke om han var friendly eller en røver. Før jeg fikk tenkt så mye på det så snudde han seg å løstnet skudd, eller mulig jeg løstnet skudd først, alt gikk så fort xD Begge gikk i bakken, jeg fikk reist meg først å drept han like i det han reiste seg. Så fikk jeg "Bandits killed: 1" på debug monitor, men bare ren flaks at det ikke ble en murder. Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Skjønner ikke opplegget der jeg... Bandits, murders, alle skyter jo hverandre uansett ;P Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Skjønner ikke opplegget der jeg... Bandits, murders, alle skyter jo hverandre uansett ;P Det jeg har fått inntrykk av jeg å, men hadde jo håpet at det fantes flere "good guys" der ute. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg stoler ikke på noen lengre. Ikke når de spør pent om fred en gang. Skyter alle. Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Hva skjedde på Norway 5 akkurat? Mistet pluttselig begge våpen og alt jeg hadde i inventory, men har fortsatt backpack med innhold + klokke, kompass og de greien der :S Edit: Det virker som alle ble drept av ett eller annet nå.. Endret 6. juli 2012 av Qu4cK Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Det der er siste gangen jeg spiller på Norway 5 i hvert fall. Alle på servern ble plutselig bomba av fly Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Hva er det som foregår? er det folk som hacker på serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå